Problema sănătăţii vizează şi companiile, în opinia consumatorilor
- 22 Decembrie 2009 |
- Adina Tudor
Astfel, 8 din 10 respondenţi consideră că este important ca organizaţiile să facă publice acele descoperiri şi inovaţii care duc la îmbunătăţirea domeniului sănătăţii, iar 7 din 10 consideră că toate companiile ar trebui să investească în sănătatea comunităţilor. Cu toate acestea, doar 1 american din 10 consideră că firmele îndeplinesc în prezent aceste aşteptări (bine sau foarte bine). De asemenea, 7 din 10 consideră că este foarte important ca organizaţiile să îşi ajute angajaţii să aibă un stil de viaţă mai sănătos.
Sondajul a mai indicat de asemenea că mai mult de 8 din 10 respondenţi sunt mai tentaţi să cumpere, să recomande, să aibă încredere sau să se angajeze la o companie care se dedică problemelor din domeniul sănătăţii, şi peste 7 din 10 sunt mai tentaţi să investească în ea. În plus, 60% dintre americani sunt de părere că toate companiile ar trebui să se implice în domeniul sănătăţii la fel de mult şi de activ ca în problemele de mediu.
La studiu au participat 1000 de respondenţi, cetăţeni americani cu vârsta de peste 18 ani. Interviurile prin telefon s-au desfăşurat în noiembrie 2009.
Mai multe detalii la: http://www.csrwire.com/press/press_release/28378-New-Survey-Shows-Americans-Look-to-Business-to-Improve-Country-s-Health