Bugetele de publicitate alocate social media ar putea creşte cu 50% în 2012
- Joi, 12 Iulie 2012 07:45 |
- PR Romania
Digitalul pe locul al doilea după TV ca investiţii atrase din publicitate în 2011
- Miercuri, 13 Iunie 2012 14:34 |
- PR Romania
Românii mai mult laudă decât critică produsele pe care le folosesc
- Joi, 13 Octombrie 2011 07:47 |
- PR Romania
GfK România a derulat o cercetare de marketing pentru a studia opinia consumatorilor din România privind influenţa word of mouth.
Experienţa proprie cu un anumit produs sau marcă este principalul factor care generează word of mouth (WOM), indiferent dacă acesta este pozitiv sau negativ. Astfel, 57% dintre români îşi exprimă satisfacţia în urma utilizării unui produs sau serviciu în discuţiile cu ceilalţi, în vreme ce 42% îşi arată insatisfacţia.
Noua faţă a marketingului
- Marți, 29 Mai 2012 13:09 |
- Florina Baciu
Evenimentul Best Marketing de săptămâna trecută, organizat de Revista Biz, s-a deschis cu o constatare, faptul că pregătirea oamenilor de marketing lasă mult de dorit. Eu vă propun să vedem o nouă faţă a marketingului, sau cel puţin partea bună, dar mai puţin vizibilă.
740 branduri îşi dispută supremaţia de Superbrand în preferinţele consumatorilor români
- Vineri, 07 Octombrie 2011 11:40 |
- PR Romania
Curiozităţi de la RoNewMedia 6.0
- Marți, 22 Mai 2012 08:29 |
- Florina Baciu
3 zile pline la RoNewMedia, într-o locaţie pe măsură (Biblioteca Naţională proaspăt inaugurată), eveniment pornit în 2008 şi care de la anul devine I CEE! Festival cu intenţia de a transforma Bucureştiul într-un hub regional digital. Cu această ocazie, revenim cu un un bilanţ al câtorva idei mai valoroase:
WEBSTOCK 2011: Lucruri uitate şi reamintite din tolba online-ului
- Marți, 27 Septembrie 2011 17:09 |
- Florina Baciu
Ascultă. Online dar şi offline. Învaţă ca atunci când te adresezi publicului comunicarea să fie personalizată. În această direcţia a purtat discuţia Cabral Ibacka în calitatea de blogger, la Webstock, una dintre cele mai importante conferinţe dedicată social media din România. În primul rând trebuie să îţi cunoşti publicul, iar acest lucru se face prin strângerea informaţiilor şi atenţia acordată. Ne-am învăţat să nu mai ascultăm, valabil online dar şi offline şi avem tot mai multă nevoie să învăţăm unii de la ceilalţi în termeni de experienţă personală. Din perspectiva comunicării, grupurile vor fi din ce în ce mai mult undirecţionale, comunicarea adevărată se va face în grupuri mici, a concluzionat Cabral.
Social Media Summit. Idei care rezistă şi după 2 săptămâni de la eveniment.
- Miercuri, 14 Martie 2012 09:56 |
- Florina Baciu
Cluj Brands Tour – ediţia I: bloggerii întâlnesc brandurile clujene în offline
- Joi, 08 Septembrie 2011 09:44 |
- Andreea Oprea

Viitorul marketingului digital: perspective locale versus internaţionale
- Miercuri, 07 Martie 2012 16:06 |
- Florina Baciu
43% dintre consumatori achiziţionează un brand numai după ce găsesc online informaţii relevante despre el
- Marți, 06 Septembrie 2011 10:27 |
- PR Romania
Zelist Monitor lansează analiza "Sectorul financiar-bancar în social media"
- Joi, 09 Februarie 2012 21:10 |
- PR Romania
Zelist a publicat astazi Barometrul blogosferei pentru luna iunie 2011, comparand-o cu perioada similara din 2010
- Luni, 25 Iulie 2011 13:37 |
- PR Romania
Antreprenorii deceniului. Cum să vezi mai departe de pe umeri de giganți.
- Miercuri, 09 Noiembrie 2011 11:44 |
- Florina Baciu
Antreprenoriatul pe timp de criză, drumul de la o simplă idee până la un business care să se susțină singur, încă mai pare o himeră pentru mulți. Deși în final, așa cum afirma Marta Ușurelu, redactor-șef la revista Biz, antreprenorii sunt cei care vor mișca această țară și industrie.
Social Networks Conference 2011: Fast Forward
- Miercuri, 13 Iulie 2011 12:54 |
- Florina Baciu
Borsec în fruntea clasamentului Consumer Superbrands 2011-2012
- Vineri, 04 Noiembrie 2011 13:54 |
- PR Romania