După 15 ani ca Director de marketing în Big4, Elena Badea trece în antreprenoriat
- Marți, 24 Mai 2016 14:11 |
- PR Romania
Sfera Business are începând de astăzi în echipa sa un profesionist valoros. Elena Badea s-a alăturat companiei ca Partener și Senior Consultant, după ce a construit o carieră de peste 22 de ani în marketing, vânzări și business development. Timp de 15 ani a fost Director Marketing al unei companii internaționale de top ce activează din 1992 și în România. În această periodă, timp de 10 ani a condus departamentul de Marketing & Business Development, după care a coordonat activitatea de PR și de comunicare a brandului odată cu evoluția rapidă a companiei din ultimii 5 ani.
Coca-Cola pregătește experiențe inedite în perioada Campionatului European de Fotbal
- Marți, 17 Mai 2016 12:16 |
- PR Romania
În 2016, anul fotbalului în Europa, Coca-Cola își dorește să ofere tuturor suporterilor experiențe inedite, pe parcursul UEFA EURO 2016TM. Printr-o campanie dedicată, consumatorii vor avea parte de numeroase motive de a se bucura de această competiție cu tradiție.
Opt tineri au absolvit programul „O meserie pentru viitor”, desfășurat de Samsung și Fundația Principesa Margareta a României
- Miercuri, 16 Martie 2016 19:21 |
- PR Romania
Opt tineri care provin din medii defavorizate au beneficiat de primul proiect de burse pentru învățarea unei meserii în domeniul tehnologiilor de ultimă generație prin programul „O meserie pentru viitor”, desfășurat de Samsung Electronics România și Fundația Principesa Margareta a României. Tinerii au învățat meseria de tehnician service de aparate electrocasnice, aparatură radio și TV pe o durată de șapte luni în care au făcut practică la Samsung Service Plaza, iar determinarea și perseverența i-au ajutat să obțină un loc de muncă în cadrul service-ului.
Peste 10.000 de elevi au participat la ABT Financiar, cel mai mare program BT de educație financiară pentru elevi
- Marți, 26 Aprilie 2016 11:53 |
- PR Romania
ABT Financiar, un succes chiar de la prima ediție: peste 10.000 de elevi au participat la ABT Financiar, cel mai mare program BT de educație financiară destinat elevilor. Acesta s-a desfăşurat în întreaga țară, în sucursalele şi agențiile Băncii Transilvania, în perioada 18 – 22 aprilie a.c., cu ocazia săptămânii Școala Altfel.
Media Pozitiv lansează PReach.ro: un ajutor gratuit de PR pentru companiile mici și mijlocii
- Miercuri, 16 Martie 2016 10:27 |
- PR Romania
Portalul PReach.ro este prima platformă de help marketing lansată de o agenție de comunicare din România. Iar „help” se traduce prin materiale scrise de echipa Media Pozitiv sau de consultanți externi menite să ajute, gratuit și fără „obligații”, companiile și oamenii de afaceri aflați la început de drum.
Adela Preda este noul Digital Creative Strategist al Profero România
- Marți, 26 Aprilie 2016 11:41 |
- PR Romania
Adela Preda se alătură echipei Profero în poziția de Digital Creative Strategist. Adela își propune să construiască, împreună cu echipa condusă de Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director Profero, o nouă strategie digitală de business, atât pentru agenție, cât și pentru clienții din portofoliu.
Lavinia Chican devine Partener în cadrul agenției McCann PR
- Vineri, 26 Februarie 2016 11:05 |
- PR Romania
Lavinia Chican, Senior Account Director, a fost numită recent Partener în cadrul agenției McCann PR. Lavinia s-a alăturat echipei McCann PR din anul 2008, ea acumulând până în acest moment o experiență de peste 17 ani în industria de comunicare, dintre care 13 ani în McCann Group.
Agențiile de PR parte din Publicis Groupe au cele mai multe nominalizări la Sabre Awards 2016
- Luni, 18 Aprilie 2016 14:48 |
- PR Romania
Luni, 18 aprilie 2016, au fost anunțate nominalizările EMEA Sabre Awards 2016, cea mai importantă competiție de relații publice. Clienții agențiilor de PR din Publicis Groupe – MSLGROUP și Salterbaxter MSLGROUP, agenția specializată în sustenabilitate – au cel mai mare număr de nominalizări, cu 18 campanii selectate din totalul de peste 2400 de înscrieri. MSLGROUP The Practice are 4 campanii finaliste în categoriile Diamond si Gold.
Pastel intră în al zecelea an de activitate cu o echipă integrată sub viziunea și managementul Danei Nae Popa
- Luni, 01 Februarie 2016 11:20 |
- PR Romania
Agenția de comunicare integrată Pastel construiește al zecelea an de activitate cu o echipă puternică, sub viziunea și managementul Danei Nae Popa, confirmată de cei peste 20 de publicitari seniori, ce consolidează direcția agenției prin experiența profesională.
Specialiștii în relații publice și marketing se întâlnesc la cea de-a șasea ediție a Conferinței PRbeta
- Luni, 28 Martie 2016 18:17 |
- PR Romania
A șasea ediție a Conferinței PRbeta se va desfășura pe 11 și 12 mai 2016, la Biblioteca Centrală Universitară „Eugen Todoran” a Universității de Vest din Timișoara. Adresată atât celor cu experiență în comunicare, cât și celor care își doresc o carieră în domeniu, conferința își propune să îi învețe pe cei prezenți cum să-şi promoveze compania sau evenimentele într-un mod eficient, ținând cont de tendințele în comunicare recomandate de specialiștii în domeniu.
Superbrands România: 10 ani de promovare a excelenţei în branding
- Vineri, 29 Ianuarie 2016 09:23 |
- PR Romania
Superbrands România sărbătoreşte un deceniu de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, moment de referinţă marcat festiv prin Gala Superbrands organizată în onoarea marilor branduri ale României. Evenimentul aniversar a găzduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă derulate pe tot parcursul anului 2015, precum şi lansarea celei de a şaptea cărţi Superbrands pentru România.
L`Oréal a ales Pastel ca mentor creativ în cadrul proiectului internațional Brandstorm, dedicat tinerilor creativi
- Miercuri, 23 Martie 2016 20:17 |
- PR Romania
Agenția Pastel continuă, și în 2016, să se implice activ în formarea tinerilor creativi care vor să facă o carieră în advertising sau marketing. Astfel, având experiența mai multor proiecte dedicate studenților alături de principalele asociații de profil din România, Pastel a fost aleasă agenția parteneră a L`Oréal România pentru a fi mentor creativ tinerilor finaliști din proiectul Brandstorm. Pentru competiția defășurată la nivel internațional, echipe de studenți din întreaga lume se întrec pentru a realiza cea mai bună strategie pentru unul dintre cele 32 de branduri internaționale ale grupului L`Oréal.
MSLGROUP The Practice va comunica Bienala Internațională de Artă Contemporană din București
- Joi, 28 Ianuarie 2016 17:11 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice, Agenția de PR a Anului 2015, devine partener exclusiv de comunicare pentru cea de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană din București. Este prima dată când comunicarea pentru Bucharest Biennale va fi realizată de o agenție de PR.
Brandul de modă MOTIVI intră în portofoliul The Public Advisors
- Miercuri, 23 Martie 2016 19:53 |
- PR Romania
The Public Advisors își întărește prezența pe segmentul comunicării de modă și beauty prin intrarea unui nou client în portofoliu agenției: brandul de îmbrăcăminte Motivi, parte a Miroglio Fashion SRL, Italia.
Raiffeisen Bank România face trecerea la Google
- Luni, 25 Ianuarie 2016 10:59 |
- PR Romania
Raiffeisen Bank inițiază transformarea digitală ca răspuns la nevoile în schimbare ale clienților săi. Pentru a răspunde acestora într-un nou mod, banca a decis să înceapă procesul de schimbare din interior, îmbunătățind modul în care angajații săi comunică și colaborează. Primul pas al acestei inițiative a fost acela de a utiliza Google Apps for Work ca soluție e-mail, de stocare și partajare a documentelor, împreună cu introducerea unei noi rețele sociale și îmbunătățirea accesului de pe telefonul mobil prin intermediul Android for Work. Raiffeisen Bank este prima bancă românească care trece la Google.
Mai mult de 60 de comunicatori lucrează în această noapte pentru o cauză bună
- Vineri, 18 Martie 2016 12:06 |
- PR Romania
Astăzi, de la ora 7 seara până la 3 dimineața, peste 60 de profesioniști în comunicare rezolvă brief-uri ale organizațiilor non-profit, în cadrul evenimentului internațional 8 hours over time for a good cause. Timp de opt ore, 10 echipe formate din experți în comunicare, planificare strategică, design, branding, web design, copywriting și PR vor rezolva problemele punctuale și vor preda, la capătul serii, proiecte la cheie.