30112021

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Până în 2013 numărul utilizatorilor de social media din SUA va atinge 95 de milioane, iar cheltuielile pentru publicitate în aceste media vor depăşi 3 miliarde de dolari

Până în 2013, numărul utilizatorilor de social media din SUA va atinge 95 de milioane, iar cheltuielile pentru publicitate în aceste media vor depăşi 3 miliarde de dolari. Acestea sunt datele relevate de un studiu de piaţă realizat de compania americană Parks Associates.

Citeste mai mult...

Criza economică afectează şi serviciile de televiziune

Un studiu de piaţă al firmei de cercetare In-Stat relevă faptul că 15% dintre consumatorii americani doresc să reducă anul acesta cheltuielile pentru serviciile mobile, abonamentele TV sau alte facilităţi de acest tip din cauza problemelor economice. Prin urmare, se estimează că în 2010 aceste industrii vor suferi pierderi destul de importante de peste 5 miliarde de dolari.

Citeste mai mult...

PR-ul în jurul lumii: Rapoartele PR Landscapes despre peisajul general si practica relatiilor publice in diferite tari ale lumii

Pe site-ul Global Alliance for Public Relations and Communications Management au fost publicate o serie de rapoarte care descriu peisajul general din domeniul relaţiilor publice într-o serie de ţări din Europa, America şi Asia. Intitulate PR Landscapes, aceste studii încearcă să redea contextul general al ţărilor analizate şi modul în care acesta afectează practica relaţiilor publice la nivel naţional şi atitudinile faţă de domeniu în general.

Citeste mai mult...

Consumul sustenabil: fapte şi tendinţe: Un raport al World Business Council for Sustainable Development

Un raport al World Business Council for Sustainable Development (WBCSD) analizează tendinţele şi evoluţiile recente care au avut loc în patternurile globale de consum, efectuând o analiză a relaţiilor dintre activităţile companiior, comportamentul consumatorilor şi provocările sociale actuale.

Citeste mai mult...

Relaţiile cu investorii. Un studiu recent al Institute for Public Relations

Alexander Laskin, reputat practician şi specialist în relaţii publice, publică în cadrul Institute for Public Relations un raport în care analizează dimensiunea relaţiilor cu investitorii. Studiul porneşte cu o trecere în revistă a contextelor istorice în care au apărut şi mai apoi s-au dezvoltat relaţiile dintre manageri şi investitori.

Citeste mai mult...

2009: noi provocări pentru industria de media şi divertisment din SUA

PricewaterhouseCoopers a efectuat un studiu privind industria de media şi divertisment din Statele Unite, relevând o serie de observaţii din anul 2008 şi oferind o serie de previziuni pentru anul 2009.

Citeste mai mult...

Liderii de azi au nevoie de un ghid …pentru liderii de maine.

Tom Martin, seful departamentului de comunicare din cadrul College of Charleston, a publicat un ghid util tuturor comunicatorilor organizationali  invitati sa vorbeasca in fata tinerilor elevi si studenti.

Citeste mai mult...

Soluţii pentru transmiterea mesajelor în medii informaţionale suprasaturate. Rezultatele unui sondaj IABC

International Association of Business Communicators a publicat rezultatele sondajului privind difuzarea mesajelor în mediile suprasaturate de informaţie. Acesta a fost realizat de Martin J. Eppler şi Jeanne Mengis, incluzând studii de caz, cercetare bibliografică şi sfaturi utile privind transformarea mesajelor într-un mod eficient pentru a capta atenţia receptorilor din cadrul mediilor suprasaturate.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logoSigla Action Global Communications web dccom LOGO nou siteGMP logo 2        Logo ThePublicAdvisors  logo oxygen site