02032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Simona Halep susține cauza copiilor născuți prematur în cadrul campaniei 'Grijă pentru copii', dezvoltată de Dorna alături de Salvați Copiii

Simona Halep, cea mai mare jucătoare profesionistă de tenis a momentului în România și cea care s-a impus în lumea sportului prin perseverența și răbdarea cu care luptă pentru fiecare meci și fiecare punct, se alătură luptei pentru viață a copiilor născuți prematur, prin campania „Grijă pentru copii”.

Citeste mai mult...

Prima traducere în limba română a unei cărți despre Process Communication Model disponibilă cititorilor români

Folosită de NASA în pregătirea echipelor de astronauți, aplicată în cele mai diverse domenii – de la management, la dezvoltare personală, în educație, asistență medicală, politică, biserică sau apărare - Process Communication este o metodologie fundamentată științific de interpretare a personalității umane și a dinamicii comunicării interpersonale.

Citeste mai mult...

BDR Associates lansează noua interfață a www.bdr.ro

BDR Associates, agenţie de comunicare strategică si relaţii publice, lansează o nouă versiune a site-ului oficial www.bdr.ro, cu un layout inovativ și o structură ce evidențiază portofoliul de servicii ale companiei: Corporate Communication & Reputation Management, Media Relations, Public Affairs, Issue &Crises Management , Internal Communication, Digital Communication, Brand PR, Creative Development, Event Marketing and Management, CSR , alte competențe profesionale.

Citeste mai mult...

Vitrina Advertising se dezvoltă: trei oameni noi în managementul agenției

Cecilia Ioana Raluca

Vitrina Advertising, agenție full-service națională cu sediul la Cluj-Napoca și reprezentanță la București, a început 2015 cu consolidarea echipei de management. Ioana Căprar este Business Development Manager, Cecilia Măruță coordonează Departamentul Digital, iar Raluca Crișan – Departamentul PR.

Citeste mai mult...

Golin este Agentia Anului la Romanian PR Award 2014

Golin AgentiaAnului

Golin a fost desemnată Agenția Anului la Gala Romanian PR Award 2014. Echipa a mai câștigat râvnita distincție și în anul 2010.

Citeste mai mult...

OMNIASIG lansează campania 'Asigurare cu Valoare'

OMNIASIG Vienna Insurance Group demarează campania „Asigurare cu Valoare”  prin care toate polițele sale de asigurare devin, pentru o perioadă de șase luni, o modalitate de finanțare a unuia dintre cele mai admirate proiecte de antreprenoriat social din România.

Citeste mai mult...

A doua recunoaștere a strategiei de sustenabilitate a Coca-Cola HBC AG: Calificativ„A” în clasamentul Carbon Disclosure Project

Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP) și a obținut o poziție de top în Indexul Global pentru Leadership în Performanță Climatică 2014 (CDP Global Climate Performance Leadership Index).

Citeste mai mult...

Oana Bulexa se alătură juriului EMEA SABRE Awards

oana bulexa 2Oana Bulexa, managing director MSLGROUP The Practice, va face parte din juriul internațional al EMEA Sabre Awards 2015, unul dintre cele mai importante festivaluri de PR din lume. Este pentru a doua oară când MSLGROUP The Practice are un membru în juriul EMEA Sabre Awards, după ce, în 2009, Gabriela Lungu a fost primul jurat din partea agenției și totodată primul reprezentant al României.

Citeste mai mult...

Campania de responsabilitate socială a Samsung Electronics România, desemnată cea mai inovatoare campanie în cadrul Galei Romanian PR Award 2014

Campania „Preparing Today for the Jobs of Tomorrow” a primit distincția PR INNOVATOR OF THE YEAR în cadrul Galei Romanian PR Award, fiind cea mai premiată campanie a competiției. „Preparing Today for the Jobs of Tomorrow” a obținut și GOLD la categoriile Tech PR și Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate și SILVER la categoria Comunicare corporatistă.

Citeste mai mult...

MakeSense PR devine MakeSense, agenție de comunicare și conținut

team makesense

Fondată în 2010, agenția de relații publice MakeSense PR se repoziționează ca agenție de comunicare și conținut. Începând cu anul 2015, compania își schimbă numele în MakeSense și își completează portofoliul de servicii cu expertiză în crearea de conținut și content marketing.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XII-a ediţii

Gala 2014

GOLIN România a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XII-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.

Citeste mai mult...

Hortensia Năstase devine Vicepreședinte al grupului Lowe

hortensia nastase 4Începând cu luna ianuarie 2015, Hortensia Năstase devine Vicepreședinte al grupului Lowe și va coordona agențiile creative din cadrul grupului: Lowe&Partners (creație), Golin (PR) și Vibe (BTL). Astfel, structura de management a grupului este formată din Veronica Savanciuc, Preşedinte & CEO, Octav Popescu, COO & Vicepreședinte Media & Digital Services și Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services.

Citeste mai mult...

MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut

Colaj McCannPR

Agenția MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut și marchează această schimbare printr-o nouă identitate de brand. Convinsă că marketingul și comunicarea corporativă nu mai pot fi separate, MCCANNPR iese din zona de confort a PR-ului tradițional și își propune să ajute brandurile să gândească, să acționeze și să opereze ca un publisher.

Citeste mai mult...

pastel lansează colindele marcom, într-o campanie ce îndeamnă industria de marketing și comunicare să fie mai unită

Admistiu

Agenția de comunicare integrată pastel a lansat o campanie de Crăciun a cărei componentă principală sunt colindele marcom. Acestea sunt în număr de opt, fiind adaptate după melodii cunoscute, precum O, brad frumos, O, ce veste minunată sau Jingle Bells. Toate versurile au fost, însă, transformate pentru a fi relevante pentru specialiștii în comunicare.

Citeste mai mult...

IKEA România te invită să devii ajutor de poveste în Campania Jucăriilor de Pluș!

Padurea FermecataFiecare poveste vorbește despre situații în care binele învinge întotdeauna răul și prietenii adevărați apar de fiecare dată când este nevoie de ei.

Citeste mai mult...

De White Friday, 26 de ONG-uri și IMM-uri au ales servicii de comunicare plătite prin fapte bune

26 de organizații neguvernamentale și întreprinderi mici și mijlocii au solicitat serviciile de comunicare Rogalski Damaschin Public Relations  în cadrul programului White Friday. Inițiativa a introdus în premieră pentru piața românească de comunicare conceptul de Black Friday, transformându-l însă în White Friday, o ocazie pentru IMM-uri și ONG-uri să achiziționeze serviciile de comunicare doar cu fapte bune, prin redactarea unei pledoarii în favoarea cauzei organizației sau companiei.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP