30112021

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

A XX-a ediție a Media Fact Book anunță creșteri de 6% pentru piața de media atât în 2015, cât și în 2016

Piața de media din România a înregistrat în 2015 cea mai mare creștere de după criză, de 6% comparativ cu 2014, iar acest procent va fi menținut și anul acesta, potrivit raportului Media Fact Book realizat de agenția Initiative, parte a grupului IPG MediaBrands. Ajunsă la cea de-a XX-a ediție, Media Fact Book este singura analiză care oferă o radiografie completă și obiectivă a pieței de media din România.

Citeste mai mult...

Studiu EY: Sunt companiile de media şi entertainment pregătite pentru Generaţia Z, pentru preferinţele lor unice şi pentru modul în care această generaţie consumă conţinut?

Elena Badea

Generaţia Z este diferită de tot ceea ce am văzut până acum. S-au spus multe lucruri despre generaţia mileniului, însă Generaţia Z este prima generaţie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizând social media, tehnologia mobilă şi cu siguranţă primii care au folosit de mici tehnologia video mobilă. Astfel, dacă luăm ca referinţă înfiinţarea YouTube, în 2005, cei mai mulţi dintre membrii generaţiei Y îşi amintesc de existenţa unei lumi fără video mobil – în vreme ce majoritatea Generaţiei Z nu îşi aminteşte de aşa ceva.

Citeste mai mult...

S-a lansat ediţia 2015 a European Communication Monitor, cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice la nivel european

În fiecare an, EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) desfăşoară cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice din Europa, analizând tendinţele comunicării strategice. Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti, în calitate de membru al EUPRERA, facilitează reprezentarea României în cadrul acestui studiu.

Citeste mai mult...

Golin și bloggerul Alex Ciucă – Hoinaru.ro lansează a cincea ediție Media Recap

Raluca Duta Alex CiucaGolin anunță lansarea ediției de anul acesta a Media Recap – singura analiză din România care prezintă trendurile din social media pentru 2016, precum și cele mai relevante campanii și evenimente din social media din 2015. Raportul este realizat în cadrul unui parteneriat între The Bridge™, hubul de expertiză digitală Golin, și bloggerul Alex Ciucă (hoinaru.ro).

Citeste mai mult...

Topul trendurilor în PR 2015

Conținutul care atrage interacțiunea directă va câștiga mult teren anul acesta, agențiile de PR își vor extinde serviciile pentru că delimitatea dintre PR și marketing devine tot mai ștearsă, iar brandurile se vor lupta să țină pasul cu social media. Așa sună trendurile din lumea comunicării și a relațiilor publice în 2015, în viziunea Worldcom Public Relations Group*, reteaua globala de agentii independente de PR.

Citeste mai mult...

74% dintre companiile din România utilizează reţelele sociale pentru promovare, vânzare sau recrutare

Elena BadeaÎn 2015, 74% dintre respondenţi au declarat că utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare. 21% dintre respondenƫi au afirmat că utilizarea reƫelelor de socializare face parte din strategia de comunicare a companiei, în creștere cu două procente faƫă de 2014, conform studiului EY România, Social media şi mediul de afaceri românesc 2015, lansat astăzi.

Citeste mai mult...

Golin și bloggerul Alex Ciucă lansează Media Recap 2015

Pentru al treilea an consecutiv, Golin, agenția de PR a anului 2014, și bloggerul Alex Ciucă (www.hoinaru.ro) lansează Media Recap – singurul raport din România ce analizează cele mai relevante campanii, evenimente și trenduri din media si social media și oferă o serie de previziuni pentru anul următor.

Citeste mai mult...

Studiu EY: Utilizatorii din România folosesc dispozitive mobile peste tot, de la primele ore ale dimineţii şi le verifică de zeci de ori pe zi

Elena Badea

Mobilitatea digitală și conectivitatea sunt tot mai importante în viața personală, dar și în mediul de afaceri, conform studiului Utilizarea dispozitivelor mobile, lansat de EY România astăzi. Studiul analizează percepțiile utilizatorilor din România privind durata de folosire a acestora, conținutul accesat, aplicațiile descărcate, sau beneficiile pe care le asociază utilizării dispozitivelor mobile non-computer (smartphone, tabletă, telefon mobil, phabletă, smartwatch, şi brățară fitness).

Citeste mai mult...

Raportarea integrată, între exigenţele investitorilor şi cerinţele de reglementare

90% dintre directorii financiari ai marilor firme globale se aşteaptă ca, în mai puţin de trei ani, raportările să acopere și zone precum previzionarea, sustenabilitatea, procesele integrate şi responsabilitatea socială corporatistă (CSR)

Citeste mai mult...

Superbrands România anunță Top 15 branduri lider pentru 2015

Top15Superbrands 2015

Superbrands România a încheiat faza de jurizare și cercetare de piață, ca prima etapă în ediția 2015, aflată acum în plină derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse și servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand în România, în cadrul ediției a 7-a a programului Superbrands.

Citeste mai mult...

Consumatorul între previzibil și surprinzător

Constantin MagdalinaPreferinţele schimbătoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile şi dorințele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricărei afaceri. Valorile consumatorilor se diversifică tot mai mult, pe măsură ce generarea colaborativă de valoare se extinde la scară mondială.

Citeste mai mult...

Media Fact Book 2015 – Piața de media, din nou în creștere

Alexandra OlteanuInitiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat cea de-a XIX-a ediție a Media Fact Book, singura analiză care oferă o radiografie obiectivă și completă a industriei de media din România.

Citeste mai mult...

Antreprenorii consideră dezvoltarea caracterelor mai importantă decât scăderea impozitelor

mihaela mateiNevoia unei baze morale a revenit în toate subiectele discutate cu antreprenorii în întâlnirile de la Cluj şi Timişoara, organizate de EY România pentru a identifica măsurile cele mai importante care ar dezvolta mediul antreprenorial românesc. Deşi subiectele discutate, plecând de la concluziile Barometrului antreprenorial românesc, au fost destul de diferite: impozitare, acces la finanţare, cultură antreprenorială, educaţie antreprenorială şi sprijin coordonat din partea asociaţiilor specializate în antreprenoriat, ideea recurentă a fost aceeaşi.

Citeste mai mult...

Marketingul de conţinut în România din perspectiva agenţiilor şi a clienţilor, un studiu McCann PR şi Nielsen

Clienţii şi agenţiile din marcom sunt la unison când atribuie conţinutului un rol vital, dar percepţiile celor două tabere despre ce înseamnă un marketing de conţinut valoros diferă, aşa cum reiese dintr-un studiu realizat de McCann PR şi Nielsen.

Citeste mai mult...

Din ce în ce mai multe website-uri impun plata pentru vizualizarea articolelor publicate

mihaela mateiPiaţa editorială online (publishing online) din România este foarte mică. Conform studiului ROADS al IAB România, în 2012 ea s-a ridicat la 22,4 milioane EUR, fiind luate în calcul aproape 1.300 de site-uri. Conform unui alt studiu însă, Media FactBook, piaţa e aproape dublă, 41 milioane EUR.  Diferenţa enormă vine din faptul că estimarea Media FactBook ia în calcul 2.800 de site-uri, printre care şi giganţii Facebook şi Google, care nu sunt jucători de publishing online, ci aparţin zonei de interactive media.

Citeste mai mult...

STUDIU: 3 din 5 români nu vor să lucreze pentru companii cu o reputație proastă

Infografic studiu Rogalski Damaschin

Peste trei sferturi dintre români consideră că reputația unei companii este importantă atunci când își caută un loc de muncă, în timp ce 1 din 4 români este de părere că lipsa transparenței în interiorul companiei, dar și lipsa unei viziuni a acesteia cu privire la viitorul ei și al angajaților deteriorează puternic relația dintre angajat și management. Mai mult, în situații critice, precum angajatori suspectați de evaziune fiscală, 37% dintre respondenți ar solicita clarificări oficiale angajatorului, iar 16% ar denunța acest comportament autorităților statului.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logoSigla Action Global Communications web dccom LOGO nou siteGMP logo 2        Logo ThePublicAdvisors  logo oxygen site