Marile afaceri europene recunosc că fac lobby la Washington, dar nu şi la Bruxelles
- Miercuri, 05 Mai 2010 22:00 |
- PR Romania
Multe dintre marile corporaţii ale Europei evită să îşi înregistreze propriile activităţi de lobby la Bruxelles, chiar dacă recunosc amploarea operaţiunilor lor la Washington, unde înregistrarea specialiştilor în lobby este impusă prin lege, conform unui studiu recent.
Marketerii au în continuare opinii împărţite în privinţa Twitter
- Marți, 27 Aprilie 2010 22:00 |
- PR Romania
Jurnaliştii utilizează din ce în ce mai mult canalele social media, spun studiile
- Luni, 15 Martie 2010 20:30 |
- PR Romania

Experiment Big Brother cu Facebook şi Twitter. Închişi în reţea
- Joi, 15 Aprilie 2010 11:10 |
- PR Romania

Coaliţia investitorilor cere răspunsuri de la "melcii" iniţiativei Global Compact
- Joi, 11 Martie 2010 09:44 |
- PR Romania

Un judecător italian i-a găsit vinovaţi pe directorii Google pentru conţinut
- Marți, 23 Martie 2010 14:25 |
- PR Romania
Studiu: cum utilizează armata SUA reţeaua Facebook
- Miercuri, 10 Martie 2010 14:00 |
- Adina Tudor
Agentia de comunicare Janson Communications, specializată pe industriile apărării, aerospaţiului şi ale tehnologiilor guvernamentale, a realizat analiza „Military Facebook Study”, un studiu care analizează modul în care departamentul militar al SUA utilizează paginile Facebook. Conform lui Fred Wellman, Senior Director of Communications, Public Relations and Social Media în cadrul JANSON, „Janson a realizat o analiză detaliată a modului în care departamentul militar se foloseşte de Facebook în eforturile sale de comunicare şi a obţinut nişte rezultate foarte interesante”.
Un studiu recent a relevat că nu există o corelaţie între modul în care consumatorii percep performanţa corporaţiilor în problemele de mediu şi datele ce pot fi verificate
- Marți, 23 Martie 2010 14:18 |
- PR Romania
Twitter şi Facebook, mai accesate prin mobile browser
- Miercuri, 10 Martie 2010 13:56 |
- Adina Tudor
IPRA şi Global Alliance se angajează în iniţiativa de dezvoltare globală a relaţiilor publice
- Joi, 18 Martie 2010 10:10 |
- PR Romania
Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice (IPRA) şi Global Alliance for Public Relations (GA) au semnat un „Memorandum de înţelegere” fără precedent în cadrul "Conferinţei Internaţionale 2010” a IPRA ce a avut loc în Jakarta, în prima jumătate a lunii februarie.
Impactul Twitter în criza Toyota!
- Luni, 08 Martie 2010 19:38 |
- PR Romania
Poţi face faţă la 30 de noi plângeri la fiecare 30 de secunde? Probabil că managerii de PR ai Toyota se întreabă acelaşi lucru. După rechemarea maşinilor Toyota, managementul a descoperit că Twitter a cauzat cele mai mari daune gigantului producător auto.
Germanii au încredere mai mare în produse decât în companiile care le produc
- Joi, 18 Martie 2010 09:48 |
- PR Romania
Amazon – Brandul care se bucură de cea mai mare încredere în SUA
- Vineri, 05 Martie 2010 09:45 |
- PR Romania
Amazon.com este brandul cu cea mai bună performanţă în SUA, aplicând două criterii de bază – încrederea şi recomandările, conform unui nou studiu realizat de firma de cercetare de piaţă Millward Brown. Imediat în trena Amazon s-au situat FedEx, Downey, Huggies şi Tide. Singurul alt brand disponibil exclusiv pe Internet din top 10 a fost WebMD, pe locul 8.
Pe timp de criză, consumatorii germani au încredere în mărcile cu tradiţie, conform Readers Digest Trusted Brands 2010
- Miercuri, 17 Martie 2010 15:40 |
- PR Romania
Consumatorii germani au încredere mai mult ca oricând în mărcile cu tradiţie: Aspirin, Asbach, Nivea, Miele şi Volkswagen. Acesta este rezultatul European Trusted Brands 2010, cel mai mare studiu european despre preferinţele consumatorilor, publicat de Reader's Digest Stuttgart. Mai mult ca oricând consumatorii sunt atenţi dacă o marcă merită sau nu încrederea acordată. Astfel, compania Google a fost devansată după numai un an pe lista companiilor celor mai de încredere de către marca T-Online, care a putut să se situeze pentru prima dată în această categorie într-o poziţie de vârf.
Un nou studiu IPR propune costul ponderat al apariţiilor media ca alternativă la metoda de evaluare AVE (Advertising Value Equivalent)
- Miercuri, 03 Martie 2010 22:00 |
- PR Romania
Profesioniştii de relaţii publice au în continuare tendinţa de a măsura succesul mai degrabă prin prisma abilităţii lor de a plasa materiale în media, decât a impactului pe care o astfel de acoperire poate să îl aibă în ceea ce priveşte schimbarea unor opinii sau a gradului de notorietate.
"Nu folosiţi Facebook ca instrument profesional" avertizează un jurnalist britanic cu experienţă
- Marți, 16 Martie 2010 11:24 |
- PR Romania
Jurnalistul Neil Midgley de la Daily Telegraph a susţinut o prelegere la conferinţa de relaţii publice organizată recent de publicaţia PR Week la Londra. El le-a spus delegaţilor că jurnaliştii şi responsabilii de Relaţii publice ar trebui să folosească Facebook doar în calitate de persoane private şi pentru interese personale.