Criza economică afectează şi serviciile de televiziune
- 22 Martie 2009 |
- Adina Tudor
Raportul, intitulat „U.S. TV Viewers Response to Economic Turmoil”, indică şi o serie de obiceiuri ale indivizilor. Astfel, s-a descoperit că o mare parte din consumatori navighează pe Internet în timp ce se uită la televizor, iar acest lucru sugerează că o combinaţie dintre serviciile de televiziune şi cele de internet ar reprezenta oportunităţi excelente de marketing. Astfel, 50% dintre bărbaţi şi 30% dintre femeile sub 40 de ani folosesc calculatorul în timp ce se uită la televizor, ca şi o parte dintre copiii din SUA, care sunt tentaţi să caute pe Internet noi episoade din serialele lor preferate de pe Cartoon Network în timpul vizionării episodului curent. Aproximativ 66 de milioane de consumatori adoptă un astfel de comportament „multitasking”. În general canalele de televiziune îndeamnă telespectatorii să intre pe site-urile lor, determinându-i să participe la diverse sondaje de opinie online, de exemplu.
În urma analizelor, s-a stabilit că acest comportament „multitasking” din timpul urmăririi programelor TV variază în funcţie de caracteristicile demografice. De asemenea, s-a ajuns la concluzia că pe măsură ce canalele TV şi Internetul devin din ce în ce mai unite, consumatorii, în loc să aleaga între una sau cealaltă, vor prefera să renunţe la serviciile premium pentru pachete de bază prin care să economisească bani. Studiul indică faptul că cele mai mari scăderi ale cheltuielilor în domeniul serviciilor mobile şi de televiziune se va remarca la nivelul gospodăriilor cu venituri sub 35 000$.
Pentru mai multe informaţii, puteţi accesa:
http://www.instat.com/catalog/mmcatalogue.asp?id=212#IN0904557CM
sau
http://www.tmcnet.com/voip/ip-communications/articles/51929-study-measures-recessions-impact-tv-broadband-mobile-services.htm