30112021

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Lowe PR devine GolinHarris Bucureşti, primul birou din Europa de Est al agenţiei americane

golinharris-bucurestiAgenţia de relaţii publice Lowe PR, parte a grupului Lowe România, devine GolinHarris Bucureşti ca urmare a afilierii la reţeaua internaţională GolinHarris, parte a grupul de comunicare Interpublic. Ca urmare a strategiei GolinHarris de a-şi extinde operaţiunile în Europa, acesta este primul birou pe care compania americană îl deschide în Europa de Est. GolinHarris Bucureşti va fi coordonată regional de biroul din Londra al GolinHarris şi va fi condus de Hortensia Năstase, managing partner al agenţiei.

Citeste mai mult...

Numarul utilizatorilor de Facebook in Romania ar putea depasi 5 mil. in 2011

Aproape un sfert dintre romani ar putea sa-si creeze cont pe Facebook pana la sfarsitul anului, spune Alex Visa, managing partner HyperActive.

Citeste mai mult...

Americanii consideră că multe dinte companii sunt „idioate”

trustLa aproape 30 de ani de la momentul în care criza Tylenol a făcut din Johnson & Johnson standardul de aur în practica relaţiilor publice, compania continuă să se bucure de cea mai bună reputaţie printre marile corporaţii, conform unei noi cercetări realizate de Vision Critical, o companie de cercetarea interactivă strategică şi tehnologie, împreună cu ramura sa specializată în public affairs, Angus Reid Public Opinion.

Citeste mai mult...

Edelman Trust Barometer 2011: Încrederea s-a transformat în licenţa de a opera a unei afaceri

edelman_trust_2011“Încrederea s-a transformat în licenţa de a opera a unei afaceri", declară Richard Edelman. Cei mai importanţi vectori ai reputaţiei corporatiste rămân produsele de calitate, încrederea şi bunăstarea angajaţilor, în timp ce performanţa financiară a companiei este legată de zece factori. "Mai mult de 75 la sută dintre persoanele intervievate doresc ca afacerile să creeze valoare pentru acţionari într-un mod care se aliniază intereselor societăţii, chiar dacă acest lucru poate înseamna sacrificarea valorii oferite acţionarilor", spune Edelman.

Citeste mai mult...

Cum folosesc consultanţii de marketing social media

social-mediaCu toate că firmele de consultanţă au iniţiat practicile de leadership marketing (LM), ele încă întârzie în a utiliza Social Media pentru scopuri de marketing, fapt demonstrat printr-un studiu asupra 74 de firme de consultanţă realizat luna trecută de Bloom Group, BlissPR şi Asociaţia pentru Firmele de Consultanţă în Management.

Citeste mai mult...

75% dintre şefii de marketing spun că departamentele de PR nu ar trebui să se ocupe de social media

social_mediaDirectorii de marketing nu înţeleg rolul funcäiei de PR în managementul social media, mai puţin de o treime declară că departamentul de PR ar trebui să ignore social media, conform unui studiu. Chestionarul efectuat de Wildfire PR în rândul a 250 de directori şi şefi de marketing a arătat chiar că unul din cinci şefi de marketing consideră că departamentul de IT ar trebui să gestioneze blogurile şi tweeturile unei companii.

Citeste mai mult...

Raportul global ICCO 2010: Consultanţii în domeniul relaţiilor publice sunt optimişti cu privire la anul 2010

trends_2010Sectorul internaţional al firmelor de consultanţă în domeniul relaţiilor publice rămâne ferm pe poziţii în ciuda crizei economice: comunicarea la nivel de companie şi în situaţii de criză este principala sursă de venit, specialiştii în domeniul marketingului redirecţionează bugetele către PR, iar mediul digital este o componentă cheie a creşterii în anul viitor, conform Raportului Global pe 2010, dat publicităţii  de International Communications Consultancy Organisation (ICCO).

Citeste mai mult...

Executivii europeni trebuie să recupereze la capitolul social media

ceo-social-mediaUn nou studiu Weber Shandwick intitulat "Socialising Your CEO: From (Un)Social to Social" arată că două treimi dintre executivii aflaţi la conducerea celor mai mari 50 de companii din lume nu activează sau nu activează îndeajuns în web 2.0 pentru companiile lor.

