04102023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Începând cu 2020, Conferința PRbeta devine primul festival de comunicare din vestul țării

Cristina-Putan Oltea-Zambori

Cea de a noua ediție a Conferinței PRbeta din Timișoara, eveniment dedicat industriilor creative din zona de vest a țării, a avut ca temă centrală puterea oamenilor de a colabora și de a schimba, împreună, modul în care funcționează lucrurile atât la nivel regional, cât și la nivel național. Organizatorii au anunțat, în cadrul evenimentului, lansarea unei agenții de comunicare dedicată evenimentelor culturale, dar și un proiect educațional care implică atât mediul academic, cât și cel privat în formarea viitorilor profesioniști din domeniu.

Citeste mai mult...

Pastel se repoziționează după un amplu proces de transformare

Dana-Nae-Popa pastelAgenția de comunicare pastel se repoziționează și are o nouă identitate de brand, ca urmare a unui amplu proces de transformare, care a dus la schimbarea modelului de business, într-o industrie în permanentă evoluție.

Promisiunea noului pastel constă în campanii care să cuprindă în egală măsură dimensiunea strategică și creativă, cu rezultate reale pentru business-ul clienților, iar noul logo ilustrează echilibrul dintre cele două. Ambivalența strategic creativă este reprezentată inclusiv de sloganul „The bright touch for your brand”, iar echilibrul dintre „right” și „bright” este evidențiat prin culoarea diferită a literei „b”.

Citeste mai mult...

Confident Communications se afiliază la rețeaua globală 3AW

MaraGojgar ConfidentCommunicationsConfident Communications, agenție de consultanță în comunicarea de afaceri, și-a anunțat astăzi afilierea la 3AW, o rețea globală de agenții independente de comunicare full-service.  În rețeaua 3AW, Confident Communications va reprezenta exclusiv România și va fi agenția agreată pentru clienții 3AW care sunt deja sau care intră pe piața locală.

Citeste mai mult...

ARRP și ICCO te invită la cea de-a doua ediție a conferinței „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”

Fake-News

Asociația Română de Relații Publice (ARRP) organizează, împreună cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua ediție a conferinței „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton București.

Citeste mai mult...

Ce înseamnă să fii CEO-ul P&G timp de 2 zile?

PG CEO Challenge

5 studenți români au participat la Competiția Globală "CEO Challenge 2019", proiect organizat de P&G, începând din 2016, pentru tinerii din întreaga lume. Echipa câștigătoare, formată dintr-un student din Serbia, unul din România și unul din Grecia, a reușit să impresioneze juriul format din managerii P&G și va reprezenta Europa de Sud-Est în următoarea rundă a competiției, care se va desfășura la Istanbul, în luna aprilie.

Citeste mai mult...

Comunitatea specialiștilor în PR și marketing se întâlnește la a 9-a ediție a Conferinței PRbeta

Conferinta PRbetaSăptămâna aceasta, în 16 și 17 mai, la INCUBOXX, are loc cea de-a noua ediție a celei mai importante conferințe de comunicare din vestul țării - Conferința PRbeta. Antreprenori, specialiști în marketing și relații publice, jurnaliști, freelanceri și studenți se întâlnesc din nou la Timișoara pentru a discuta despre cele mai noi tendințe în comunicare, campanii creative și metode prin care fiecare poate ajunge cât mai bine la publicul țintă.

Citeste mai mult...

Departamentul video al agenției Oxygen a generat peste 50 de producții în 2018 și își continuă dezvoltarea

Despre importanța video-ului într-o strategie de marketing în 2019 nu mai este nevoie să insistăm, mai ales că a înregistrat cele mai mari creșteri în ultimii ani, comparativ cu toate tipurile de conținut din online. La nivel global, mai mult de 45% dintre consumatorii de internet urmăresc conținut video câte cel puțin o oră în fiecare zi*. Acest tip de conținut conduce detașat,  81% dintre afaceri l-au integrat în planul de marketing în 2018, față de 63% în 2017**.

Citeste mai mult...

United in Diversity – your vote for a pluralistic and successful Europe!

Logos-EU-CHARTAS-Version PRRom

European Diversity Charters encourage active participation in upcoming European elections, by promoting diversity as key to peace, social cohesion and economic success.

Over the past 70 years, Europe has secured peace – a gift that should never be taken for granted. Between 23 and 26 May, some 400 million Europeans are invited to cast their vote and elect the next European Parliament. It is up to them to decide on the future of the European Union, and whether it shall continue to be characterised by peace and diversity. “Let’s all go vote,” encourages Dana Oancea, Project Manager of Romanian Diversity Charter. “If we want to shape the political climate in Europe, if we want to determine our common way of life, the way we treat and cooperate with each other, abstention should not be an option! Let’s make our voices heard, have our say, be part of a common Europe! And let diversity be the game-changer, for only those who seize its true value for our societies and economies will be able to truly protect social peace and economic success in Europe.”

Citeste mai mult...

