IPRA Golden World Awards 2010 pentru excelenţă în relaţii publice
- Joi, 11 Februarie 2010 08:10 |
- Adina Tudor

Organizaţiile non-profit folosesc social media, dar nu stiu să măsoare impactul
- Marți, 09 Februarie 2010 22:00 |
- PR Romania

Berlin Fashion Week şi creşterea pieţei modei eco: un târg verde, noi tendinţe şi materiale inovatoare
- Marți, 02 Februarie 2010 13:45 |
- PR Romania

Jurnaliştii din Europa, preocupaţi de perspectivele mass-media tradiţionale
- Marți, 09 Februarie 2010 13:00 |
- PR Romania
Avântul instrumentelor media digitale şi a reţelelor sociale, alături de criza economică globală au avut un impact profund asupra jurnaliştilor europeni, o treime din participanţii la studiul realizat de reţeaua de PR Oriella manifestându-şi preocuparea că propriile canale media tradiţionale pot ajunge chiar să fie eliminate de pe piaţă, în timp ce unul din cinci au confirmat că acest lucru s-a întâmplat deja în cazul propriilor publicaţii.
Jakarta va găzdui Conferinţa Internaţională IPRA
- Joi, 14 Ianuarie 2010 13:06 |
- Adina Tudor
Clasamentul primelor 5 campanii de PR ale deceniului
- Marți, 09 Februarie 2010 06:00 |
- PR Romania

Consumatorii utilizează telefoanele mobile pentru diverse activităţi atunci când sunt la cumpărături
- Miercuri, 13 Ianuarie 2010 09:09 |
- Adina Tudor

Richard Edelman: Încrederea în mediul de afaceri s-a îmbunătăţit, dar pacientul mai are nevoie de mult timp până la recuperarea completă
- Vineri, 05 Februarie 2010 11:57 |
- PR Romania
Creşterea nivelului de încredere în mediul de afaceri camuflează fragilitatea acestuia. Există o oarecare îngrijorare ce vizează luarea de măsuri exclusiv pe termen scurt ca urmare a crizei şi cu privire la rolul de „câine de pază” pe care guvernul va continua să şi-l asume. Companiile trebuie să le demonstreze scepticilor contrariul şi să arate că pot să obţină profit, realizându-şi în acelaşi timp şi obiectul de activitate.
Revenirea treptată a situaţiei economice generează mobilitate pe piaţa muncii din SUA
- Luni, 11 Ianuarie 2010 08:45 |
- Adina Tudor

CSR Europe şi partenerii săi naţionali lansează un ghid al responsabilităţii sociale corporatiste în Europa
- Joi, 04 Februarie 2010 09:00 |
- PR Romania

Lufthansa, Google şi Otto - cei mai interesanţi tweeteri în Germania
- Joi, 07 Ianuarie 2010 10:00 |
- Antonia Ursatti
Ogilvy Londra deschide un magazin ambulant în Brixton pentru a ajuta comunitatea locală
- Miercuri, 03 Februarie 2010 22:00 |
- PR Romania

Influenţa stakeholderilor la nivel global, analizată într-un nou studiu
- Joi, 07 Ianuarie 2010 09:22 |
- Adina Tudor

Davos 2010: Actuala criză economică se suprapune unei crize morale şi de valori, conform sondajului de opinie realizat de Forumul Economic Mondial (FEM)
- Miercuri, 03 Februarie 2010 08:00 |
- PR Romania

Sustenabilitatea corporatistă devine din ce în ce mai importantă în Coreea
- Joi, 07 Ianuarie 2010 09:11 |
- Adina Tudor
SolAbility, o companie coreeano-elveţiană care realizează diverse cercetări pentru instituţii şi corporaţii, a realizat un studiu privind sustenabilitatea corporativă în Coreea. În cadrul sondajului au participat 187 de respondenţi din industrii diferite.
Chartered Institute of Public Relations : Industria de PR rămâne flexibilă pe timp de recesiune
- Miercuri, 03 Februarie 2010 06:00 |
- PR Romania
Membrii Chartered Institute of Public Relations (CIPR) au concluzionat, în cadrul unui studiu derulat de ComRes, faptul că industria PR şi-a păstrat flexibilitatea pe timp de recesiune. Acest raport, realizat în parteneriat cu ComRes, a inclus circa 2.000 dintre membrii CIPR şi a urmărit să analizeze modul în care aceştia privesc recesiunea şi cum reuşeşte industria de PR să facă faţă acestor provocări.