19042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Şase lucruri pe care orice profesionist în comunicare trebuie să le ştie în 2019

Şase lucruri pe care orice profesionist în comunicare trebuie să le ştie în 2019

Pin It

Jon MeakinJon Meakin, Global Head of Strategic Services, prezintă perspectiva Grayling asupra tendinţelor în comunicare pentru anul 2019. În ultimii trei ani, Grayling a făcut o analiză prospectivă a principalelor tendinţe în comunicare şi marketing care, în opinia noastră, ar putea influenţa în anul următor mediul în care clienţii noştri îşi desfăşoară activitatea, precum şi gândirea noastră strategică. Analizând retrospectiv datele adunate în cei trei ani, e interesant să vedem ce am anticipat corect, ce s-a impus mai greu ca tendinţă şi ce nu s-a întâmplat în final deloc.  

Ce ne rezervă anul 2019?

Lucrurile devin din ce în ce mai complicate de la un an la altul. Şi nu pentru că nu ar apărea lucruri noi în fiecare an, căci apar. Ci mai degrabă pentru că tendinţele nu apar și dispar brusc, ci evoluează în timp. Prin urmare, analizând tendinţele pe care le-am identificat pentru previziunile noastre 6x19, constatăm că persistă ecouri din anii precedenţi. Însă există cu siguranţă şi suficiente lucruri noi care să ne reţină atenţia în următoarele 12 luni şi nu numai.

Am început să explorăm aceste tendinţe într-o serie de postări pe blogul Grayling. Iată pe scurt care ar fi acestea:

  •  Capital cultural: credem că ‘Take a Stand’ va trece la nivelul următor, iar companiile ambiţioase vor valorifica şi vor genera capital cultural – vor adăuga valoare acolo unde este relevant şi important pentru ele să o facă, îşi vor susţine convingerile fundamentale şi vor concepe iniţiative de durată care vor contribui la construirea unui viitor în concordanţă cu principiile lor.
  • Parteneriate civile: avantajul reciproc este cheia. Vedem branduri care devin mai puternice odată cu dezvoltarea companiei - generează creştere prin conexiuni inedite, inovatoare, care dau dovadă de personalitate, ajung la un public nou şi oferă ceva cu totul diferit.
  • Unde sonore: de la activare vocală şi playlist-uri care poartă amprenta mărcii, la coloane sonore originale şi podcast-uri, companiile încep să creeze universuri audio hands-free pentru a se conecta cu consumatorii şi a deveni parte integrantă a vieţii de zi cu zi a acestora.
  • Mesaj mediat: specialiştii în marketing încep să valorifice particularităţile unui material, canal sau platforme pentru a integra vehiculul şi mesajul într-o manieră inedită și originală – şi pentru a controla contextul – în încercarea de a genera mai mult sens, impact şi încredere.
  • Activităţi de nişă: pe măsură ce lupta pentru atenţie devine tot mai aprigă, brandurile inteligente vor gândi pe verticală pentru a face mai mult cu mai puţin, concentrându-se pe segmente de public atent selectate, creând comunităţi de promovare şi impulsionând fanii să-şi spună poveştile în propriile reţele.
  • Experienţa utilizatorului primează: brandurile devin suma experienţelor trăite şi împărtăşite de clienţi în fiecare etapă a parcursului lor, prin urmare specialiştii în marketing au nevoie de un spirit de designer pentru a crea interacţiuni care fac viaţa mai simplă, mai fericită şi mai personală.

Pentru mai multe detalii despre previziunile Grayling 6x19 accesaţi site-ul Grayling.


Grayling are aproximativ 800 de angajaţi în peste 50 de birouri din peste 30 de ţări din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu şi Asia, şi este parte a Huntsworth plc, grup listat la Bursa de Valori din Londra.
Grayling operează o reţea internaţională şi flexibilă, ce funcţionează dincolo de orice graniţe geografice, acoperind diverse domenii. Prin consiliere de cea mai înaltă calitate oferită la momentul potrivit, prin conţinut de impact şi conexiuni excelente, Grayling îşi ajută clienţii să se implice, să se adapteze şi să evolueze într-un context aflat în continuă schimbare – construieşte mărci puternice şi creează avantaje măsurabile.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP