29032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa CEZ celebrează adevărații eroi printr-o campanie integrată de comunicare

CEZ celebrează adevărații eroi printr-o campanie integrată de comunicare

Pin It

La aniversarea primului deceniu de activitate în România, Grupul CEZ lansează o campanie de comunicare inspirată din realitate, prin care își propune să dezvăluie publicului valorile și crezul pe care le promovează de 10 ani. Sub sloganul „Energia vine de la oameni”, campania este dezvoltată în jurul a 3 povești reprezentative pentru activitatea companiei în România, ale căror eroi sunt necunoscuți publicului larg, dar care își fac meseria cu profesionalism și, uneori cu sacrificii, pentru ca oamenii să aibă întotdeauna acces la energie electrică.

Campania, realizată de agenția Rogalski Damaschin Public Relations, pornește de la experiențele angajaților CEZ România povestite de trei personalități ale României, pionieri în domeniile lor de activitate:

Dumitru Prunariu, singurul român care a zburat în Cosmos, Constantin (Ticu) Lăcătușu, primul român care a atins vârful Everest (de asemenea, singurul român care a escaladat cu succes cele mai înalte șapte vârfuri de pe cele șapte continente), și, respectiv, Ilie Balaci, un fiu al Olteniei și o legendă a fotbalului românesc. Campania pune în oglindă, față în față, poveștile celor trei personalități și cele ale angajaților CEZ, arătând ce se întâmplă atunci când „energia vine de la oameni”.

„În ultimii ani am vizitat multe centre de lucru CEZ, dispecerate de intervenție, stații de transformare, centre de înaltă, medie sau joasă tensiune sau hidrocentrale, am înțeles specificul muncii de zi cu zi a oamenilor și mai ales am aflat poveștile lor absolut speciale, rostite cu multă pasiune și mândrie profesională: oameni care au motivat atâtea echipe în situații de urgență, cât un antrenor de fotbal într-o viață, care au urcat atâția stâlpi că ar fi putut cuceri Everestul sau care ar fi putut face înconjurul pământului pe cabluri. Aceste povești au devenit inspirația și punctul cel mai firesc de pornire atunci când am trecut la dezvoltarea primei campanii de imagine pentru CEZ. O campanie despre puterea conținutului și autenticitate pe care ne bucurăm să o dezvăluim pas cu pas”, spune Alina Damaschin, Head of Consumer PR & Creative Leader Rogalski Damaschin PR.

„Cel mai important capital al companiei noastre sunt oamenii, pentru că de ei depinde nu doar succesul CEZ România de 10 ani, ci și succesul de zi cu zi al celor aproape 1 milion și jumătate de clienți pentru care gestul simplu de a apăsa întrerupătorul de electricitate trebuie să rămână un act anonim și firesc. Ce nu le-am spus niciodată clienților noștri este că în spatele acestui gest uneori stau acte de eroism pe care am ales sa le dezvăluim acum, la aniversarea a 10 ani în România, pentru că vrem să le mulțumim lor, dar și angajaților noștri. Credem în continuare în oameni și în energia lor specială, care va transforma această companie pentru viitor,” a declarat Martin Zmelik, CEO CEZ România la lansarea campaniei.

Compania constă în 3 spoturi TV filmate și regizate de echipa StudioSet, regizor Anton Groves, director de imagine Radu Fulga și producător Sorin Baican, precum și în execuții de OOH, internet, social media și comunicare internă, fiind de asemenea prima campanie de imagine a grupului CEZ în România.

Spoturile TV ale campaniei:

1. Constantin Lăcătușu: https://www.youtube.com/watch?v=UU8qKVuiw0w
2. Ilie Balaci: https://www.youtube.com/watch?v=S_L3fdc2Ph0
3. Dumitru Prunariu: https://www.youtube.com/watch?v=aX94X_ER4ig



Grupul CEZ este prezent pe piaţa românească încă din anul 2005, odată cu preluarea companiei de distribuţie Electrica Oltenia SA care, după procesul de transformare, asigură alimentarea cu energie electrică a şapte județe: Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Vâlcea şi Teleorman. Afacerile Grupului CEZ în România sunt reprezentate de cele 8 companii - CEZ Distribuţie, CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development şi TMK Hydroenergy Power.
Grupul CEZ a investit, în zona Dobrogea, la Fântânele, Cogealac şi Grădina, 1,1 miliarde Euro în realizarea celui mai mare parc eolian pe uscat din Europa, cu o putere totală instalată de 600 MW. Construcţia parcurilor amplasate la nord de Constanţa s-a desfăşurat în mai multe etape - prima, aflată la Fântânele, include 139 de turbine eoliene cu o capacitate de 347,5 MW. Cea de-a doua etapă s-a desfăşurat în zona Cogealac şi Grădina, incluzând 101 turbine cu o capacitate totală de 252,5 MW. Întreaga capacitate a Parcurilor Eoliene CEZ a fost pusă în funcţiune la sfârşitul anului 2012.
În 2011, Grupul CEZ în România a achiziţionat 100% pachetul de acţiuni al companiei care deţine sistemul hidroenergetic de lângă Reşiţa, judeţul Caraş-Severin, format din 4 microhidrocentrale (Grebla, Crăinicel 1, Crăinicel 2 şi Breazova) şi amenajările hidro aferente de la Trei Ape, Gozna, Văliug şi Secu, având o capacitate totală instalată de aproximativ 18 MW şi o producţie de circa 70 GWh/an. Grupul CEZ a investit în reabilitarea complexului de hidrocentrale de la Reşiţa în scopul creşterii eficienţei, capacitatea de producţie ridicându-se astfel la circa 22 MW după finalizarea procesului de modernizare.


Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practică şi limbajul curent al PR-ului conceptul de „good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori. Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader, şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP