30042025

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Campania de responsabilitate socială a Samsung Electronics România, desemnată cea mai inovatoare campanie în cadrul Galei Romanian PR Award 2014

Campania „Preparing Today for the Jobs of Tomorrow” a primit distincția PR INNOVATOR OF THE YEAR în cadrul Galei Romanian PR Award, fiind cea mai premiată campanie a competiției. „Preparing Today for the Jobs of Tomorrow” a obținut și GOLD la categoriile Tech PR și Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate și SILVER la categoria Comunicare corporatistă.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XII-a ediţii

Gala 2014

GOLIN România a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XII-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.

Citeste mai mult...

McDonald’s și Fundatia pentru Copii Ronald McDonald celebrează 40 de ani de sprijin acordat copiilor și familiilor din întreaga lume

eveniment Fundatie Ronald McDonaldÎn luna octombrie a acestui an, McDonald’s și Fundatia pentru Copii Ronald McDonald (RMHC) celebrează  40 de ani dedicați sănătății copiilor și reînnoiesc apelul pentru donații destinate familiilor aflate în momente dificile din viață. În România acest moment este marcat la Casa Ronald McDonald din incinta Spitalului pentru Copii Grigore Alexandrescu, construită acum 16 ani.

Citeste mai mult...

MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut

Colaj McCannPR

Agenția MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut și marchează această schimbare printr-o nouă identitate de brand. Convinsă că marketingul și comunicarea corporativă nu mai pot fi separate, MCCANNPR iese din zona de confort a PR-ului tradițional și își propune să ajute brandurile să gândească, să acționeze și să opereze ca un publisher.

Citeste mai mult...

Oxygen PR se alătură rețelei internaționale de comunicare Global One Communication

Agenția Oxygen PR s-a alăturat rețelei internaționale de comunicare Global One Communication (GOC), care reunește o serie de agenții independente din Europa, cu prezență globală.

Citeste mai mult...

IKEA România te invită să devii ajutor de poveste în Campania Jucăriilor de Pluș!

Padurea FermecataFiecare poveste vorbește despre situații în care binele învinge întotdeauna răul și prietenii adevărați apar de fiecare dată când este nevoie de ei.

Citeste mai mult...

Storience deschide un birou la Londra

Stefan Adriana LiuteAgenția de branding Storience și-a extins prezența în plan internațional prin deschiderea unui birou la Londra la finalul lunii septembrie 2014. Decizia agenției a venit în urma finalizării cu succes a unui proiect de rebranding în Anglia, ocazie cu care proprietarii agenției – Adriana și Ștefan Liuțe – au constatat că pot concura cu succes pe mult mai matura și mai sofisticata piață britanică.

Citeste mai mult...

Orange dă startul Săptămânii Voluntariatului, ediția 2014

Toamna aceasta, Orange continuă acţiunile din cadrul platformei sale de responsabilitate socială corporativă prin intermediul unei noi ediții a „Săptămânii Voluntariatului”. Proiectul își propune să mobilizeze angajații Orange, și nu numai, în activităţi de voluntariat pentru  comunitate.

Citeste mai mult...

Andreia Cucu, PR&Communication Manager GSK România, preia un rol global în companie

Andreia CucuAndreia Cucu, PR & Communication Manager GSK România, va prelua, începând cu mijlocul lunii octombrie, un rol global - poziţia nou creata de GMS (Global Manufacturing Systems) Communications Manager pentru două programe strategice în companie - Global Remediation şi LOC Quality Programmes.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award îşi prezintă campaniile nominalizate

ilustratie cover 2014

Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a XII-a ediţie a competiţiei.

Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a XII-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Elveţia, Italia, Belgia, Olanda, Franţa, Ungaria şi România.

Citeste mai mult...

Rompetrol – 1000 de km pentru pacienții Hospice Casa Speranței

KMG International (denumit anterior Grupul Rompetrol) a organizat prima ediție a evenimentului intern Rompetrol Run for Hospice, un semimaraton caritabil ce vizează implicarea angajaților în susținerea unor cauze sociale tip CSR. Astfel, 79 de angajați din diferite companii ale Grupului au parcurs peste 1000 de km și au strâns aproximativ 10.000 $, sumă ce va fi folosită în îngrijirea paliativă a pacienților Hospice Casa Speranței.

Citeste mai mult...

Voltaj lansează programul 'De la capăt', în sprijinul copiilor și tinerilor

Trupa Voltaj lansează astăzi o piesă-manifest, dedicată proiectelor pentru copiii și tinerii aflați în situații dificile. Textul noului single „De la capăt” vorbește despre cât de important este să poți primi o a doua șansă, construită pe încredere, apropiere și înțelegere. Povestea vizuală a clipului amintește de copiii rămași singuri acasă, care își doresc un nou început, alături de părinții lor, aflați în străinătate, la muncă.

Citeste mai mult...

EY este angajatorul numărul 1 în servicii profesionale în clasamentul World’s Most Attractive Employer

EY este cel mai atractiv angajator din lume în domeniul serviciilor profesionale, conform clasamentului World’s Most Attractive Employer, realizat anual de Universum. De asemenea, pentru al doilea an consecutiv, EY se clasează pe locul al doilea în clasamentul general, imediat după Google.

Citeste mai mult...

Ștefan cel Mare și Mihai Viteazul cheamă românii la vot, într-o campanie semnată de Leo Burnett Group

Dreptul la vot este fundamental pentru ca soarta națiunii trebuie sa fie decisă de voința majorității, nu de indiferența sa. În 2014, România trăiește nefericirea ca peste 60% dintre cetățeni să nu mai vrea să voteze. Oare, dacă în momentele de cumpănă ale istoriei noastre nici inaintașii nu se prezentau, unde am fi fost acum? Oare cărei culturi i-am aparține acum? Un gând menit să scuture conștiințele și să trezească atitudinea civică în noi toți.

Citeste mai mult...

Din 20 octombrie, începe cea de-a treia ediţie NAKED PR

Astăzi se deschid înscrierile pentru o nouă ediţie de cursuri, sesiuni şi workshops NAKED PR, prima şcoala de PR din România care dezvăluie adevaratele resurse, relaţii, drumuri şi informaţii din industria de comunicare românească.

Citeste mai mult...

Barrier face teste germane pe piata de comunicare din Romania

Barrier, unul dintre cei mai mari producatori de tamplarie PVC din Romania, demareaza prima sa campanie de comunicare integrata la nivel national. Weapons of Public Attraction si The Public Advisors sunt agentiile care s-au ocupat de managementul si implementarea activitatilor de comunicare.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP