Programa universitară în PR: caracteristici comune la nivel global, variaţii „locale”
- Miercuri, 28 Iulie 2010 10:07 |
- PR Romania
PR-ul este predat peste tot drept o funcţie strategică de management. Studiul multi-anual realizat de Global Alliance asupra programei universitare în domeniul relaţiilor publice a constatat „asemănări izbitoare” şi variaţiile complementare conturate prin prisma istoriei, politicii, economiei şi valorilor sociale specifice fiecărei ţări.
Cumpărătorii preferă promoţiile prin e-mail în detrimentul reţelelor sociale
- Miercuri, 21 Iulie 2010 08:09 |
- PR Romania
CrossView, un furnizor de top de soluţii comerciale, a publicat rezultatele unui studiu menit să determine preferinţele cumpărătorilor cu privire la promoţiilor derulate în domeniul comerţului cu amănuntul. CrossView a intervievat 160 de cumpărători din patru state – Carolina de Nord, Ohio, Illinois şi Kansas – în perioada 23-27 aprilie 2010.
Nestle anunţă un parteneriat cu un ONG pentru verificarea uleiului de palmier
- Miercuri, 09 Iunie 2010 07:41 |
- PR Romania

Brian Solis: Industria de PR nu este pregătită pentru reţelele sociale de nişă
- Marți, 06 Iulie 2010 08:40 |
- PR Romania

Social media -cea mai importantă sursă de divertisment
- Miercuri, 02 Iunie 2010 22:16 |
- PR Romania
Potrivit unui recent studiu Edelman, consumatorii consideră că reţelele sociale oferă o experienţă de mai mare valoare, comparativ cu celelalte forme de divertisment.. Studiul realizat sub titulatura „Încrederea în Industria Divertismentului” şi ajuns în prezent la cel de-al patrulea an, relevă şi faptul că Internetul, ca sursă de divertisment, este depăşit doar de televiziune.
Studii finanţate de industria pharma atestă mai des efectul pozitiv al medicamentelor decât o fac studiile independente
- Miercuri, 30 Iunie 2010 22:00 |
- PR Romania
Comunicatorii interni privesc cu optimism viitorul profesiei, în ciuda recesiunii
- Miercuri, 19 Mai 2010 22:00 |
- PR Romania
60% dintre echipele de comunicare internă (CI) din companii şi-au păstrat structura sau chiar şi-au mărit personalul în timpul recesiunii, conform unui raport al VMA Selection, o companie specializată în consultanţă şi recrutarea de personal specializat pentru marile companii.
The Practice şi Rogalski Grigoriu - pe podiumul competiţiei IPRA Golden World Awards 2010
- Marți, 29 Iunie 2010 10:29 |
- PR Romania
Campania Gusto realizată de agenţia The Practice a fost desemnată câştigătoarea categoriei "Consumer PR for an existing product", iar campania Şcoala de Bani realizată de Rogalski Grigoriu a câştigat premiul "Social Media for PR", ambele în cadrul competiţiei IPRA Golden World Awards 2010.
Cele mai puternice branduri din România
- Marți, 18 Mai 2010 11:08 |
- PR Romania
Studiu comparativ despre efectele publicităţii şi cele ale relaţiilor publice
- Luni, 21 Iunie 2010 10:50 |
- PR Romania
Lucrul cu publicurile este într-o comparaţie directă de cele mai multe ori mai eficient decât publicitatea clasică - mai ales când este vorba de decizii importante de cumpărare cum ar fi în cazul maşinilor, cosmeticelor sau aparatelor electronice, cărora persoana interesată le acordă multă atenţie.
Nestle în furtuna de foc a social media
- Miercuri, 12 Mai 2010 22:00 |
- PR Romania

Consumatorii vizitează în continuare paginile web, în loc să folosească social media
- Joi, 17 Iunie 2010 10:45 |
- PR Romania

Intel a cheltuit 1 milion USD pe activităţi de lobby în trimestrul 4 al anului 2009
- Luni, 10 Mai 2010 22:00 |
- PR Romania
BP foloseşte social media pentru limitarea daunelor
- Luni, 14 Iunie 2010 22:00 |
- PR Romania
De curând am scris despre cum o pagină Facebook poate deveni o capcană pentru companii. Ceea ce se întâmplă pe pagină nu poate fi controlat aproape deloc, cum a trebuit să afle Nestlé după o campanie Greenpeace.
Facebook accelerează procesul de lobby în Washington D.C.
- Luni, 10 Mai 2010 12:59 |
- PR Romania
Studiu privind importanţa evaluării in PR
- Vineri, 11 Iunie 2010 10:49 |
- PR Romania
Aproape 90% din respondenţii care au participat la un studiu recent ce a vizat practicienii din PR au apreciat evaluarea comunicării ca fiind „importantă” sau „foarte importantă”. Studiul denumit „Evaluarea comunicării” a fost realizat de nemţii de la “Barometru PR” în luna martie 2010.