L`Oréal a ales Pastel ca mentor creativ în cadrul proiectului internațional Brandstorm, dedicat tinerilor creativi
- Miercuri, 23 Martie 2016 20:17 |
- PR Romania
Agenția Pastel continuă, și în 2016, să se implice activ în formarea tinerilor creativi care vor să facă o carieră în advertising sau marketing. Astfel, având experiența mai multor proiecte dedicate studenților alături de principalele asociații de profil din România, Pastel a fost aleasă agenția parteneră a L`Oréal România pentru a fi mentor creativ tinerilor finaliști din proiectul Brandstorm. Pentru competiția defășurată la nivel internațional, echipe de studenți din întreaga lume se întrec pentru a realiza cea mai bună strategie pentru unul dintre cele 32 de branduri internaționale ale grupului L`Oréal.
Brandul de modă MOTIVI intră în portofoliul The Public Advisors
- Miercuri, 23 Martie 2016 19:53 |
- PR Romania
The Public Advisors își întărește prezența pe segmentul comunicării de modă și beauty prin intrarea unui nou client în portofoliu agenției: brandul de îmbrăcăminte Motivi, parte a Miroglio Fashion SRL, Italia.
Raiffeisen Bank România face trecerea la Google
- Luni, 25 Ianuarie 2016 10:59 |
- PR Romania
Raiffeisen Bank inițiază transformarea digitală ca răspuns la nevoile în schimbare ale clienților săi. Pentru a răspunde acestora într-un nou mod, banca a decis să înceapă procesul de schimbare din interior, îmbunătățind modul în care angajații săi comunică și colaborează. Primul pas al acestei inițiative a fost acela de a utiliza Google Apps for Work ca soluție e-mail, de stocare și partajare a documentelor, împreună cu introducerea unei noi rețele sociale și îmbunătățirea accesului de pe telefonul mobil prin intermediul Android for Work. Raiffeisen Bank este prima bancă românească care trece la Google.
Mai mult de 60 de comunicatori lucrează în această noapte pentru o cauză bună
- Vineri, 18 Martie 2016 12:06 |
- PR Romania
Astăzi, de la ora 7 seara până la 3 dimineața, peste 60 de profesioniști în comunicare rezolvă brief-uri ale organizațiilor non-profit, în cadrul evenimentului internațional 8 hours over time for a good cause. Timp de opt ore, 10 echipe formate din experți în comunicare, planificare strategică, design, branding, web design, copywriting și PR vor rezolva problemele punctuale și vor preda, la capătul serii, proiecte la cheie.
Lowe are o nouă identitate de brand. Agenția de creație devine MullenLowe România
- Luni, 25 Ianuarie 2016 10:45 |
- PR Romania
Începând de astăzi, agenția de publicitate Lowe își schimbă numele în MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut dintre cele două entități creative recunoscute în advertisingul mondial. Schimbarea numelui agenției înseamnă și o nouă poziționare.
Opt tineri au absolvit programul „O meserie pentru viitor”, desfășurat de Samsung și Fundația Principesa Margareta a României
- Miercuri, 16 Martie 2016 19:21 |
- PR Romania
Opt tineri care provin din medii defavorizate au beneficiat de primul proiect de burse pentru învățarea unei meserii în domeniul tehnologiilor de ultimă generație prin programul „O meserie pentru viitor”, desfășurat de Samsung Electronics România și Fundația Principesa Margareta a României. Tinerii au învățat meseria de tehnician service de aparate electrocasnice, aparatură radio și TV pe o durată de șapte luni în care au făcut practică la Samsung Service Plaza, iar determinarea și perseverența i-au ajutat să obțină un loc de muncă în cadrul service-ului.
CEZ Vânzare lansează alături de Rogalski Damaschin Public Relations 'Biblioteca de energie' destinată nevăzătorilor
- Miercuri, 23 Decembrie 2015 12:54 |
- PR Romania
Campania „Transformă hârtia în energie” lansează un proiect pentru accesibilizarea culturii în beneficiul persoanelor cu dizabilități de vedere, primul pas fiind deschiderea unei audiobiblioteci dedicate acestora. „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro), finanțată inițial de CEZ Vânzare printr-o donație totală de 25.000 de lei – câte 1 leu pentru fiecare abonat nou la efactura CEZ Vânzare – reprezintă doar startul unei platforme culturale complexe care va agrega ulterior și alte forme de artă.
Media Pozitiv lansează PReach.ro: un ajutor gratuit de PR pentru companiile mici și mijlocii
- Miercuri, 16 Martie 2016 10:27 |
- PR Romania
Portalul PReach.ro este prima platformă de help marketing lansată de o agenție de comunicare din România. Iar „help” se traduce prin materiale scrise de echipa Media Pozitiv sau de consultanți externi menite să ajute, gratuit și fără „obligații”, companiile și oamenii de afaceri aflați la început de drum.
BDR Associates şi Festivalul CineMAiubit, un parteneriat de lung metraj
- Luni, 07 Decembrie 2015 11:29 |
- PR Romania
Agenţia de comunicare strategică BDR Associates a susţinut şi în acest an Festivalul Internaţional de Film Studenţesc CineMAiubit care s-a desfășurat la București, în perioada 2-5 decembrie. Aflat la cea de- a 19-a ediţie, acest proiect cinematografic major promovează talentele actoricești, regizorale, alte discipline conexe, precum și dezvoltarea școlii cinematografice ce se impune din ce în ce mai mult în plan european și mondial.
Lavinia Chican devine Partener în cadrul agenției McCann PR
- Vineri, 26 Februarie 2016 11:05 |
- PR Romania
Lavinia Chican, Senior Account Director, a fost numită recent Partener în cadrul agenției McCann PR. Lavinia s-a alăturat echipei McCann PR din anul 2008, ea acumulând până în acest moment o experiență de peste 17 ani în industria de comunicare, dintre care 13 ani în McCann Group.
MSLGROUP The Practice, pentru a treia oară, Agenția Anului la Romanian PR Award
- Marți, 01 Decembrie 2015 12:23 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice a fost desemnată, pentru a treia oară în cei nouă ani de la înființare, “Agenția de PR a Anului” la Romanian PR Award, cea mai importantă competiție de PR din România. MSLGROUP The Practice devine, astfel, prima agenție de PR din România, laureată de trei ori cu acest titlu. În cadrul galei Romanian PR Award, agenția a primit 17 premii și distincția “Best Use of PR Measurement & Evaluation”.
Pastel intră în al zecelea an de activitate cu o echipă integrată sub viziunea și managementul Danei Nae Popa
- Luni, 01 Februarie 2016 11:20 |
- PR Romania
Agenția de comunicare integrată Pastel construiește al zecelea an de activitate cu o echipă puternică, sub viziunea și managementul Danei Nae Popa, confirmată de cei peste 20 de publicitari seniori, ce consolidează direcția agenției prin experiența profesională.
Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XIII-a ediţii
- Vineri, 27 Noiembrie 2015 14:16 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIII-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.
Superbrands România: 10 ani de promovare a excelenţei în branding
- Vineri, 29 Ianuarie 2016 09:23 |
- PR Romania
Superbrands România sărbătoreşte un deceniu de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, moment de referinţă marcat festiv prin Gala Superbrands organizată în onoarea marilor branduri ale României. Evenimentul aniversar a găzduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă derulate pe tot parcursul anului 2015, precum şi lansarea celei de a şaptea cărţi Superbrands pentru România.
Romanian PR Award 2015 îşi prezintă campaniile nominalizate
- Marți, 10 Noiembrie 2015 09:45 |
- PR Romania
Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei.
Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a XIII-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Austria, Norvegia, Suedia, Olanda, Franţa, Ungaria şi România.
MSLGROUP The Practice va comunica Bienala Internațională de Artă Contemporană din București
- Joi, 28 Ianuarie 2016 17:11 |
- PR Romania
MSLGROUP The Practice, Agenția de PR a Anului 2015, devine partener exclusiv de comunicare pentru cea de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană din București. Este prima dată când comunicarea pentru Bucharest Biennale va fi realizată de o agenție de PR.