22102020

Banner BDR JA News
Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa De White Friday, 26 de ONG-uri și IMM-uri au ales servicii de comunicare plătite prin fapte bune

De White Friday, 26 de ONG-uri și IMM-uri au ales servicii de comunicare plătite prin fapte bune

Pin It

26 de organizații neguvernamentale și întreprinderi mici și mijlocii au solicitat serviciile de comunicare Rogalski Damaschin Public Relations  în cadrul programului White Friday. Inițiativa a introdus în premieră pentru piața românească de comunicare conceptul de Black Friday, transformându-l însă în White Friday, o ocazie pentru IMM-uri și ONG-uri să achiziționeze serviciile de comunicare doar cu fapte bune, prin redactarea unei pledoarii în favoarea cauzei organizației sau companiei.

Cele mai multe aplicații au venit din sectorul neguvernamental, de la organizații care activează în educație, protecția mediului, sănătate sau integrarea socială a persoanelor vulnerabile. Întreprinderile mici și mijlocii care au optat pentru serviciile de comunicare ale Rogalski Damaschin Public Relations sunt din zona de alimentație și nutriție, produse cosmetice și servicii medicale.

Agenția a reușit ca în doar 24 de ore să epuizeze cele 10 pachete de servicii și a decis rapid să suplimenteze stocurile și să ofere serviciile de comunicare tuturor celor care s-au înscris.

Cele mai populare servicii de comunicare au fost:

•    Digital PR & Social media (13 pachete)
•    Media relations & Public speaking (9 pachete)
•    Personal branding (3 pachete)
•    Crisis management (1 pachet)

Pachetele de servicii de comunicare achiziționate vor fi livrate până la data de 2 iunie 2015.

Programul White Friday va continua și anul următor, într-o variantă extinsă, care va include și implicarea altor furnizori de servicii pentru IMM-uri și ONG-uri, agenția rămând astfel fidelă misiunii sale de a crea un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine.

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

Pin It

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web