Citeste mai mult...

Recesiunea creşte interesul clienţilor pentru evaluare

evaluare_prConform unui studiu realizat asupra sectorului evaluării, clienţii sunt tot mai interesaţi de măsurare şi evaluare, din dorinţa unor dovezi mai bune că propriile programe de PR sunt eficiente.

Citeste mai mult...

E-mail-urile şi Intranet-ul sunt principalele metode de comunicare folosite pentru implicarea angajaţilor

com_internaCele mai comune vehicule de comunicare pe care le folosesc companiile pentru a implica angajaţii şi a stimula productivitatea sunt email-urile (83%) şi platforma de intranet a organizaţiei (75%). Aceste sunt câteva dintre constatările unui nou studiu realizat de Fundaţia pentru Cercetare a Asociaţiei Internaţionale a Profesioniştilor în Comunicarea de Afaceri (IABC) şi Buck Consultants. Studiul a mai relevat faptul că aproape jumătate dintre angajaţi comunică în prezent prin intermediul Facebook, Instant Messenger şi Twitter.

Citeste mai mult...

Programa universitară în PR: caracteristici comune la nivel global, variaţii „locale”

prhistoryPR-ul este predat peste tot drept o funcţie strategică de management. Studiul multi-anual realizat de Global Alliance asupra programei universitare în domeniul relaţiilor publice a constatat „asemănări izbitoare” şi variaţiile complementare conturate prin prisma istoriei, politicii, economiei şi valorilor sociale specifice fiecărei ţări.

Citeste mai mult...

Site-urile de social networking sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi la nivel internaţional

women-in-social-mediacomScore, lider pe segmentul de măsurare a lumii digitale, a emis un raport global cu privire la utilizarea de către femei a mediului online, intitulat Women on the Web: How Women are Shaping the Internet. Aceasta oferă o analiză detaliată a utilizatorilor de Internet de sex feminin, menţionând tendinţele cheie cu privire la activitatea online, regiunea internaţională şi canalul digital.  Rezultatele raportului au arătat că reţelele sociale sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi, 75,8% din femeile online vizitând o reţea socială în mai 2010, comparativ cu 69,7% dintre bărbaţi.

Citeste mai mult...

Cumpărătorii preferă promoţiile prin e-mail în detrimentul reţelelor sociale

email_social mediaCrossView, un furnizor de top de soluţii comerciale, a publicat rezultatele unui studiu menit să determine preferinţele cumpărătorilor cu privire la promoţiilor derulate în domeniul comerţului cu amănuntul. CrossView a intervievat 160 de cumpărători din patru state – Carolina de Nord, Ohio, Illinois şi Kansas – în perioada 23-27 aprilie 2010.

Citeste mai mult...

Colaborarea online -din ce în ce mai importantă pentru managementul reputaţiei

stakeholderiColaborarea online, în special cea cu comunităţile online, este din ce în ce mai importantă pentru reputaţia companiilor şi managementul brandului, conform unui nou studiu realizat de  Economist Intelligence Unit şi finanţat de gigantul telecomunicaţiilor, Verizon.

Citeste mai mult...

Brian Solis: Industria de PR nu este pregătită pentru reţelele sociale de nişă


twitter-birdExpertul de înalt profil în comunicarea digitală, Brian Solis, consideră că noua funcţie de tweet-uri de promovare („promoted tweets”) determină organizaţiile să treacă cu rapiditate la un nou mod de a interacţiona cu proprii consumatori online, dar a avertizat în acelaşi timp că industria de PR nu este pregătită pentru provocările ce o aşteaptă.

Citeste mai mult...

Ce au în comun descoperirea cancerului în 6 minute şi un maraton la -40 grade C?


Cei care fac lucrurile să se întâmple în România de astăzi se reunesc pe 15 octombrie 2010, la Casa Poporului, sala Al I.Cuza, pentru conferinţa TEDxBucharest  – unde ideile bune se întâlnesc cu oamenii care au nevoie de ele.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logoSigla Action Global Communications web dccom LOGO nou siteGMP logo 2        Logo ThePublicAdvisors  logo oxygen site