02032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa pastel și Bonduelle delectează consumatorii cu noua gamă Vapeur

pastel și Bonduelle delectează consumatorii cu noua gamă Vapeur

Pin It

pastel Bonduellepastel, agenţia de comunicare integrată, a gestionat lansarea unei noi categorii de produse din portofoliul Bonduelle: Vapeur. Noua gamă se bazează pe o tehnologie inovatoare – legumele sunt gătite la aburi și imediat congelate. În acest fel, ele își păstrează gustul, culoarea și proprietățile nutritive. La nivel creativ, această caracteristică a produselor a fost transpusă prin imaginea celebrelor mascote Bonduelle...aflate la saună.

Mixul de comunicare a fost unul complex:
•    un nou spot TV, a cărui coloană sonoră a fost recreată de către pastel;
•    campanie și aplicație online, unde utilizatorii erau provocați să găsească temperatura și umiditatea la care legumele aflate în saună își dădeau jos prosopul;
•    activități de PR, o componentă nouă în strategia de comunicare Bonduelle;
•    outdoor, prin panotaj stradal și autobuze;
•    branding neconvențional în stațiile de metrou, centrele de fitness și clădirile de birouri;
•    activități de sampling în magazine, unde zona de degustare a noilor legume recrea spațiul saunei, inclusiv cu aburii specifici.

„Lansarea Bonduelle Vapeur a fost una foarte jucăușă și veselă, așa cum este Bonduelle de obicei,” a declarat Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy la pastel. „Însă, în spatele acestei veselii, abordarea strategică a fost una serioasă și riguroasă. Noua gamă este și o nouă categorie de produse pe care Bonduelle o creează acum în piață. De aceea, a fost nevoie de o campanie atent gândită, căci ea va avea un impact considerabil asupra dezvoltării business-ului Bonduelle pe piața locală”, a încheiat managerul agenției.

„Campania creată în jurul legumelor animate Bonduelle transmite într-un mod foarte creativ și atractiv procedeul unic de preparare, adică ceea ce ne diferențiază clar în categorie. Datorită mixului de promovare ales, reușim să ajungem la publicul consumator în toate mediile sale - săli de fitness, metrou, clădiri de birouri, online și în magazine – și să îi arătăm de ce legumele Bonduelle sunt atât de speciale”, a precizat Monica Roșu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia pentru Bonduelle.

Mai multe informații despre campanie se pot afla dintr-un film, în care actorii principali sunt chiar cele două echipe implicate. Filmul se poate viziona la următorul link:
https://www.youtube.com/watch?v=hu8csWpGXO4

La această campanie au lucrat:

Din partea agenției de comunicare pastel
•    Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy
•    Paul Cotor, fresh minded creative director
•    Denisa Dan, focused account
•    Cristiana Pană, skillful account
•    Claudia Popa, cheerful copywriter
•    Irina Gîngu, smiley art director
•    Florin Dobre, skilled video coordinator
•    Liuba Grecea, mindful DTP
•    Anda Safta, perfectionist graphic designer
•    Roland Corbu, excentric programmer

Din partea Bonduelle:

•    Monica Roșu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia
•    Roxana Nănescu, Brand Manager Balkans
•    Cătălina Cârstea, Trade Marketing Manager Balkans

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP