Facebook îşi pierde popularitatea printre userii germani
- Miercuri, 29 Iunie 2011 22:00 |
- PR Romania
Liderul reţelelor sociale Facebook nu a evitat nici o gafă până în prezent pentru a-şi pierde popularitatea în rândul userilor germani. Scandalurile continue i-au zgâriat imaginea. Mai nou, funcţia de recunoaştere facială a stârnit un nou val de valori negative. După cum arată cercetătorii de piaţă de la YouGov, se prefigurează şi mai multe pierderi de imagine.
Valoarea totală a pieţei locale de media a scăzut cu 9% în 2010 atingând un nivel sub cel din 2006, conform studiului MFB
- Joi, 09 Iunie 2011 12:09 |
- PR Romania
Site-urile de social networking sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi la nivel internaţional
- Miercuri, 01 Septembrie 2010 05:12 |
- PR Romania
comScore, lider pe segmentul de măsurare a lumii digitale, a emis un raport global cu privire la utilizarea de către femei a mediului online, intitulat Women on the Web: How Women are Shaping the Internet. Aceasta oferă o analiză detaliată a utilizatorilor de Internet de sex feminin, menţionând tendinţele cheie cu privire la activitatea online, regiunea internaţională şi canalul digital. Rezultatele raportului au arătat că reţelele sociale sunt folosite de un procent mai mare de femei decât de bărbaţi, 75,8% din femeile online vizitând o reţea socială în mai 2010, comparativ cu 69,7% dintre bărbaţi.
Unul din 5 utilizatori de Internet pe mobil preferă conexiunea mobilă în locul celei fixe
- Joi, 05 Mai 2011 11:54 |
- PR Romania
Colaborarea online -din ce în ce mai importantă pentru managementul reputaţiei
- Marți, 24 August 2010 22:00 |
- PR Romania
Colaborarea online, în special cea cu comunităţile online, este din ce în ce mai importantă pentru reputaţia companiilor şi managementul brandului, conform unui nou studiu realizat de Economist Intelligence Unit şi finanţat de gigantul telecomunicaţiilor, Verizon.
Lowe PR devine GolinHarris Bucureşti, primul birou din Europa de Est al agenţiei americane
- Miercuri, 02 Martie 2011 08:26 |
- Florina Baciu

Ce au în comun descoperirea cancerului în 6 minute şi un maraton la -40 grade C?
- Miercuri, 18 August 2010 17:01 |
- PR Romania
Cei care fac lucrurile să se întâmple în România de astăzi se reunesc pe 15 octombrie 2010, la Casa Poporului, sala Al I.Cuza, pentru conferinţa TEDxBucharest – unde ideile bune se întâlnesc cu oamenii care au nevoie de ele.
Numarul utilizatorilor de Facebook in Romania ar putea depasi 5 mil. in 2011
- Luni, 28 Februarie 2011 12:04 |
- PR Romania
Americanii consideră că multe dinte companii sunt „idioate”
- Marți, 17 August 2010 22:00 |
- PR Romania

Edelman Trust Barometer 2011: Încrederea s-a transformat în licenţa de a opera a unei afaceri
- Joi, 17 Februarie 2011 22:00 |
- PR Romania

Cum folosesc consultanţii de marketing social media
- Joi, 12 August 2010 22:00 |
- PR Romania
Cu toate că firmele de consultanţă au iniţiat practicile de leadership marketing (LM), ele încă întârzie în a utiliza Social Media pentru scopuri de marketing, fapt demonstrat printr-un studiu asupra 74 de firme de consultanţă realizat luna trecută de Bloom Group, BlissPR şi Asociaţia pentru Firmele de Consultanţă în Management.
75% dintre şefii de marketing spun că departamentele de PR nu ar trebui să se ocupe de social media
- Joi, 03 Februarie 2011 22:00 |
- PR Romania

Raportul global ICCO 2010: Consultanţii în domeniul relaţiilor publice sunt optimişti cu privire la anul 2010
- Miercuri, 04 August 2010 22:00 |
- PR Romania
Sectorul internaţional al firmelor de consultanţă în domeniul relaţiilor publice rămâne ferm pe poziţii în ciuda crizei economice: comunicarea la nivel de companie şi în situaţii de criză este principala sursă de venit, specialiştii în domeniul marketingului redirecţionează bugetele către PR, iar mediul digital este o componentă cheie a creşterii în anul viitor, conform Raportului Global pe 2010, dat publicităţii de International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
Executivii europeni trebuie să recupereze la capitolul social media
- Marți, 02 Noiembrie 2010 10:06 |
- PR Romania
Un nou studiu Weber Shandwick intitulat "Socialising Your CEO: From (Un)Social to Social" arată că două treimi dintre executivii aflaţi la conducerea celor mai mari 50 de companii din lume nu activează sau nu activează îndeajuns în web 2.0 pentru companiile lor.
Recesiunea creşte interesul clienţilor pentru evaluare
- Vineri, 30 Iulie 2010 08:48 |
- PR Romania
Conform unui studiu realizat asupra sectorului evaluării, clienţii sunt tot mai interesaţi de măsurare şi evaluare, din dorinţa unor dovezi mai bune că propriile programe de PR sunt eficiente.
E-mail-urile şi Intranet-ul sunt principalele metode de comunicare folosite pentru implicarea angajaţilor
- Marți, 21 Septembrie 2010 22:00 |
- PR Romania
Cele mai comune vehicule de comunicare pe care le folosesc companiile pentru a implica angajaţii şi a stimula productivitatea sunt email-urile (83%) şi platforma de intranet a organizaţiei (75%). Aceste sunt câteva dintre constatările unui nou studiu realizat de Fundaţia pentru Cercetare a Asociaţiei Internaţionale a Profesioniştilor în Comunicarea de Afaceri (IABC) şi Buck Consultants. Studiul a mai relevat faptul că aproape jumătate dintre angajaţi comunică în prezent prin intermediul Facebook, Instant Messenger şi Twitter.