Mercedes-Benz Financial Services România sprijină campania 'Lumină pentru România'
- Miercuri, 20 Iulie 2016 06:35 |
- PR Romania
Pentru al doilea an consecutiv, Mercedes-Benz Financial Services România, parte a grupului Daimler AG, s-a alăturat inițiativei sociale ”Lumină pentru România”, în calitate de voluntar și finanțator al proiectului Asociației Free Miorița.
Primul aur la Cannes pentru agenții independente
- Joi, 30 Iunie 2016 08:05 |
- PR Romania
Jazz, alături de Societatea Ornitologică Română, Federația Coaliția Natura 2000 și Rogalski Damaschin Public Relations au obținut în premieră Gold Lion în categoria Entertainment for Music – Use of an Artist as a Spokesperson/Ambassador in Partnership with a Cause la ediția 2016 a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions pentru campania Oprește Barbaria, Salvează Ciocârlia!
Banca Transilvania devine partenerul principal al Federației Române de Baschet
- Luni, 30 Mai 2016 10:24 |
- PR Romania
Banca Transilvania devine partenerul principal al Federației Române de Baschet şi va susține activitatea şi planurile competiționale ale acesteia. Parteneriatul a fost făcut public astăzi, în Bucureşti, în cadrul unei conferințe de presă, de către Ömer Tetik – Directorul General al Băncii Transilvania şi de Horia Păun – Preşedintele Federației Române de Baschet.
CEZ Vânzare lansează „Biblioteca de energie” cu audiobook-ul colectiv „Luminița, mon amour”
- Joi, 30 Iunie 2016 07:57 |
- PR Romania
În urma campaniei „Transformă hârtia în energie”, CEZ Vânzare a lansat o platformă care pune la dispoziția persoanelor cu deficiențe de vedere o întreagă colecție de audiobookuri din literatura națională și universală. Prima carte încărcată în noua bibliotecă online a fost „Luminița, mon amour”, Cezar Paul-Bădescu – audiobookul colectiv înregistrat de angajații Grupului CEZ în România.
După 15 ani ca Director de marketing în Big4, Elena Badea trece în antreprenoriat
- Marți, 24 Mai 2016 14:11 |
- PR Romania
Sfera Business are începând de astăzi în echipa sa un profesionist valoros. Elena Badea s-a alăturat companiei ca Partener și Senior Consultant, după ce a construit o carieră de peste 22 de ani în marketing, vânzări și business development. Timp de 15 ani a fost Director Marketing al unei companii internaționale de top ce activează din 1992 și în România. În această periodă, timp de 10 ani a condus departamentul de Marketing & Business Development, după care a coordonat activitatea de PR și de comunicare a brandului odată cu evoluția rapidă a companiei din ultimii 5 ani.
Patru ani de educatie financiara prin parteneriatul Raiffeisen Bank si JA Romania
- Joi, 30 Iunie 2016 07:53 |
- PR Romania
Educatia financiara a copiilor este un proces de durata care presupune continuitate si perseverenta. Raiffeisen Bank a decis in 2012 sa sustina initiativa Junior Achievement de a derula un program national de educatie financiara pentru elevii din ciclu primar.
Coca-Cola pregătește experiențe inedite în perioada Campionatului European de Fotbal
- Marți, 17 Mai 2016 12:16 |
- PR Romania
În 2016, anul fotbalului în Europa, Coca-Cola își dorește să ofere tuturor suporterilor experiențe inedite, pe parcursul UEFA EURO 2016TM. Printr-o campanie dedicată, consumatorii vor avea parte de numeroase motive de a se bucura de această competiție cu tradiție.
S-a lansat La firul ierbii, primul centru pentru dezbateri publice și initiative civice din București
- Luni, 13 Iunie 2016 17:52 |
- PR Romania
Astazi, 13 iunie 2016 s-a lansat « La firul ierbii », primul centru din București pentru dezbateri publice și inițiative civice. Centrul se află într-un spațiu neconvențional : fosta hală industrială de la Industria Bumbacului care fost transformată de un grup de initiativă într-un loc viu și primitor. Lansarea a avut loc cu participarea presei din Capitală și a Ministrului pentru Consultare Publică și Dialog Civic, Violeta Alexandru, precum și a reprezentanților grupului de inițiativă care au demarat acest proiect : Wolfhouse Productions-birou de arhitectură și urbanism, Institutul pentru Politici Publice, Nod Makerspace, atelier de creație și prototipare și Calup, proiect de regenerare urbană. Acestora li s-a alăturat și asociația Odaia Creativă cu proiectul Urban Inc- spațiu platformă pentru experimente, învățare și scalare de noi soluții pentru orașe.
Peste 10.000 de elevi au participat la ABT Financiar, cel mai mare program BT de educație financiară pentru elevi
- Marți, 26 Aprilie 2016 11:53 |
- PR Romania
ABT Financiar, un succes chiar de la prima ediție: peste 10.000 de elevi au participat la ABT Financiar, cel mai mare program BT de educație financiară destinat elevilor. Acesta s-a desfăşurat în întreaga țară, în sucursalele şi agențiile Băncii Transilvania, în perioada 18 – 22 aprilie a.c., cu ocazia săptămânii Școala Altfel.
Banca Transilvania lansează platforma online Bucureștiul Întreprinzător
- Joi, 09 Iunie 2016 14:17 |
- PR Romania
Banca Transilvania lansează Bucureștiul Întreprinzător, un proiect prin care sunt prezentate poveștile oamenilor şi ideilor care au transformat capitala în cel mai întreprinzător oraș din România. Programul începe cu prezentarea, pe platforma online www.bucurestiulintreprinzator.ro, a două afaceri 100% românești, Pegas și Radio Guerrilla.
Adela Preda este noul Digital Creative Strategist al Profero România
- Marți, 26 Aprilie 2016 11:41 |
- PR Romania
Adela Preda se alătură echipei Profero în poziția de Digital Creative Strategist. Adela își propune să construiască, împreună cu echipa condusă de Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director Profero, o nouă strategie digitală de business, atât pentru agenție, cât și pentru clienții din portofoliu.
Antreprenorul Levente Hugo Bara – Supremia reprezintă România în finala EY World Entrepreneur Of The Year 2016
- Marți, 07 Iunie 2016 09:05 |
- PR Romania
Cea de-a şaisprezecea ediţie a forumului EY World Entrepreneur Of The Year începe astăzi la Monte Carlo și se va încheia pe 12 iunie 2016. România va fi reprezentată în competiție de Levente Hugo Bara, Director General Supremia Grup și câștigatorul titlului EY Entrepreneur Of The Year 2015 în România. 55 de antreprenori calificați din 49 de ţări vor concura pentru marele premiu care va fi anunţat în cadrul ceremoniei de premiere din 11 iunie.
Agențiile de PR parte din Publicis Groupe au cele mai multe nominalizări la Sabre Awards 2016
- Luni, 18 Aprilie 2016 14:48 |
- PR Romania
Luni, 18 aprilie 2016, au fost anunțate nominalizările EMEA Sabre Awards 2016, cea mai importantă competiție de relații publice. Clienții agențiilor de PR din Publicis Groupe – MSLGROUP și Salterbaxter MSLGROUP, agenția specializată în sustenabilitate – au cel mai mare număr de nominalizări, cu 18 campanii selectate din totalul de peste 2400 de înscrieri. MSLGROUP The Practice are 4 campanii finaliste în categoriile Diamond si Gold.
Principiile marketing-ului online, dezvăluite de specialiști în domeniu
- Luni, 06 Iunie 2016 07:30 |
- PR Romania
Ciprian Susanu vine să împărtășească din experiența a peste 11 ani de carieră și peste 300 de proiecte și campanii online, într-un workshop de marketing gratuit, care va avea loc pe 14 iunie, la Hotel Pullman, începând cu ora 9:00.
Specialiștii în relații publice și marketing se întâlnesc la cea de-a șasea ediție a Conferinței PRbeta
- Luni, 28 Martie 2016 18:17 |
- PR Romania
A șasea ediție a Conferinței PRbeta se va desfășura pe 11 și 12 mai 2016, la Biblioteca Centrală Universitară „Eugen Todoran” a Universității de Vest din Timișoara. Adresată atât celor cu experiență în comunicare, cât și celor care își doresc o carieră în domeniu, conferința își propune să îi învețe pe cei prezenți cum să-şi promoveze compania sau evenimentele într-un mod eficient, ținând cont de tendințele în comunicare recomandate de specialiștii în domeniu.
Tehnologie vs. Terminologie, un studiu Samsung Electronics Europa
- Luni, 30 Mai 2016 11:08 |
- PR Romania
Tehnologia îi fascinează pe europeni și le oferă experiențe incredibile, de la dispozitivele de la realitate virtuală, până la frigidere inteligente și mașini care se conduc singure. Însă, pe măsură ce utilizatorii încearcă să țină pasul cu cele mai noi inovații, terminologia atribuită acestora produce confuzie printre europeni, conform unui studiu realizat de Samsung Electronics în 18 țări din Europa.