Companiile deţinute de femei îşi păstrează angajaţii pe timp de criză
- Duminică, 13 Septembrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Studiul anual desfăşurat de Women Presidents Organization (WPO) indică faptul că în 67% dintre companiile deţinute de femei salariile angajaţilor au crescut sau au fost menţinute la aceeaşi valoare. De asemenea, 55% dintre preşedinţii sau CEO femei au făcut angajări sau şi-au menţinut numărul angajaţilor, iar 82% sunt optimiste în ceea ce priveşte performanţa companiilor lor în 2010.
În America, job-urile stagnează
- Vineri, 11 Septembrie 2009 09:43 |
- Adina Tudor
Peste jumătate dintre angajaţii americani declară că job-urile lor stagnează, neavând prea multe şanse de promovare şi nici sarcini solicitante. Sondajul Pulse of the Workforce 2009 compară răspunsurile lor cu cele ale respondenţilor care nu au considerat că job-urile lor stagnează.
Media online, pentru prima oara mai populare decât media traditionale
- Duminică, 23 August 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Brandurile create de hypermarketuri, mai bune decât brandurile renumite
- Luni, 07 Septembrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Doar 2% dintre firmele britanice folosesc Twitter
- Joi, 20 August 2009 06:13 |
- Adina Tudor
Deşi este un instrument foarte popular, Twitter nu este încă integrat în strategiile de marketing ale firmelor britanice. Conform ultimului studiu efectuat de WebTrends, doar 2% dintre firmele din Marea Britanie (una din cincizeci) folosesc Twitter ca instrument de marketing, şi doar 6% au un blog propriu. Doar marketingul direct prin intermediul e-mail-urilor, analiza web, tradiţionalul advertising online şi SEO sunt instrumentele cu adevărat utilizate, cu cel puţin o treime dintre companii utilizându-le întotdeauna sau foarte des.
Twitter întrece MySpace
- Duminică, 06 Septembrie 2009 22:00 |
- PR Romania
Unul din trei bloggeri americani scrie despre sănătate
- Marți, 18 August 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Aproape jumătate dintre bloggerii americani au scris cel puţin un articol despre sănătate, iar trei din cinci scriu în special despre acest subiect, conform unei cercetări efectuate de Envision Solutions, un consultant de comunicare şi marketing din domeniul sănătăţii.
Apa, o problemă foarte importantă
- Joi, 03 Septembrie 2009 11:07 |
- Adina Tudor
Twitter, un instrument util pentru afaceri
- Duminică, 16 August 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Consumatorii sunt dispusi sa cheltuie mai mult ca sa castige timp
- Marți, 01 Septembrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Blogging responsabil în viziune feminină
- Vineri, 14 August 2009 12:49 |
- Adina Tudor
- 98% dintre respondenţi consideră că este acceptabil să primeşti produse gratuite;
- 87% consideră că este în regulă să scrii pe blog articole sponsorizate de companii;
- 84% declară că onestitatea reprezintă trăsătura de bază a unui blogger responsabil, urmată de transparenţă (66%) şi surse de încredere (56%);
- Majoritatea bloggerilor au menţionat transparenţa, divulgarea şi onestitatea ca fiind metodele cheie de prevenire a primirii produselor gratuite şi a scrierii articolelor sponsorizate;
- În afară de blogging, respondenţii au definit responsabilitatea personală folosind şi termeni precum onestitate, integritate şi responsabilitate.
Sondajul a fost aplicat pe un număr de 175 de respondente, membre ale comunităţii BlogHer,. Mai multe detalii la http://www.responsibilityproject.com/blogher_mmr/
Firmele mici isi riscă reputatia cu marketing facut „in-house”
- Luni, 31 August 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Pay per Click pierde în defavoarea SEO
- Miercuri, 12 August 2009 22:00 |
- Asina Tudor
Twitter, folosit în cadrul universităţilor
- Joi, 27 August 2009 22:00 |
- Adina Tudor
PR-ul online, încă nedezvoltat în Marea Britanie
- Miercuri, 12 August 2009 11:35 |
- Adina Tudor
Blogurile au o influenta mai mare asupra achizitiei decat media sociale
- Miercuri, 26 August 2009 22:00 |
- Adina Tudor