18082022

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Programa universitară în PR: caracteristici comune la nivel global, variaţii „locale”

prhistoryPR-ul este predat peste tot drept o funcţie strategică de management. Studiul multi-anual realizat de Global Alliance asupra programei universitare în domeniul relaţiilor publice a constatat „asemănări izbitoare” şi variaţiile complementare conturate prin prisma istoriei, politicii, economiei şi valorilor sociale specifice fiecărei ţări.

Citeste mai mult...

Cumpărătorii preferă promoţiile prin e-mail în detrimentul reţelelor sociale

email_social mediaCrossView, un furnizor de top de soluţii comerciale, a publicat rezultatele unui studiu menit să determine preferinţele cumpărătorilor cu privire la promoţiilor derulate în domeniul comerţului cu amănuntul. CrossView a intervievat 160 de cumpărători din patru state – Carolina de Nord, Ohio, Illinois şi Kansas – în perioada 23-27 aprilie 2010.

Citeste mai mult...

Nestle anunţă un parteneriat cu un ONG pentru verificarea uleiului de palmier


kitkat-londonNestle a declarat că va colabora cu Forest Trust (http://www.theforesttrust.org/) în scopul revizuirii propriului lanţ de aprovizionare cu ulei de palmier pentru a se asigura că nu există nicio implicare în defrişările selvelor. Această mişcare vine ca răspuns la o campanie derulată de Greenpeace împotriva companiei.

Citeste mai mult...

Brian Solis: Industria de PR nu este pregătită pentru reţelele sociale de nişă


twitter-birdExpertul de înalt profil în comunicarea digitală, Brian Solis, consideră că noua funcţie de tweet-uri de promovare („promoted tweets”) determină organizaţiile să treacă cu rapiditate la un nou mod de a interacţiona cu proprii consumatori online, dar a avertizat în acelaşi timp că industria de PR nu este pregătită pentru provocările ce o aşteaptă.

Citeste mai mult...

Social media -cea mai importantă sursă de divertisment

social_mediaPotrivit unui recent studiu Edelman, consumatorii consideră că reţelele sociale oferă o experienţă de mai mare valoare, comparativ cu celelalte forme de divertisment.. Studiul realizat sub titulatura „Încrederea în Industria Divertismentului” şi ajuns în prezent la cel de-al patrulea an, relevă şi faptul că Internetul, ca sursă de divertisment, este depăşit doar de televiziune.

Citeste mai mult...

Studii finanţate de industria pharma atestă mai des efectul pozitiv al medicamentelor decât o fac studiile independente

La această concluzie ajunge o anchetă efectuată la cererea Camerei Federale a Medicilor, publicată pe 23. aprilie 2010 în Jurnalul Medicilor din Germania. O echipă de medici a verificat, dacă există vreo corelaţie între rezultatele studiilor ştiinţifice pentru medicamente şi cei care le comandă. După evaluarea a 57 de publicaţii studiul a ajuns la concluzia că studiile finanţate de către companii farmaceutice atestă mai des efectul pozitiv al medicamentelor decât studii finanţate independent.

Citeste mai mult...

Comunicatorii interni privesc cu optimism viitorul profesiei, în ciuda recesiunii

cominterna60% dintre echipele de comunicare internă (CI) din companii şi-au păstrat structura sau chiar şi-au mărit personalul în timpul recesiunii, conform unui raport al VMA Selection, o companie specializată în consultanţă şi recrutarea de personal specializat pentru marile companii.

Citeste mai mult...

The Practice şi Rogalski Grigoriu - pe podiumul competiţiei IPRA Golden World Awards 2010

ipra_logoCampania Gusto realizată de agenţia The Practice a fost desemnată câştigătoarea categoriei "Consumer PR for an existing  product",  iar campania Şcoala de Bani realizată de Rogalski Grigoriu a câştigat premiul "Social Media for PR", ambele  în cadrul competiţiei IPRA Golden World Awards 2010.

Citeste mai mult...

Cele mai puternice branduri din România

Coca-Cola deţine prima poziţie în topul celor mai puternice branduri din România, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia şi GfK România. A doua marcă din clasament este Milka, urmată de Jacobs Kronung. Poziţiile a patra şi a cincea sunt ocupate de Orange, respectiv Ariel.

Citeste mai mult...

Studiu comparativ despre efectele publicităţii şi cele ale relaţiilor publice

trustLucrul cu publicurile este într-o comparaţie directă de cele mai multe ori mai eficient decât publicitatea clasică - mai ales când este vorba de decizii importante de cumpărare cum ar fi în cazul maşinilor, cosmeticelor sau aparatelor electronice, cărora persoana interesată le acordă multă atenţie.

Citeste mai mult...

Nestle în furtuna de foc a social media

kitkat-londonCeea ce a început ca o luptă de PR cu Greenpeace, a ajuns să se transforme într-o catastrofă social media pentru producătorul de alimente Nestle. Neîndemânatica sa reacţie la criticile care i-au fost adresate online poate fi descrisă drept coşmar.

Citeste mai mult...

Consumatorii vizitează în continuare paginile web, în loc să folosească social media


pagini webLa nivel global, consumatorii continuă să pară mai dispuşi să viziteze paginile de web dedicate mărcilor de larg consum decât să devină fani pe Facebook  sau un „urmăritor” pe Twitter al bunurilor de larg consum, indiferent de categoria din care acestea fac parte, ne arată un studiu global realizat de Ipsos Marketing, „Bunuri de larg consum”.

Citeste mai mult...

Intel a cheltuit 1 milion USD pe activităţi de lobby în trimestrul 4 al anului 2009

Intel Corp. a cheltuit 1 milion USD pe activităţi de lobby în ultimele trei luni ale anului 2009, aproape dublu sumei pe care producătorul de procesoare a cheltuit-o în aceeaşi perioadă a anului precedent.

Citeste mai mult...

BP foloseşte social media pentru limitarea daunelor

bpDe curând am scris despre cum o pagină Facebook poate deveni o capcană pentru companii. Ceea ce se întâmplă pe pagină nu poate fi controlat aproape deloc, cum a trebuit să afle Nestlé după o campanie Greenpeace.

Citeste mai mult...

Facebook accelerează procesul de lobby în Washington D.C.

Facebook şi-a consolidat constant prezenţa şi profilul în Washington D.C. în decursul acestui an, cheltuind  41.390 USD pe activităţi de lobby în primul trimestru. Această sumă vine să completeze cei 207.878 USD cheltuiţi anul trecut – primul an în care Facebook a început să facă publice astfel de informaţii. Deşi aceste cifre sunt mici comparativ cu cei 4,3 milioane USD cheltuiţi de Google în 2009 pe activităţi de lobby, se aşteaptă o creştere semnificativă a acestora proporţional cu ambiţiile companiei.

Citeste mai mult...

Studiu privind importanţa evaluării in PR

trainingci_150x200Aproape 90% din respondenţii care au participat la un studiu recent ce a vizat practicienii din PR au apreciat evaluarea comunicării ca fiind „importantă” sau „foarte importantă”. Studiul denumit „Evaluarea comunicării” a fost realizat de nemţii de la “Barometru PR” în luna martie 2010.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logo dccom LOGO nou siteGMP logo 2