Ogilvy Londra deschide un magazin ambulant în Brixton pentru a ajuta comunitatea locală
- 03 Februarie 2010 |
- PR Romania

Prin acest gest, Ogilvy speră să recompenseze comunitatea – oferindu-şi serviciile, gratuit, timp de trei zile.
Vizitatorii pot beneficia astfel de larga expertiză a grupului în domenii precum publicitate, PR, mediul digital, email, social media, strategie, marketing direct, construirea şi poziţionarea brand-ului, concept şi redactarea de texte publicitare (copywriting).
“Suntem deschişi către oricine şi orice, de la mici afaceri şi demersuri sociale la proiecte comunitare şi activităţi de binefacere sau proiecte în domeniul artei; ne dorim ca reprezentanţii acestora să vină şi să beneficieze de avantajele serviciilor noastre complet gratuit,” spune copywriter-ul Ruth Jamieson, care a venit cu această idee şi coordonează acum demersul. „Micile afaceri locale sunt sângele care ţine în viaţă comunităţile şi joacă un rol vital în economia Marii Britanii. Marketingul, la rândul său, are un rol esenţial în succesul oricărei iniţiative de afaceri, dar de multe orice acestea nu îşi pot permite să angajeze profesionişti ai comunicării. Sperăm ca prin acest proiect să reuşim, cel puţin, să le arătăm direcţia corectă, acordându-le sfaturi practice şi ajutor.”
Dacă iniţiativa se dovedeşte de succes, Ogilvy speră să deschidă Magazine de Idei similare şi în alte părţi ale Londrei, mai târziu în cursul anului. Din 26 ianuarie sunt disponibile şi o pagină web şi un blog la adresa http://ideashop.ogilvy.co.uk.
Magazinul de idei se va funcţiona efectiv între 4 şi 6 februarie, în Unitatea 47 din Piaţa satului Brixton.