Media online, pentru prima oara mai populare decât media traditionale
- 23 August 2009 |
- Adina Tudor
De asemenea, conform aceluiaşi studiu, sumele totale cheltuite de IMM-uri pentru advertising au scăzut, atât din cauza condiţiilor economice nefavorabile, dar şi datorită înlocuirii advertisingului din media tradiţionale cu advertisingul prin intermediul media online şi digitale, care sunt mai ieftine. Cheltuielile IMM-urilor pentru advertising şi promovare au înregistrat o scădere de 23,5%, de la 2 734$ (raportat în august 2008) la 2 092$ (în august 2009). În total, pentru firmele intervievate, advertisingul în media online a crescut de la 22% la 36,8% faţă de anul trecut. De asemenea, în ciuda scăderii cheltuielilor de promovare, IMM-urile au cheltuit cu 26,8% mai mult pentru site-uri web şi pagini de profil, de la 608$ în 2008 la 769$ în 2009.
Local Commerce Monitor Wave XIII a fost întreprins în august 2009 printr-un sondaj online la care au participat 302 IMM-uri.
Mai multe detalii la: http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/08-20-2009/0005080590&EDATE=