Brandurile tebuie să-şi recompenseze clienţii pentru a-i păstra
- Marți, 27 Octombrie 2009 12:35 |
- Adina Tudor
Cetăţenia corporativă, importantă în perioada de criză
- Vineri, 23 Octombrie 2009 10:41 |
- Adina Tudor
Pe timp de criză, consumatorii îşi schimbă obiceiurile alimentare
- Joi, 15 Octombrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
e-Aptitudini – competenţa digitală ca abilitate esenţială pentru orice comunicator
- Joi, 22 Octombrie 2009 13:37 |
- Andra Larisa Zaharia

PR-ul românesc -pe podiumul Golden Drum
- Joi, 15 Octombrie 2009 15:14 |
- Rebeca Pop
Agenţia McCann PR a câştigat Silver la Golden Drum, la categoria “Unconventional Communication” pentru campania “Bookfest. Cărţile au răspunsuri”. Acesta este primul premiu al industriei româneşti de PR la Golden Drum.
Utilizatorii consideră că opiniile online influenţează comportamentul companiilor
- Joi, 22 Octombrie 2009 11:33 |
- Adina Tudor
Afacerile online vor contribui la creşterea economică
- Miercuri, 14 Octombrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Generatia Y ar renunta la retelele sociale inaintea e-mail-urilor
- Miercuri, 21 Octombrie 2009 09:12 |
- Adina Tudor
Americanii, mai mult online si radio, mai putine ziare si televiziune
- Marți, 13 Octombrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Colaborarea dintre educaţie şi tehnologie poate schimba evoluţia sferei economice
- Marți, 20 Octombrie 2009 11:49 |
- Andra Larisa Zaharia

Profesioniştii din IT muncesc mai mult ca niciodată
- Vineri, 25 Septembrie 2009 13:39 |
- Adina Tudor
Conform celei mai recente cercetări a The IT Job Board, 35% dintre profesioniştii din IT din Marea Britanie lucrează mai mult de 48 de ore pe săptămână, comparativ cu 33% în luna august. Şi mai îngrijorător, 7,3% dintre respondenţi declară că în acest an au muncit în medie 60-75 de ore pe săptămână, cu o treime mai mult decât în 2008 (4,8%). De asemenea, 3,8% lucrează peste 75 de ore pe săptămână, comparativ cu 2,4% în 2008 (o creştere de peste 58%).
2009 – anul în care bugetul a dictat strategia de media
- Marți, 20 Octombrie 2009 09:46 |
- Andra Larisa Zaharia

Optimizarea bugetelor, performanţă media mai mare şi costuri scăzute – acestea au fost principiile care au dominat comportamentele companiilor cu privire la promovarea în mass-media.
Reţelele sociale pot ajuta la răspândirea mail-urilor
- Marți, 22 Septembrie 2009 16:54 |
- Adina Tudor
Reţelele sociale sunt deja ceva mai mult decât un fenomen interesant. Cercetările făcute până acum relevă faptul că 33% dintre utilizatorii online vizitează aceste site-uri cel puţin o dată pe lună, iar 40% dintre indivizii care citesc sau trimit mail-uri se folosesc de site-urile sociale pentru a găsi informaţii şi recomandări despre diverse produse. Prin urmare, marketerii care utilizează e-mail-urile ca metodă de promovare iau în considerare posibilitatea de a se folosi şi de media sociale.
Mamele care lucrează, public-ţintă pentru marketingul mobil
- Luni, 19 Octombrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Utilizatorii de Internet mobil nu sunt interesaţi de reclame
- Luni, 14 Septembrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Un studiu efectuat de Chitika, o reţea de advertising online din Massachusetts, analizează folosirea Internetului de către utilizatorii mobili, comparativ cu cei non-mobili. Bazându-se pe 92 de milioane de impressions, studiul indică faptul că utilizatorii mobili au cu jumătate mai puţine tendinţe să apese pe o reclamă comparativ cu utilizatorii non-mobili.
3 din 4 americani aleg calitatea în detrimentul celui mai mic preţ
- Duminică, 18 Octombrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor