20042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Brandurile tebuie să-şi recompenseze clienţii pentru a-i păstra

Studiul „The Checkout” privind comportamentul de achiziţie al consumatorilor, desfăşurat de The Integer Group şi M/A/R/C Research indică faptul că acei consumatori care cumpără în prezent mărci necunoscute declară că nu vor reîncepe să cumpere branduri renumite în viitorul apropiat.

Citeste mai mult...

Cetăţenia corporativă, importantă în perioada de criză

Noul sondaj State of Corporate Citizenship 2009, un proiect al Boston College Center şi The Hitachi Foundation, relevă faptul că din ce în ce mai multe companii americane au în vedere cetăţenia corporativă (corporate citizenship), văzută mult mai importantă în această perioadă de criză decât până acum. Cu toate acestea, chiar dacă atitudinea faţă de ideea de cetăţenie corporativă este una pozitivă, încă există diferenţe între această atitudine şi practicile şi investiţiile propriu-zise.

Citeste mai mult...

Pe timp de criză, consumatorii îşi schimbă obiceiurile alimentare

Sondajul „2010 Los Angeles/Southern California Restaurants” realizat de ZAGAT.com indică schimbări semnificative ale comportamentului consumatorilor, determinate de criza economică. La acesta au participat 2.034 restaurante, votate de 10.311 respondenţi.

Citeste mai mult...

e-Aptitudini – competenţa digitală ca abilitate esenţială pentru orice comunicator

e-skillsIeri dimineaţă am participat la lansarea oficială a programului naţional pentru dezvoltarea competenţelor IT e-Aptitudini în România, ca parte a programului european Digital Europe. Acest program s-a format din iniţiativa Microsoft, care a strâns în jurul său şi alte organizaţii precum Junior Achievement, Fundaţia „Nadia Comăneci”, EOS (Education for an Open Society), CIVITAS şi e-centre.ro.

Citeste mai mult...

PR-ul românesc -pe podiumul Golden Drum

Pentru prima dată în acest an, festivalul Goldem Drum a introdus în concurs categoria Public Relations.  

Agenţia McCann PR a câştigat Silver la Golden Drum, la categoria “Unconventional Communication” pentru campania “Bookfest. Cărţile au răspunsuri”. Acesta este primul premiu al industriei româneşti de PR la Golden Drum.

Citeste mai mult...

Utilizatorii consideră că opiniile online influenţează comportamentul companiilor

Două treimi dintre utilizatorii de new media din Statele Unite sunt de părere că pot influenţa comportamentul companiilor exprimându-şi opiniile prin intermediul noilor media. Astfel, conform sondajului realizat de Cone, 2009 Cone Consumer New Media Study, 44% dintre aceştia caută, împărtăşesc sau discută online despre informaţii legate de responsabilitatea corporativă (CR) şi sunt foarte încrezători în capacitatea lor de a influenţa comportamentul organizaţional.

Citeste mai mult...

Afacerile online vor contribui la creşterea economică

Andrew Markou, cofondator şi director tehnic al grupului englez de media online Dynamis, este de părere că afacerile online vor sta la baza refacerii economice. Acestea au depăşit cu bine cea mai puternică criză din anul 1930 şi până astăzi, în special datorită cererii continue existente în acest sector. Chiar dacă rata de creştere a vânzărilor online a încetinit în acest an, ajungând la 13,3% conform unui studiu al VerdictResearch, comparativ cu 25% în 2008 şi 35% în 2007, ea reprezintă în mod clar o creştere în această perioadă economică dificilă, care atestă puterea sectorului online.

Citeste mai mult...

Generatia Y ar renunta la retelele sociale inaintea e-mail-urilor

Participatory Marketing Network (PMN) a dezvăluit rezultatele celui de-al treilea studiu privind comportamentul membrilor Generaţiei Y. Cercetarea a fost realizată în parteneriat cu Pace University's Lubin School of Business' IDM Lab şi a analizat date precum timpul petrecut pe reţelele sociale, pentru scrierea sau citirea mail-urilor, pentru trimiterea de mesaje text, pentru conversaţiile telefonice, timpul petrecut în faţa televizorului, citind reviste sau navigând pe Internet. Generaţia Y cuprinde peste 70 de milioane de americani, născuţi între 1977 şi 2002. În cadrul acestui sondaj au participat 203 respondenţi, cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani.

Citeste mai mult...

Americanii, mai mult online si radio, mai putine ziare si televiziune

Conform celui de-al doilea studiu anual realizat de Opinion Research Corporation şi sponsorizat de ARAnet, americanii se îndreaptă din ce în ce mai mult către online şi radio pentru ştiri şi informaţii, bazându-se din ce în ce mai puţin pe ziare şi televiziune. Utilizarea ziarelor a scăzut cu 4,1%, cea a televiziunii cu 3,6%, în timp ce utilizarea radioului a crescut cu 2,9%, iar cea a media online cu 1,9%. De altfel, 31% dintre consumatori află informaţii de la televizor, iar 19,4% preiau informaţii atât de la radio, cât şi din ziare.

Citeste mai mult...

Colaborarea dintre educaţie şi tehnologie poate schimba evoluţia sferei economice

andra_zahariaO zi frumoasă începe cu preocuparea pentru propria educaţie şi iată că nici ziua de astăzi nu a făcut excepţie. Intel România a lansat o invitaţie la o masă rotundă pentru a dezbate rezultatele studiului "Tendinţe în utilizarea instrumentelor IT&C de către studenţi" comandat de această companie. Fiind vizată direct, am fost foarte interesantă să am acces la date cât mai concrete despre acest subiect şi sunt bucuroasă să împărtăşesc cu voi câteva probleme extrem de interesante pe care le-am dezbătut în această dimineaţă.

Citeste mai mult...

Profesioniştii din IT muncesc mai mult ca niciodată

Conform celei mai recente cercetări a The IT Job Board, 35% dintre profesioniştii din IT din Marea Britanie lucrează mai mult de 48 de ore pe săptămână, comparativ cu 33% în luna august. Şi mai îngrijorător, 7,3% dintre respondenţi declară că în acest an au muncit în medie 60-75 de ore pe săptămână, cu o treime mai mult decât în 2008 (4,8%). De asemenea, 3,8% lucrează peste 75 de ore pe săptămână, comparativ cu 2,4% în 2008 (o creştere de peste 58%).

Citeste mai mult...

2009 – anul în care bugetul a dictat strategia de media

mfbIeri, 19 octombrie, a avut loc lansarea Media Fact Book 2009, un eveniment marca Initiative mult aşteptat de comunicatori şi de toţi cei implicaţi în media, dat fiind faptul că piaţa media a fost, anul acesta, cel puţin furtunoasă. Rezultatele prezentate în Media Fact Book sunt bazate pe date reale pentru intervalul ianuarie-august şi pe estimări conform tendinţelor pentru restul lunilor.

Optimizarea bugetelor, performanţă media mai mare şi costuri scăzute – acestea au fost principiile care au dominat comportamentele companiilor cu privire la promovarea în mass-media.

Citeste mai mult...

Reţelele sociale pot ajuta la răspândirea mail-urilor

Reţelele sociale sunt deja ceva mai mult decât un fenomen interesant. Cercetările făcute până acum relevă faptul că 33% dintre utilizatorii online vizitează aceste site-uri cel puţin o dată pe lună, iar 40% dintre indivizii care citesc sau trimit mail-uri se folosesc de site-urile sociale pentru a găsi informaţii şi recomandări despre diverse produse. Prin urmare, marketerii care utilizează e-mail-urile ca metodă de promovare iau în considerare posibilitatea de a se folosi şi de media sociale.

Citeste mai mult...

Mamele care lucrează, public-ţintă pentru marketingul mobil

Conform unui studiu efectuat de Scarborough, „Shopping Insights on Today's Working Mom”, mamele care lucrează reprezintă cei mai mari utilizatori de servicii de telefonie mobilă, cheltuind pe facturi cu 21% mai mult decât utilizatorul mediu. Factura medie a unei mame care lucrează este de 94 de dolari, comparativ cu 78 de dolari a celorlalţi utilizatori. Mai mult decât atât, ele îşi utilizează telefoanele mobile pentru a descărca conţinut, cu 42% mai mult decât un utilizator obişnuit.

Citeste mai mult...

Utilizatorii de Internet mobil nu sunt interesaţi de reclame

Un studiu efectuat de Chitika, o reţea de advertising online din Massachusetts, analizează folosirea Internetului de către utilizatorii mobili, comparativ cu cei non-mobili. Bazându-se pe 92 de milioane de impressions, studiul indică faptul că utilizatorii mobili au cu jumătate mai puţine tendinţe să apese pe o reclamă comparativ cu utilizatorii non-mobili.

Citeste mai mult...

3 din 4 americani aleg calitatea în detrimentul celui mai mic preţ

Un nou sondaj efectuat de IBM relevă faptul că, în ciuda situaţiei economice dificile, americanii refuză să renunţe la calitatea şi valorile nutritive ale alimentelor şi produselor de înfrumuseţare/sănătate pe care le cumpără pentru a economisi bani. Acest lucru este valabil indiferent de venitul consumatorilor., Cu toate acestea, criza economică îi determină pe cumpărători să fie mai atenţi la brandurile pe care le achiziţionează, la magazinele pe care le frecventează şi chiar la ambalajele lor preferate, pentru a decoperi noi modalităţi de a face economii.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP