06122021

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Un judecător italian i-a găsit vinovaţi pe directorii Google pentru conţinut

Într-un verdict care poate avea implicaţii globale asupra libertăţii Internet-ului, trei directori ai Google au fost condamnaţi recent de încălcarea legilor italiene privind intimitatea, primul caz în care directorii unei companii sunt responsabili penal pentru conţinutul postat în propriile sisteme, reportează The New York Times. Procurorii italieni au declarat că Google a acţionat prea lent în îndepărtarea unui material video văzut de foarte multă lume cu un grup de adolescenţi care hărţuiau un băiat autist. Decizia a sugerat faptul că Google nu este doar un simplu instrument pentru utilizatorii acestuia, aşa cum a argumentat compania, şi că gigantul motor de căutare şi publicitate poate fi reglementat ca orice alt mijloc de comunicare care furnizează conţinut.

Citeste mai mult...

Un studiu recent a relevat că nu există o corelaţie între modul în care consumatorii percep performanţa corporaţiilor în problemele de mediu şi datele ce pot fi verificate

Studiul a fost realizat de revista New Scientist, pe baza datelor deţinute de furnizorul de servicii de cercetare ESG, Trucost, şi a constatat că firmele pe care consumatorii le percept ca fiind „verzi” sunt de obicei în urmă la capitolul „transparenţă în problemele de mediu”.

Citeste mai mult...

Twitter şi Facebook, mai accesate prin mobile browser

Multe aplicaţii de social media sunt din ce în ce mai accesate prin intermediul telefoanelor mobile. Conform unui studiu realizat de comScore, în ianuarie 2010, 30.8 % dintre utilizatorii smartphone-urilor îşi accesau site-urile de reţele sociale de pe browser-ul mobil, comparativ cu 22.5 % în ianuarie 2009. Accesarea Facebook-ului printr-un browser mobil a crescut cu 112% în 2009, în timp ce Twitter a avut o creştere de 347%.

Citeste mai mult...

IPRA şi Global Alliance se angajează în iniţiativa de dezvoltare globală a relaţiilor publice

Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice (IPRA) şi Global Alliance for Public Relations (GA) au semnat un „Memorandum de înţelegere” fără precedent în cadrul "Conferinţei Internaţionale 2010” a IPRA ce a avut loc în Jakarta, în prima jumătate a lunii februarie.

Citeste mai mult...

Impactul Twitter în criza Toyota!

toyotaPoţi face faţă la 30 de noi plângeri la fiecare 30 de secunde? Probabil că managerii de PR ai Toyota se întreabă acelaşi lucru. După rechemarea maşinilor Toyota, managementul a descoperit că Twitter a cauzat cele mai mari daune gigantului producător auto.

Citeste mai mult...

Germanii au încredere mai mare în produse decât în companiile care le produc

Societatea Germană a Agenţiilor de Relaţii Publice GPRA a prezentat recent a doua ediţie a indexului de încredere care permite o imagine a încrederii germanilor în companii şi instituţii.

Citeste mai mult...

Amazon – Brandul care se bucură de cea mai mare încredere în SUA

amazonAmazon.com este brandul cu cea mai bună performanţă în SUA, aplicând două criterii de bază – încrederea şi recomandările, conform unui nou studiu realizat de firma de cercetare de piaţă Millward Brown. Imediat în trena Amazon s-au situat FedEx, Downey, Huggies şi Tide. Singurul alt brand disponibil exclusiv pe Internet din top 10 a fost WebMD, pe locul 8.

Citeste mai mult...

Pe timp de criză, consumatorii germani au încredere în mărcile cu tradiţie, conform Readers Digest Trusted Brands 2010

trusted_brandsConsumatorii germani au încredere mai mult ca oricând în mărcile cu tradiţie: Aspirin, Asbach, Nivea, Miele şi Volkswagen. Acesta este rezultatul European Trusted Brands 2010, cel mai mare studiu european despre preferinţele consumatorilor, publicat de Reader's Digest Stuttgart. Mai mult ca oricând consumatorii sunt atenţi dacă o marcă merită sau nu încrederea acordată. Astfel, compania Google a fost devansată după numai un an pe lista companiilor celor mai de încredere de către marca T-Online, care a putut să se situeze pentru prima dată în această categorie într-o poziţie de vârf.

Citeste mai mult...

Un nou studiu IPR propune costul ponderat al apariţiilor media ca alternativă la metoda de evaluare AVE (Advertising Value Equivalent)

evaluare_prProfesioniştii de relaţii publice au în continuare tendinţa de a măsura succesul mai degrabă prin prisma abilităţii lor de a plasa materiale în media, decât a impactului pe care o astfel de acoperire poate să îl aibă în ceea ce priveşte schimbarea unor opinii sau a gradului de notorietate.

Citeste mai mult...

"Nu folosiţi Facebook ca instrument profesional" avertizează un jurnalist britanic cu experienţă

facebookJurnalistul Neil Midgley de la Daily Telegraph a susţinut o prelegere la conferinţa de relaţii publice organizată recent de publicaţia PR Week la Londra. El le-a spus delegaţilor că jurnaliştii şi responsabilii de Relaţii publice ar trebui să folosească Facebook doar în calitate de persoane private şi pentru interese personale.

Citeste mai mult...

"Web stress" afecteaza afacerile online

Primul studiu care analizează reacţiile neurologice ale consumatorilor la o experienţă online neplăcută confirmă fenomenul de „web stress”. Astfel, conform cercetării realizate de CA, Inc, mulţi utilizatori se confruntă cu „web stress” atunci când fac o achiziţie online – analiza undelor cerebrale din timpul experimentelor a relevat faptul că participanţii care au utilizat site-uri cu performanţe slabe au trebuit să se concentreze cu până la 50% mai mult. În plus, analiza expresiilor faciale şi a comportamentelor participanţilor a relevat stări crescute de agitaţie şi un stres mai mare.

Citeste mai mult...

Jurnaliştii utilizează din ce în ce mai mult canalele social media, spun studiile

social-mediaFolosirea instrumentelor social media de către jurnalişti creşte exponenţial, cu procente din două cifre în unele cazuri, conform celui de-al 2-lea Studiu anual realizat de către Societatea pentru Studiul Noilor Înstrumente de Comunicare şi compania de relaţii publice Middleberg Communications din New York. Studiul a constatat că aproape 70%  dintre jurnaliştii incluşi în eşantion folosesc site-urile de relaţionare socială, o creştere cu 28% comparativ cu momentul la care au fost publicate rezultatele studiului similar din 2008.

Citeste mai mult...

10 tendinţe în raportarea performanţelor sociale şi de mediu

csr_reportingAfacerile sunt puse faţă în faţă cu trei provocări atunci când vine vorba de raportarea performanţelor sociale şi de mediu, conform unui nou studiu. Acestea includ grupe de indicatori diferiţi în funcţie de platforma de raportare, lipsa unor definiţii unitare şi a unor aplicaţii omogene, toate ducând la evaluări şi rezultate variabile şi uneori nedemne de încredere.

Citeste mai mult...

Coaliţia investitorilor cere răspunsuri de la "melcii" iniţiativei Global Compact

global_compact_logoInvestitorii care au aderat la Principiile privind Investiţiile Responsabile (PIR) ale ONU vizează 86 mari companii care nu au respectat obligaţia de a depune o actualizare a modului în care au implementat anul trecut principiilor Global Compact Initiative.

Citeste mai mult...

Organizaţiile nu exploatează întregul potenţial al social media

social-mediaDeloitte, SNCR şi Beeline Labs au dat de curând publicităţii rezultatele studiului "Tribalization of Business Study" pe anul 2009, studiu ce evaluează potenţialul perceput al comunităţilor online şi identifică modul cum organizaţiile consideră că pot să le exploateze mai bine. Rezultatele studiului indică faptul că, în vreme ce organizaţiile folosesc în mod eficace instrumentele online pentru a interacţiona cu  clienţii, partenerii şi angajaţii, pentru discuţii despre brand şi generarea de idei, tot acestea continuă să se lupte să coaguleze întregul potenţial al social media.

Citeste mai mult...

Studiu: cum utilizează armata SUA reţeaua Facebook

Agentia de comunicare Janson Communications, specializată pe industriile apărării, aerospaţiului şi ale tehnologiilor guvernamentale, a realizat analiza „Military Facebook Study”, un studiu care analizează modul în care departamentul militar al SUA utilizează paginile Facebook. Conform lui Fred Wellman, Senior Director of Communications, Public Relations and Social Media în cadrul JANSON, „Janson a realizat o analiză detaliată a modului în care departamentul militar se foloseşte de Facebook în eforturile sale de comunicare şi a obţinut nişte rezultate foarte interesante”.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logoSigla Action Global Communications web dccom LOGO nou siteGMP logo 2        Logo ThePublicAdvisors  logo oxygen site