Sports Marketing în România, concluzii: o nevoie de educaţie şi profesionalizare, pe toate segmentele - companii, autorităţi, massmedia
- Miercuri, 19 Octombrie 2016 20:49 |
- PR Romania
Adrenallina Sports PR & more, prima agenţie de PR dedicată comunicării sportive din România, a organizat miercuri, 12 octombrie, prima ediţie a Conferinţei Sports Marketing în România. Evenimentul a adus la un dialog comun companiile din România care investesc în sport sau se asociază cu sportul, asociaţiile/ federaţiile/ ONG-urile care dezvoltă activităţi în domeniul sportiv, precum şi sportivi amatori şi de performanţă, precum scrimera Ana Maria Popescu (Brânză), Marian Drăgulescu, cel mai titrat gimnast român şi Zsolt Torok, unul dintre cei mai buni alpinişti tehnici din România.
S-a lansat cea de-a șasea ediție a proiectului CompetițIAA
- Duminică, 16 Octombrie 2016 17:57 |
- PR Romania
Pe 10 Octombrie s-a dat startul proiectulul CompetițIAA, ajuns anul acesta la a șasea ediție. Proiectul CompetițIAA a început în anul 2010, iar în total a adunat peste 600 de participanți și 53 de echipe finaliste.
Banca Transilvania finalizează cu succes al doilea rebranding din istoria băncii
- Joi, 15 Septembrie 2016 12:34 |
- PR Romania
Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică. Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică - galben, roşu şi albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.
Cristina Hanganu se alătură echipei Lidl în poziţia de director de comunicare şi CSR
- Vineri, 14 Octombrie 2016 13:50 |
- PR Romania
Începând cu luna septembrie 2016, Cristina Hanganu ocupă poziția de Director de Comunicare și CSR în cadrul companiei Lidl România. Poziția este nouă și a fost creată ca urmare a dezvoltării rețelei de magazine Lidl pe piața din România, dar și datorită rolului strategic pe care comunicarea și implicarea în comunitate îl au pentru companie.
Simona Fîrtat este noul Corporate Communications & Public Affairs Manager al L'Oreal România
- Miercuri, 14 Septembrie 2016 13:01 |
- PR Romania
L'Oreal România anunță numirea Simonei Fîrtat pe poziția Corporate Communication and Public Affairs Manager în cadrul companiei. Responsabilitățile Simonei vor merge pe 5 direcții: Comunicare Internă, Comunicare Externă, Responsabilitate Socială, Managementul situațiilor de criză și Afaceri Publice.
289 de proiecte concurează la cea de-a XIV-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award
- Vineri, 14 Octombrie 2016 08:36 |
- PR Romania
Secţiunile de concurs cu cele mai multe înscrieri sunt Media Relations, Digital PR, Social Media, CSR, PR pentru Marketing – produse şi servicii existente, Comunicare Internă, Cultura/Arta, Produse şi servicii noi şi Comunicare Corporatistă, acestea cumulând cele mai multe aplicaţii: 23, 20, 19, 19, 17, 17, 15, 14 şi respectiv 14.
Rogalski Damaschin gestionează comunicarea pentru Orhideea Towers
- Marți, 13 Septembrie 2016 12:37 |
- PR Romania
CA Immo, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de închiriere, administrare și dezvoltare de clădiri de birouri din Europa Centrală, a ales Rogalski Damaschin Public Relations ca partener de comunicare pentru Orhideea Towers, proiectul simbol al zonei de afaceri Orhideea, aflată în plină expansiune.
S-a lansat Startarium, orașul antreprenorilor
- Miercuri, 12 Octombrie 2016 15:39 |
- PR Romania
Impact Hub, cu sprijinul ING Bank, lansează cea mai complexă platformă educațională și de acces la finanțare a inițiativelor antreprenoriale românești, Startarium.
13 Septembrie 2016 – Ultimul deadline pentru înscrierile la cea de-a 23-a ediție Golden Drum
- Duminică, 11 Septembrie 2016 17:21 |
- PR Romania
Cea de-a 23-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Golden Drum, care are loc între 18-21 octombrie 2016 în Ljubljana, Slovenia, a anunțat ultimul deadline pentru înscrieri: 13 septembrie 2016.
TEDxBucharest 2016 va fi ‘Ahead of Time’ pe 23 Octombrie
- Miercuri, 05 Octombrie 2016 20:31 |
- PR Romania
Duminică, 23 Octombrie 2016, echipa TEDxBucharest își invită publicul la cea de-a opta ediție a conferinței anuale, unde mai mult de 16 oratori si artiști vor satisface curiozitățile celor peste 900 de participanți plini de pasiune.
Coca-Cola HBC câştigă, pentru a treia oară consecutiv, titlul de lider global al industriei băuturilor în indicii de sustenabilitate Dow Jones
- Duminică, 11 Septembrie 2016 17:03 |
- PR Romania
Coca-Cola HBC, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai băuturilor din portofoliul The Coca-Cola Company, a fost numită lider în domeniul sustenabilității în industria băuturilor, conform clasamentului Dow Jones Sustainability Indices publicat astăzi. Compania a înregistrat un scor total de 90, cu 40 de puncte mai mare decât media din industrie, în urcare cu 3 puncte față de anul trecut.
Casting de spectatori pentru Vanilla Skype – un concept nou de promovare a unui spectacol de teatru, lansat de Golin și MullenLowe
- Luni, 26 Septembrie 2016 19:57 |
- PR Romania
Un spectacol de teatru presupune, de cele mai multe ori, o comunicare între public şi actori doar pe perioada reprezentaţiei artistice, însă impactul acesteia poate rămâne mult după interacţiunea directă. În acelaşi timp, unele spectacole reușesc să construiască o relaţie mai puternică, așa cum este și cazul Vanilla Skype. Pentru această poveste-mozaic inedită, scrisă şi pusă în scenă de Cătălin Ştefănescu, Golin și MullenLowe au rescris și maximizat „scenariul” interacţiunii dintre actori și public prin organizarea unui casting de spectatori.
Agenția BDR Associates semnează strategia de comunicare inclusă in Dosarul de Candidatură, București - Capitală Europeană a Culturii 2021
- Joi, 08 Septembrie 2016 20:08 |
- PR Romania
BDR Associates Communication Group este agenția care semnează strategiile de comunicare privind candidatura orașului București la titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2021. BDR Associates a elaborat atât primul plan de comunicare despre candidatura orașului, cât și strategia globală privind comunicarea proiectelor culturale, care a fost inclusă în cel de-al doilea dosar de candidatură a Bucureștiului, depus în luna august. Proiectul București Capitală europeană 2021, precum și cele două dosare de candidatură au fost inițiate, construite și comunicate de către ARCUB, în numele Municipiului București și în strânsă colaborare cu numeroase organizații neguvernamentale reprezentative și personalități din domeniul industriilor creative.
Șase specialiști pot deveni „voluntari de profesie” cu venituri asigurate de Fundația Vodafone România
- Miercuri, 21 Septembrie 2016 07:11 |
- PR Romania
Fundaţia Vodafone România a dat startul pentru înscrierile în programul „Voluntar de profesie”, ediția 2016, prin care persoanele selectate înlocuiesc, timp de nouă luni, activitatea lor profesională obișnuită cu cea de angajat pentru un ONG, urmând ca veniturile lor lunare să fie asigurate de către Fundaţia Vodafone România. Anul acesta, șase persoane vor putea să își ia o pauză de nouă luni de la activitatea prestată pentru angajatorul lor și să se dedice unei cauze sociale pe care o aleg.
Coca-Cola HBC România este Ambasadorul Sustenabilității în cadrul Festivalului Ambasadelor „Open Your Culture” 2016
- Joi, 08 Septembrie 2016 19:56 |
- PR Romania
Recunoașterea a fost acordată proiectului După Noi - cel mai complex și cel mai recent proiect de sustenabilitate al Coca-Cola HBC România, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și proiectele comunităților.
Samsung sprijină cinci tineri români din Concursul Internațional George Enescu
- Joi, 15 Septembrie 2016 16:32 |
- PR Romania
Samsung Electronics România, liderul pieței de tehnologie din România, susține anul acesta cinci tineri artiști români participanți la Concursul Internațional George Enescu să devină mari muzicieni ai lumii și să-și trăiască visul, prin intermediul campaniei “Susținem simfonia viitorului”. Suma totală donată de Samsung pentru tinerii artiști se va ridica la 50.000 de euro. Desfășurat o dată la doi ani, Concursul Internațional George Enescu promovează muzica lui George Enescu și funcționează ca o platformă pentru promovarea internațională a tinerilor artiști talentați.