La aniversarea de 10 ani Rogalski Damaschin Public Relations este PR Agency of the Year

PR-Agency-of-the-year-2018

Rogalski Damaschin Public Relations este “PR Agency of the Year”, distincția fiind oferită săptămâna trecută în cadrul galei Romanian PR Award, eveniment ajuns anul acesta la cea de-a șaisprezecea ediție, și care s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top. Este pentru a treia oară în cei zece ani de existență ai agenției când aceasta primește cea mai importantă recunoaștere a muncii sale din partea profesionștilor de relații publice din România și din străinătate. Tot în cadrul galei, Rogalski Damaschin Public Relations a obținut singurele două premii în categoria “Best Measurement and Evaluation”. În total agenția a obținut 18 nominalizări în cadrul a 12 categorii de concurs, șase premii Gold, șapte Silver și o Diplomă de Excelență.

Citeste mai mult...

REBELS AND RULERS – Cannes Lions-ul Europei de Est

RR19 CP1 main

Jurnalul internațional Brandingmag revine în România cu cea de-a doua ediție a conferinței REBELS AND RULERS - The Global Forum for Open Branding. 20 de experți internaționali vin în București pe 17 și 18 octombrie 2019 pentru două zile în care brandingul își găsește locul în centrul strategiei de business. Speakerii de anul trecut apreciază că evenimentul are, pentru branding și pentru Europa de Est, relevanța și potențialul pe care prestigiosul festival Cannes Lions le are pentru advertising și industria creativă.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award și-a desemnat câștigătorii celei de-a XVI-a ediții

Poza Grup 2018

Rogalski Damaschin Public Relations a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XVI-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații într-o gală festivă desfășurată aseară la JW Marriott.

Cu ocazia decernării premiului, Eliza Rogalski și Alina Damaschin, Co-Managing Partners Rogalski Damaschin Public Relations au declarat:

Eliza Rogalski, Strategy Director & Managing Partner: „Este a treia oară în cariera noastră când juriul Romanian PR Award ne desemnează ‚Agenția Anului’, adăugând încă un motiv de bucurie pentru a marca 10 ani de la înființarea agenției. Se împlinesc în această toamnă 10 ani în care ne-am propus să creăm impact economic și social pozitiv și cred că nu ne-am abătut niciodată de la această promisiune. Pentru al treilea titlu de ‚Agenția Anului’ nu a trebuit să reinventăm nimic față de acum 10 ani: de fiecare dată am adus la jurizare campanii cu substanță, construite în jurul interesului legitim al oamenilor de trăi o viață mai bună. Ne-am ținut și ne vom ține mai departe de această promisiune, care pentru noi este un element fundamental de identitate. Le mulțumesc colegilor, clienților, partenerilor dar și criticilor noștri că ne-au ajutat să rămânem ‚good advocates’.”

Citeste mai mult...

Baylab îşi redeschide porţile

Baylab 2019 1

Formatul ediţiei de anul acesta, în premieră la nivel național, oferă elevilor din învăţământul primar şi gimnazial oportunitatea de a lua parte la o experienţă educaţională de top. Înscrierile se pot face pe site-ul proiectului, www.baylab.bayer.ro, iar participarea este gratuită.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award își prezintă campaniile nominalizate

head-news-16

Juriul Romanian PR Award anunță nominalizările la cea de-a 16-a ediție a competiției.
Proiectele nominalizate se detașează prin rigoare, creativitate și impact, consideră membrii juriului. Cea de-a 16-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Suedia, Cehia, Olanda, Serbia, Rusia și România.

Citeste mai mult...

Oradea își lansează brandul de oraș

Branding Oradea

Asociația Pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) lansează brandul de oraș, conceptualizat împreună cu firma de consultanță și design Brandient. Proiectul a început pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversarii Centenarului României moderne, într-un contract derulat conform normelor legale privind proiectele publice, și suplimentat cu servicii pro-bono oferite de Brandient – si este lansat astazi 9 mai 2019, de Ziua Europei.

Citeste mai mult...

Aoro by Notino finalizează procesul de rebranding și devine Notino

Notino.ro

Aoro by Notino, magazinul online specializat în produse de frumusețe, a finalizat procesul de rebranding, aducându-le clienților din România o serie de evenimente și oferte speciale. Cel mai mare retailer online european, cu cea mai vastă selecție de parfumuri și produse de beauty, Notino își extinde portofoliul din România cu produse care nu au fost disponibile anterior prin Aoro by Notino.

Citeste mai mult...

Power of the People la cea de-a noua ediție a Conferinței PRbeta

PRbeta 2019

Cea de-a noua ediție a Conferinței PRbeta are loc în 16-17 mai, la clădirea Incuboxx din Timișoara. Evenimentul aduce la un loc, și de această dată, pentru două zile, comunitatea specialiștilor de marketing, PR, publicitate și domenii conexe din zona de vest a țării. Discuțiile și prezentările vor urmări un subiect central de discuție, care anul acesta este Power of the People.  

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP           GMP logo 2