18042025

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Despre comunicarea corporativă şi instituţională, în oglindă. Prima sesiune a Atelierului de Comunicare Strategică, CEREFREA-CRU

Communication strategiqueJoi, 8 octombrie 2015, de la ora 18:00, Centrul Regional Francofon de Cercetări Avansate în Ştiinţe Sociale (CEREFREA) şi Centrul de Reuşită Universitară din cadrul Universității din București deschid prima sesiune a Atelierului „Comunicare Strategică. Abordări şi instrumente strategice în generarea şi influenţarea opiniei publice”. Întâlnirea va avea loc la sediul CEREFREA (str. Emile Zola, nr. 6, Sector 1,011847, Bucureşti).

Citeste mai mult...

Junior PR Award premiază performanţa şi creativitatea tinerilor comunicatori

logo-jrForum for International Communications şi Rogalski Damaschin PR îi invită pe viitorii specialişti în PR să participe la a cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award, secţiunea Junior. Înscrierile se fac până pe 9 octombrie 2015.

Citeste mai mult...

Cu privirea către stele la cea de-a XIII-a ediţie Romanian PR Award

ilustratie concept 2015

PR-ul fără recunoaștere e ca noaptea fără stele. Aflată la cea de-a XIII-a ediție, Romanian PR Award își propune să creeze o adevărată constelație a valorilor, aducând împreună și scoțând la lumină stelele PR-ului românesc.

Anul acesta, Romanian PR Award comunică printr-un concept semnat de Leo Burnett şi valorifică metafora constelaţiilor. La fel cum universul e în continuă expansiune, aşa e şi industria de PR din România. Se reinventează continuu, ţintind către mai sus, mai mult, mai creativ şi căutând galaxii nedescoperite încă. Şi apar tot timpul stele noi, unele strălucitoare ca o supernova, care transmit lumină celor din jur prin puterea ideilor lor, ajutând chiar la formarea altor stele.

Citeste mai mult...

CEZ celebrează adevărații eroi printr-o campanie integrată de comunicare

La aniversarea primului deceniu de activitate în România, Grupul CEZ lansează o campanie de comunicare inspirată din realitate, prin care își propune să dezvăluie publicului valorile și crezul pe care le promovează de 10 ani. Sub sloganul „Energia vine de la oameni”, campania este dezvoltată în jurul a 3 povești reprezentative pentru activitatea companiei în România, ale căror eroi sunt necunoscuți publicului larg, dar care își fac meseria cu profesionalism și, uneori cu sacrificii, pentru ca oamenii să aibă întotdeauna acces la energie electrică.

Citeste mai mult...

Rogalski Damaschin PR lansează #goodaffairs

Andreea PlesaCompanie specializată în Public Affairs, creată împreună cu unul dintre cei mai experimentați specialiști în acest domeniu, #goodaffairs își lansează identitatea și viziunea sub umbrela cărora își propune să devină cel mai important pol de experți, idei și competențe în acest domeniu.

Citeste mai mult...

Golin a selectat primul Untern

Alin GramescuGolin anunță câștigătorul primei ediții a programului Unternship, Alin Grămescu, un tânăr care va avea astfel șansa de a-și începe o carieră în comunicare într-un mod inedit.

Citeste mai mult...

Catrinel Burghelea este noul partener al IMAGE PR

Catrinel Burghelea nou

Catrinel Burghelea este, începând cu luna iulie, noul partener al agenției independente de comunicare IMAGE PR. Catrinel Burghelea, Communication Director, deține 5% din companie și se alătură celorlalți proprietari ai IMAGE PR, Alexandru Păiuș și Iulia Tănase.

Citeste mai mult...

48 de antreprenori concurează pentru titlul EY Entrepreneur Of The Year – România 2015

48 de antreprenori români au rămas în competiția națională EY Entrepreneur Of The Year, după verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate de participare în concurs, față de 40 de antreprenori în 2014.

Citeste mai mult...

The House PR Agency comunică pentru Elite Business Women

The House PR Agency, un proiect creativ ieşit din tiparul agenţiilor clasice, anunţă colaborarea cu Elite Business Women, comunitate ce susţine antreprenoriatul feminin şi accentuează puterea schimbării în mediul de afaceri local. Pornind de la ideea comună că orice femeie poate construi frumos un business, cele două entităţi şi-au unit forţele în îndeplinirea aceleiaşi misiuni – aceea de a susţine femeile antreprenoare din România.

Citeste mai mult...

MSLGROUP CEE asigură comunicarea festivalului internațional GOLDEN DRUM 2015

GD 2015 visual

Anul acesta, rețeaua de comunicare MSLGROUP CEE, desemnată Eastern European Agency pentru anul 2015 din partea Holmes Report, își unește forțele cu GOLDEN DRUM, una dintre cele mai apreciate competiții de creativitate în advertising din lume, devenind partenerul de PR exclusiv al festivalului. Cea de-a 22-a ediție a GOLDEN DRUM, organizată de Slovenian Advertising Chamber, va avea loc între 13 și 16 octombrie 2015 la Grand Hotel Bernardin în Portorož, Slovenia.

Citeste mai mult...

2activePR aniversează 15 ani de activitate

Echipa 2activePR

2activePR aniversează anul acesta 15 ani de activitate pe piața de comunicare locală. Fondată la începutul anului 2000, agenția și-a definit inițial aria de expertiză în zona de lifestyle și FMCG datorită activității primilor săi clienți din portofoliu: Coty, Philips, SAB Miller. Ulterior agenția și-a consolidat experiența și a ajuns ca în prezent să ofere servicii în următoarele domenii: aviație și auto, tehnologie, sănătate, servicii financiare și profesionale, agricultură și industrii, imobiliare și construcții, ONG-uri și instituții, retail, entertainment, CSR. 

Citeste mai mult...

„Tăticii fac diferența!”, prima campanie pro-alăptare din România care implică bărbații

Campanie SAMAS Saptamana alaptariiRogalski Damaschin semnează prima campanie pro-alăptare din România care implică bărbați. Campania de comunicare desfășurată în luna august a fost realizată pentru Asociația SAMAS, singura rețea națională de educatori perinatali din România, specializați în consilierea gravidelor și mamelor de copii mici.

Citeste mai mult...

UAPR lansează Ghidul de Pitch în publicitate – recomandări pentru licitaţii transparente şi eficiente

Urmând bunele practici adoptate deja la nivel internaţional, UAPR lansează Ghidul de Pitch, un set de recomandări destinate în egală măsură agenţiilor şi clienţilor de publicitate, menite să asigure respectarea standardelor profesionale şi transparenţa licitaţiilor în industria locală de publicitate.

Citeste mai mult...

Ursus Breweries și Asociația Mame pentru Mame lansează campania “9 luni cu zero alcool”

Dana RogozUnul dintre angajamentele de dezvoltare durabilă ale Ursus Breweries este de a promova un consum responsabil de alcool. În linie cu acest angajament și cu ocazia Zilei Internaționale a conștientizării Problematicii Spectrului Tulburărilor Alcoolice Fetale, Ursus Breweries, în parteneriat cu Asociația Mame pentru Mame, lansează campania de informare „9 luni cu zero alcool” alături de hashtagul #9cu0 în social media.

Citeste mai mult...

Rogalski Damaschin gestionează comunicarea pentru Asociația SAMAS, singura rețea națională de educatori perinatali

Asociatia SAMASÎncepând cu luna mai, agenția Rogalski Damaschin Public Relations, gestionează comunicarea pentru programul SAMAS - Sănătate pentru Mame și Sugari, singurul program de educație perinatală din țara noastră destinat gravidelor și mamelor, derulat de Asociația SAMAS.

Citeste mai mult...

WORLDCOM PR GROUP: o nouă identitate online

Worldcom Public Relations Group a lansat, recent, noul website www.worldcomgroup.com, pentru o mai bună interacțiune cu potențialii și actualii clienți, dar și cu membrii rețelei (peste 100 de agenții din întreaga lume).

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP