16042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Andreia Cucu, PR&Communication Manager GSK România, preia un rol global în companie

Andreia Cucu, PR&Communication Manager GSK România, preia un rol global în companie

Pin It

Andreia CucuAndreia Cucu, PR & Communication Manager GSK România, va prelua, începând cu mijlocul lunii octombrie, un rol global - poziţia nou creata de GMS (Global Manufacturing Systems) Communications Manager pentru două programe strategice în companie - Global Remediation şi LOC Quality Programmes.

În acest rol, Andreia va oferi consultanţă strategică de comunicare echipelor globale pe cele două programe şi va conduce livrarea planurilor de comunicare eficiente şi de impact, cu rolul de a susţine executarea strategiei.  

Andreia şi-a început cariera în comunicare acum 11 ani, în GSK şi, pentru mai bine de 8 ani, a avut mai multe roluri în comunicare internă şi externă. Intermediar, Andreia şi-a extins expertiza în afara GSK, în alte industrii precum telecomunicaţii, energie, FMCG şi imobiliare, în companii multinaţionale şi agenţii de comunicare. Ea s-a întors în GSK România în 2010, ca PR & Communication Manager. Începând din iulie 2013, Andreia a fost parte a echipei de management Pharma România şi, anterior, pentru aproximativ doi ani, a deţinut rolul de Central Europe Communications Lead, cu scopul de a creşte conectivitatea la nivelul Europei Centrale, susţinând astfel agenda europeană de creştere.

Ca urmare a numirii Andreiei Cucu în noul rol, Violeta Pătru, Corporate Affairs Manager GSK România, preia conducerea celor două departamente: Comunicare şi Relaţii Guvernamentale.

Cu o experienţă de 10 ani în domeniul cooperării cu instituţiile guvernamentale, Violeta s-a alăturat GSK în 2009, fiind responsabilă de elaborarea strategiei pentru îmbunătăţirea accesului pacienţilor la medicamentele GSK, precum şi de coordonarea şi implementarea strategiei privind relaţionarea cu partenerii externi la nivelul autorităţilor şi a asociaţiilor profesionale din care GSK face parte.

Anterior venirii în GSK, Violeta a lucrat în cadrul Ambasadei Marii Britanii la Bucureşti precum şi în Ministerul Economiei şi Comerţului.

Violeta Pătru, Corporate Affairs Manager GSK România, a declarat: „Vom continua angajamentul pe termen lung pe care GSK îl are în România în zona de responsabilitate socială corporativă, în susţinerea proiectelor de sănătate şi de educaţie în sănătate pentru comunităţile defavorizate. De asemenea, rămâne în continuare important pentru noi să sprijinim eforturile asociaţiilor de pacienţi din România de a dezvolta platforme şi programe în beneficiul pacienţilor pe care îi reprezintă. Lucrăm în acelaşi timp pentru a continua sa îi facem pe angajaţii noştri ambasadori ai companiei şi ai proiectelor pe care le derulăm alături de partenerii noştri tradiţionali, Salvaţi Copiii România, OvidiuRo şi HOSPICE Casa Speranţei.”

Iată mai jos numai câteva dintre proiectele recente ale GSK, din zona de comunicare:

•    GSK a primit, în 2013, în cadrul Galei Romanian PR Awards, 5 premii pentru campaniile sale de comunicare: două premii Gold cu campaniile “Ziua Mondială a Lupusului” (categoria Social Media şi 10 pe linie din partea juriului) şi “Zâmbeşte România” (categoria Responsabilitate Socială), două premii Silver datorita campaniilor “Protejăm împreună copilăria” (categoria ONG-uri) şi “Zambeste Romania” (Comunicarea produselor şi serviciilor sociale), precum şi un premiu special, la categoria Inovatorul Anului, pentru campania Ziua Mondială a Lupusului, derulată împreună cu Asociaţia Pacienţtilor cu Boli Autoimune.
•    De asemenea, GSK România este prima companie ce a demarat – în 2012 - un proiect de îmbunătăţire a reputaţiei medicilor din România, pornind de la nevoia declarată de aceştia, de a fi respectaţi şi recunoscuţi ca profesionişti. Acest proiect este primul lansat sub umbrela campaniei “De profesie: medic în România”, iniţiată de Consiliul Investitorilor Străini (foreign Investors Council - FIC), prin Grupul de Lucru pe Sănătate, cu sprijinul Ministerului Sănătăţii.  
•    Tot în 2012, GSK România a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativă, primul raport de sustenabilitate al unei companii farma din lume realizat în conformitate cu cele mai înalte standarde de raportare GRI4, “Iniţiativa Globală de Raportare” (Global Reporting Initiative - GRI).
•    Din 2010, GSK susţine, alături de organizaţia Salvaţi Copiii România, lupta pentru combaterea mortalităţii infantile. Niciun caz de mortalitate la copiii sub 5 ani nu a mai fost înregistrat în cele 9 judeţe în care s-a desfăşurat proiectul – este vorba despre Braşov, Caraş-Severin, Vrancea, Dâmboviţa, Vaslui, Botoşani, Iaşi, Suceava şi Bacău.


GSK - una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la baza o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GSK se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să traiască mai mult. Prin tot ceea ce facem în România, vrem să contribuim la îmbunăţăţirea speranţei de viaţă a românilor, precum şi a calităţii vieţii acestora, în condiţiile în care ţara noastră se confruntă cu unii dintre cei mai scăzuţi indici legaţi de speranţa de viaţă, din Uniunea Europeană.
Pentru mai multe informaţii accesaţi www.gsk.ro

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP