16042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa pastel lansează colindele marcom, într-o campanie ce îndeamnă industria de marketing și comunicare să fie mai unită

pastel lansează colindele marcom, într-o campanie ce îndeamnă industria de marketing și comunicare să fie mai unită

Pin It

Admistiu

Agenția de comunicare integrată pastel a lansat o campanie de Crăciun a cărei componentă principală sunt colindele marcom. Acestea sunt în număr de opt, fiind adaptate după melodii cunoscute, precum O, brad frumos, O, ce veste minunată sau Jingle Bells. Toate versurile au fost, însă, transformate pentru a fi relevante pentru specialiștii în comunicare.

“Am pus multă pasiune în această campanie”, a declarat Ioana Mucenic, managing partner pastel. “Am refăcut versurile, am ales artiștii, am refăcut toată orchestrația. Acum putem să cântăm despre deadline-uri, analize SWOT, pitch-uri și brief-uri, termeni pe care îi folosim zilnic în publicitate”, a încheiat managerul agenției.

Alături de colinde, pastel a inițiat și o campanie, numită #ADmistitiu, ce se desfășoară pe Facebook. În cadrul acesteia, oamenii sunt invitați să dedice un colind către un competitor. Pot face acest lucru foarte simplu, cu un share pe profilul de Facebook al rivalului.

“Se spune că, de Sărbători, suntem mai buni. Dar e ușor să fim buni cu cei care ne sunt dragi”, a explicat Dana Nae Popa, managing partner pastel. “Noi îi invităm pe cei care lucrează în publicitate, fie în agenție, fie în companii, să își colinde rivalii cu unul dintre cele opt colinde. Fără alte vorbe, fără declarații, căci colindul spune totul”, a încheiat Dana.

Campania își propune să creeze un sentiment de apartenență tuturor celor care lucrează în marketing și comunicare. Versurile colindelor prezintă situații universale, cu care orice publicitar se identifică. La fel, videoclipul creat pentru colindul “Deadline-uri, deadline-uri” e reprezentativ pentru ziua de lucru a oricărui account, creativ, PR-ist sau brand manager: multe proiecte, timp de lucru scurt, nenumărate întreruperi și distracții.

“Această campanie nu este despre noi, despre pastel”, a adăugat Ioana Mucenic. “Cu aceste colinde, facem haz de necaz și ne reamintim că ne place la nebunie să lucrăm în publicitate”, a concluzionat Ioana.

Toate informațiile despre campanie se găsesc pe www.ADmistitiu.ro și pe pagina de Facebook dedicată. Filmul de prezentare a campaniei se poate vizualiza aici: https://www.youtube.com/watch?v=YqykhR3gD-U

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP