Golin & bloggerul Alex Ciucă lansează cea de-a VI-a ediție a raportului Media Recap & Digital Predictions
- Luni, 06 Februarie 2017 10:22 |
- PR Romania
Conținutul video și storytelling-ul au fost principalele tendințe în comunicare care au confirmat anul trecut, urmând ca acestea să fie implementate din ce în ce mai mult de către brandurile din România anul acesta, potrivit Media Recap 2016 & Digital Predictions 2017. Raportul, ajuns la cea de-a VI-a ediție, este realizat anual de The BridgeTM – hubul de social media și digital al agenției Golin – și de bloggerul Alex Ciucă (Hoinaru) pentru a analiza cele mai importante tendințe și evenimente din acest domeniu.
Ce spun directorii generali despre comunicare și afaceri publice
- Miercuri, 21 Septembrie 2016 07:06 |
- Elena Badea
Conform studiului Cum comunică strategic companiile din România realizat de McGuireWoods Consulting și Sfera Business, 6 din 10 companii spun că au un departament de Comunicare Strategică și numai 4 din 10 un departament de Afaceri Publice și Guvernamentale (Public Affairs & Government Relations).
Media Fact Book 2015 – Piața de media, din nou în creștere
- Miercuri, 03 Iunie 2015 10:35 |
- PR Romania
Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat cea de-a XIX-a ediție a Media Fact Book, singura analiză care oferă o radiografie obiectivă și completă a industriei de media din România.
Studiu: 73% dintre companiile românești ar externaliza activitatea de comunicare strategică şi afaceri publice pentru a beneficia de expertiza consultanților
- Luni, 11 Iulie 2016 15:50 |
- PR Romania
McGuireWoods Romania, în parteneriat cu Sfera Business, a lansat studiul Cum comunică strategic companiile din România? în cadrul unei dezbateri care a reunit profesioniști responsabili de comunicare strategică, afaceri publice și guvernamentale din companii de renume. Rezultatele studiului evidențiază faptul că 73% dintre companii, indiferent de mărimea veniturilor, ar externaliza activitatea de comunicare strategică și pe cea de public affairs & government relations (PA&GR ) pentru a obține expertiza consultanților.
Marketingul de conţinut în România din perspectiva agenţiilor şi a clienţilor, un studiu McCann PR şi Nielsen
- Joi, 07 Mai 2015 21:06 |
- Dana Oancea
Clienţii şi agenţiile din marcom sunt la unison când atribuie conţinutului un rol vital, dar percepţiile celor două tabere despre ce înseamnă un marketing de conţinut valoros diferă, aşa cum reiese dintr-un studiu realizat de McCann PR şi Nielsen.
A XX-a ediție a Media Fact Book anunță creșteri de 6% pentru piața de media atât în 2015, cât și în 2016
- Luni, 30 Mai 2016 20:16 |
- PR Romania
Piața de media din România a înregistrat în 2015 cea mai mare creștere de după criză, de 6% comparativ cu 2014, iar acest procent va fi menținut și anul acesta, potrivit raportului Media Fact Book realizat de agenția Initiative, parte a grupului IPG MediaBrands. Ajunsă la cea de-a XX-a ediție, Media Fact Book este singura analiză care oferă o radiografie completă și obiectivă a pieței de media din România.
STUDIU: 3 din 5 români nu vor să lucreze pentru companii cu o reputație proastă
- Marți, 31 Martie 2015 10:16 |
- PR Romania
Peste trei sferturi dintre români consideră că reputația unei companii este importantă atunci când își caută un loc de muncă, în timp ce 1 din 4 români este de părere că lipsa transparenței în interiorul companiei, dar și lipsa unei viziuni a acesteia cu privire la viitorul ei și al angajaților deteriorează puternic relația dintre angajat și management. Mai mult, în situații critice, precum angajatori suspectați de evaziune fiscală, 37% dintre respondenți ar solicita clarificări oficiale angajatorului, iar 16% ar denunța acest comportament autorităților statului.
Studiu EY: Sunt companiile de media şi entertainment pregătite pentru Generaţia Z, pentru preferinţele lor unice şi pentru modul în care această generaţie consumă conţinut?
- Joi, 31 Martie 2016 09:43 |
- PR Romania
Generaţia Z este diferită de tot ceea ce am văzut până acum. S-au spus multe lucruri despre generaţia mileniului, însă Generaţia Z este prima generaţie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizând social media, tehnologia mobilă şi cu siguranţă primii care au folosit de mici tehnologia video mobilă. Astfel, dacă luăm ca referinţă înfiinţarea YouTube, în 2005, cei mai mulţi dintre membrii generaţiei Y îşi amintesc de existenţa unei lumi fără video mobil – în vreme ce majoritatea Generaţiei Z nu îşi aminteşte de aşa ceva.
S-a lansat ediţia 2015 a European Communication Monitor, cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice la nivel european
- Joi, 05 Martie 2015 09:46 |
- PR Romania
În fiecare an, EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) desfăşoară cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice din Europa, analizând tendinţele comunicării strategice. Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti, în calitate de membru al EUPRERA, facilitează reprezentarea României în cadrul acestui studiu.
Golin și bloggerul Alex Ciucă – Hoinaru.ro lansează a cincea ediție Media Recap
- Joi, 04 Februarie 2016 12:23 |
- PR Romania
Golin anunță lansarea ediției de anul acesta a Media Recap – singura analiză din România care prezintă trendurile din social media pentru 2016, precum și cele mai relevante campanii și evenimente din social media din 2015. Raportul este realizat în cadrul unui parteneriat între The Bridge™, hubul de expertiză digitală Golin, și bloggerul Alex Ciucă (hoinaru.ro).
Topul trendurilor în PR 2015
- Luni, 02 Martie 2015 10:48 |
- PR Romania
Conținutul care atrage interacțiunea directă va câștiga mult teren anul acesta, agențiile de PR își vor extinde serviciile pentru că delimitatea dintre PR și marketing devine tot mai ștearsă, iar brandurile se vor lupta să țină pasul cu social media. Așa sună trendurile din lumea comunicării și a relațiilor publice în 2015, în viziunea Worldcom Public Relations Group*, reteaua globala de agentii independente de PR.
74% dintre companiile din România utilizează reţelele sociale pentru promovare, vânzare sau recrutare
- Miercuri, 27 Ianuarie 2016 09:01 |
- PR Romania
În 2015, 74% dintre respondenţi au declarat că utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare. 21% dintre respondenƫi au afirmat că utilizarea reƫelelor de socializare face parte din strategia de comunicare a companiei, în creștere cu două procente faƫă de 2014, conform studiului EY România, Social media şi mediul de afaceri românesc 2015, lansat astăzi.
Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează Media Recap 2015
- Marți, 10 Februarie 2015 18:39 |
- PR Romania
Pentru al treilea an consecutiv, Golin, agenția de PR a anului 2014, și bloggerul Alex Ciucă (www.hoinaru.ro) lansează Media Recap – singurul raport din România ce analizează cele mai relevante campanii, evenimente și trenduri din media si social media și oferă o serie de previziuni pentru anul următor.
Studiu EY: Utilizatorii din România folosesc dispozitive mobile peste tot, de la primele ore ale dimineţii şi le verifică de zeci de ori pe zi
- Miercuri, 23 Septembrie 2015 08:57 |
- PR Romania
Mobilitatea digitală și conectivitatea sunt tot mai importante în viața personală, dar și în mediul de afaceri, conform studiului Utilizarea dispozitivelor mobile, lansat de EY România astăzi. Studiul analizează percepțiile utilizatorilor din România privind durata de folosire a acestora, conținutul accesat, aplicațiile descărcate, sau beneficiile pe care le asociază utilizării dispozitivelor mobile non-computer (smartphone, tabletă, telefon mobil, phabletă, smartwatch, şi brățară fitness).
Raportarea integrată, între exigenţele investitorilor şi cerinţele de reglementare
- Marți, 10 Februarie 2015 18:35 |
- PR Romania
90% dintre directorii financiari ai marilor firme globale se aşteaptă ca, în mai puţin de trei ani, raportările să acopere și zone precum previzionarea, sustenabilitatea, procesele integrate şi responsabilitatea socială corporatistă (CSR)
Superbrands România anunță Top 15 branduri lider pentru 2015
- Miercuri, 10 Iunie 2015 08:51 |
- PR Romania
Superbrands România a încheiat faza de jurizare și cercetare de piață, ca prima etapă în ediția 2015, aflată acum în plină derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse și servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand în România, în cadrul ediției a 7-a a programului Superbrands.