19032024

Back Eşti aici:Home Interviuri Cum e sa faci PR pentru ...

Noemi Meilman: PR-ul nu e operaţie pe creier

Noemi MeilmanNu crede că există greşeli grave în PR, iar cuvântul “criză” îi stârneşte amuzamentul. Asta pentru că lucrează pentru branduri din fashion unde oricând gaseşti “salvarea” într-o idee care ţi-a venit după ce ai citit o carte bună sau ai vizitat un muzeu. Serialul PR Romania susţinut de GMP PR continuă cu Noemi Meilman.

Citeste mai mult...

PR pentru cuvinte. Cuvinte scrise.

Oana Boca StanescuOana Boca Stănescu, cu o experiență de 11 ani în comunicarea editorială și promovarea cărții, spune că, probabil, e normal să ucizi proiectele romantice, după ce treci de 35 de ani. În locul lor iau naștere proiecte actuale, cosmopolite, mișto până la lacrimi așa cum promite să fie ediția de săptămâna viitoare a Festivalului Internațional de Literatură de la București (FILB), brand pe care l-a fondat și de care s-a ocupat din 2008 încoace. Dar cum promovăm cartea, literatura, cultura scrisă? Hai să vedem ce zice Oana în episodul de azi al rubricii realizate de PR Romania în colaborare cu GMP PR.

Citeste mai mult...

Scrie şi în stele: e nevoie de PR

Oana SanduDe când se ştie îi place să privească stelele, iar profesorii din liceu i-au cultivat dragostea pentru comunicare. A combinat cele două pasiuni şi a ajuns să facă PR pentru stele la European Southern Observatory, dar şi la Agenţia Spaţială Română şi Institutul de Ştiinţe Spaţiale. Oana Sandu este invitata noului episod al serialului realizat de PR Romania şi GMP PR.

Citeste mai mult...

Când arta și business-ul fac casa bună împreună

Anca DragoiNevoia de vizibilitate se poate suprapune cu excelența artistică, iar comunicarea le ajută să se potențeze reciproc. PR Romania si GMP PR v-o prezintă azi pe Anca Dragoi, fondatoarea biroului Parteneriat pentru Arte specializat în dezvoltarea de soluții artistice și culturale pe care le ofertează mediului privat. Să citim povestea unui nou model de fundraising.

Citeste mai mult...

PR pe acorduri de muzică electronică

Andi VancaAzi aflăm de la Andi Vanca ce înseamnă să faci PR pentru Electric Castle, cel mai mare festival de muzică din România, organizat în fiecare an în localitatea Bonţida, din judeţul Cluj, la Castelul Bánffy. Pare orginal un asemenea mix de castel în stil baroc şi muzică electronică. Dar să vedem ce iese când punem în scenă şi PR-ul curajos făcut de Andi Vanca. PR România şi GMP PR vă invită să călătoriţi printre acorduri şi note muzicale, PR şi baroc.

Citeste mai mult...

PR în universul comics şi sfera Geek

Miriam IoanaContinuăm să descoperim personaje noi pentru seria de interviuri realizate de PR România împreună cu GMP PR. Născocind printre oameni interesanţi cu minţi creative am găsit două tinere : Miriam Mircea şi Ioana Raluca Popescu de la Fort Knox PR care fac PR pentru East European Comic Con. Ne-au împărtăşit ce înseamnă să faci PR pentru benzi desenate, filme, jocuri, animaţii şi literatura fantasy şi SF. Aflaţi cum începe o zi obişnuită din viaţa lor, învăţaţi din experienţa lor şi inspiraţi-vă. Vă invităm să descoperiţi un alt univers captivant.

Citeste mai mult...

PR-ul ca bijuterie

Penelope PopaNe-am propus să descoperim cum este să faci PR pentru bijuterii, iar cea care ne-a împărtăşit povestea ei a fost Penelope Pope, autoarea brandului Wolf 25. Despre bijuteriile sale spune că scot la iveală cele mai puternice detalii ale personalităţii cuiva, adânc căutate în sine, prelucrate în argint sau alte materiale şi aduse la lumină: unice, neşlefuite şi frumoase. Care mai apoi devin o extensie a propriei personalităţi. Iar în rândurile următoare, realizate de PR Romania cu sprijinul GMP PR, vom afla dacă PR-ul este un mijloc  de a face creaţiile sale să strălucească.

Citeste mai mult...

Miruna Meiroșu, Curtea Veche: Îmi place să cred că promovând lectura schimb ceva în jurul meu

Miruna MeirosuȘi-a dorit să facă PR cultural încă din studenție, prin urmare s-a concentrat să învețe cum, făcând voluntariat internshipuri, cercetări și schimburi culturale. Astăzi este PR Manager la Curtea Veche Publishing și membru fondator al Asociației Curtea Veche și știe că se află în locul potrivit. Miruna Meiroșu, invitata de astăzi a serialulului realizat de PR România împreună cu GMP PR, ne povestește cum se face PR cultural pentru o editură.

Citeste mai mult...

Și delfinii au nevoie de PR, nu-i așa?

Razvan PopescuDe la peste 2 milioane de delfini, câți erau în anii ’60 în Marea Neagră, au rămas doar 100.000 în anii `90. Deși aceasta e o problemă globală care implică acorduri semnate de autorități, în realitate totul se reduce la efortul personal al cuiva foarte pasionat de meseria sa: A fondat o asociație, coordonează studii ca să afle cauzele dispariției delfinilor din Marea Neagră și conduce proiecte prin care să prevină eșuarea acestora. Este vorba despre doctorul în biologie Răzvan Popescu-Mirceni, directorul general al Oceanic Club din Constanța, care spune că relațiile publice îl ajută pentru educație, în primul rând, și pentru atragerea de resurse, în al doilea rând. Vă invităm să aflați cum se îmbină biologia cu relaţiile publice într-un nou episod al serialului realizat de PR România şi GMP PR.

Citeste mai mult...

Tatuaj PRintre rânduri

Costi AzoiteiSăptămâna viitoare, Bucureştiul va fi gazda Convenţiei Internaţionale de Tatuaje, eveniment aflat la cea de-a cincea ediţie. Dacă în urmă cu cinci ani numărai participanţii pe degete, astăzi evenimentul reuneşte aproape 100 de artişti tatuatori din peste 20 de ţări, iar publicul îşi face rezervări din vară pentru luna octombrie. Serialul realizat de PR Romania şi GMP PR continuă astăzi cu artistul Costi Azoiţei, sufletul convenţiei şi deţinătorul unui salon de tatuaje din Bucureşti. Aflăm de la Costi ce înseamnă să fii artist tatuator şi în acelaşi timp om de comunicare pentru un public din România, dar şi din străinătate.

Citeste mai mult...

Raluca Papanicoglu: TIFF-ul a fost pentru mine adevărata școală de PR

Raluca Papanicoglu 2An de an, Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF) reuşeşte să transforme Clujul într-un imens centru cultural, cu sute de proiecţii, lansări, concerte, masterclass-uri şi dezbateri. Circa 1.000 de invitaţi - regizori, producători, actori, profesionişti din industrie - au participat la proiecţiile şi evenimentele celei de-a 13-a ediţie a festivalului. Cele 217 filme din 55 de ţări selecţionate la ediţia 2014 au avut parte de circa 400 de proiecţii şi au adus peste 63.000 de plătitori de bilete în sălile de cinema. Lor li se adaugă spectatorii prezenţi la proiecţiile gratuite în aer liber, masterclass-uri, lansări, expoziţii, numărul lor depăşind 100.000 în cele 10 zile de TIFF.

Cum se face PR pentru un festival de film, ne spune Raluca Papanicoglu, Head of Communication TIFF, în seria de interviuri realizată de PR Romania împreună cu GMP PR. În portofoliul Ralucăi se regăsesc proiecte precum Festivalul de Film de Animatie Anim'est, Gala Premiilor Gopo, Noaptea Albă a Filmului Românesc.

Citeste mai mult...

Levente Balint, ACS Poli Timişoara: Mi-aș fi dorit să fiu fotbalist. Iar apoi, să lucrez în PR-ul fotbalului

Levente Balint 2Continuăm serialul realizat de PR Romania împreună cu GMP PR cu Levente Balint, ofiţerul de presă al echipei de fotbal ACS Poli Timişoara, născută prin fuziunea dintre fosta Poli Timişoara (echipă desfiinţată) şi ACS Recaş. Anterior acestei poziţii, a lucrat 10 ani în presa timişoreană, iar din 2005 a devenit ofiţerul de presă al Politehnicii Timişoara. Ne-a împărtășit ce înseamnă să faci PR pentru un club sportiv şi sperăm ca experiența lui să vă inspire!

Citeste mai mult...

Când brandul pentru care faci PR e o vedetă

Edi EnacheSmiley, Inna, Antonia şi Loredana sunt nume care nu au nevoie de prezentare. V-aţi gândit însă ce presupune să faci PR pentru aceste branduri? Noi am fost curioşi să aflăm ce înseamnă să faci PR pentru o vedetă şi am stat de vorbă cu Edi Enache care face PR pentru Adrian Sînă şi Akcent de un an şi jumatate. Experienţa sa în PR şi PR online a început în august 2009 cu Andreea Bălan şi Keo. De-a lungul anilor a colaborat cu Proconsul, Anna Lesko, Blaxy Girls. Din 2011 colaborează cu Marius Nedelcu (ex-Akcent) pentru care face strategie de comunicare şi marketing.

Citeste mai mult...

Marea, marea şi exerciţii de PR

Adrian MontBlancCe au în comun o monografie despre scafandri, proiecte de PR, o ascensiune pe Mont Blanc, un ghid turistic al oraşului Constanţa şi un blog despre viaţă, oameni şi locuri? Toate poartă semnătura lui Adrian Siea, căpitan comandor în marină şi om de PR, răsplătit inclusiv la Romanian PR Award 2012 pentru activitatea sa profesională. Adrian deschide astăzi o serie inedită de interviuri cu oameni de PR din domenii de activitate ceva mai ‘insolite’ şi mai puţin explorate, rubrică realizată cu sprijinul GMP PR. Vă invităm să descoperiți chipuri noi din breasla comunicatorilor și să vă lăsați inspirați de experiența lor.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP