Raiffeisen Bank lanseaza o noua editie a programului de granturi Raiffeisen Comunitati
- Luni, 02 Iulie 2018 12:02 |
- PR Romania
Programul de granturi Raiffeisen Comunitati (www.raiffeisencomunitati.ro), organizat de Raiffeisen Bank, se afla la a opta editie si se desfasoara intre 2 iulie si 1 octombrie 2018. La finalul perioadei, banca va acorda finantari nerambursabile de aproximativ 10.000 de euro (echivalent lei), pentru maximum 10 proiecte educationale. La fel ca anul trecut, prin acest program se finanteaza proiecte din domeniul educatiei non-formale - financiare, antreprenoriale, civice si profesionale. Noutatea editiei din acest an consta in faptul ca proiectele finaliste vor fi prezentate si sustinute in fata unei comisii formate din specialisti in jurizarea proiectelor comunitare, pentru ca granturile sa fie acordate pentru proiecte sustenabile si cu impact real in comunitate.
JOHNSON’S® Baby și Golin îndrumă părinții începători, prin realizarea unui ebook despre îngrijirea copiilor
- Luni, 25 Iunie 2018 18:30 |
- PR Romania
După ce trăiesc intens emoția veștii că vor avea un copil, viitorii părinți încep să descopere cât de pregătiți sau nepregătiți sunt pentru acest eveniment extrem de important din viața lor. Tot atunci apar și primele întrebări despre îngrijirea bebelușului. Dacă în trecut cuplurile tinere primeau o mulțime de sfaturi mai mult sau mai puțin solicitate din partea rudelor și cunoscuților, astăzi este mult mai ușor să afle informațiile de care au nevoie, online. Dar, cu cât află mai multe opinii – multe dintre acestea neautorizate, cu atât le este mai greu să ia cea mai bună decizie pentru copilul lor.
Oxygen își deschide birou la Cluj-Napoca
- Luni, 21 Mai 2018 20:02 |
- PR Romania
Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.
McDonald’s lansează o nouă campanie de recrutare și oferă 1.000 de locuri de muncă
- Miercuri, 13 Iunie 2018 15:03 |
- PR Romania
De 23 de ani, McDonald’s este unul dintre cei mai importanți angajatori din România. De 4 ani, compania a primit în fiecare an titlul de Cel Mai Bun Angajator din România, conform studiului AON. Cei 4.500 de oameni care lucrează în prezent la McDonald’s întâmpină aproape 200.000 de clienți zilnic în restaurante și le oferă cea mai bună experiență la fiecare vizită.
MSL The Practice este agenția de PR pentru comunicarea corporate L'Oréal România
- Joi, 10 Mai 2018 19:29 |
- PR Romania
Începând cu luna mai a acestui an, MSL The Practice este agenția de relații publice a companiei L'Oréal România, pentru comunicarea corporate. Selecţia s-a făcut printr-un pitch la care au participat unele dintre cele mai importante agenţii de relații publice din București.
Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, îndeamnă românii să își ia un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur
- Miercuri, 13 Iunie 2018 14:44 |
- PR Romania
Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur! Campania Grijă pentru copii, care a ajuns, anul acesta, la cea de-a șasea ediție, susține lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Începând cu 2015, Simona Halep, jucătoare profesionistă de tenis aflată pe locul I în clasamentul feminin de tenis la nivel mondial, s-a alăturat acestei cauze, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.
Experimente științifice distractive dedicate persoanelor cu deficiențe de auz și de vedere, la Casa Experimentelor
- Joi, 10 Mai 2018 19:15 |
- PR Romania
Peste 500 de persoane cu deficiențe de vedere sau de auz au experimentat fenomenele științifice într-un mod distractiv, prin „Știință pentru toți, pentru o viață mai bună”, un proiect al Asociației pentru Formare. Proiectul s-a desfășurat în perioada iunie 2017 – martie 2018 și a fost finanțat de Fundația Orange, prin fondul Lumea prin Culoare și Sunet.
MedLife a transmis prima operație intervențională la inimă cu hologramă din România
- Miercuri, 13 Iunie 2018 14:14 |
- PR Romania
MedLife, liderul serviciilor medicale private din România, lansează o nouă premieră în anul 2018: prima operație intervențională la inimă cu hologramă din România, transmisă în direct. Operația -a desfășurat marți, 12 iunie 2018, de la ora 18:30, la AngioLife (parte din MedLife) și a fost realizată de dna. Dr. Florina Pinte, medic primar cardiologie intervențională.
Nică al lui Ștefan a Petrei e influencer pentru Minio Studio într-o campanie de recrutare inedită
- Joi, 10 Mai 2018 18:54 |
- PR Romania
Minio Studio își dezvoltă semnificativ expertiza în domeniul digital, deschizând patru poziții pentru specialiștii în domeniu, în cadrul unei campanii de recrutare aparte.
Best Practices in Romanian CSR, ediția a 3-a
- Joi, 07 Iunie 2018 18:31 |
- PR Romania
Agenția de consultanță The Azores Sustainability & CSR Services organizează a treia ediție a conferinței “Best Practices in Romanian CSR” în data de 19 iunie 2018, la Hotelul Intercontinental din București, Sala Rapsodia. În cadrul acestei conferințe vor fi anunțate rezultatele analizei Romania CSR Index 2018, editia a 3-a - cea mai importantă analiză a domeniului responsabilității sociale și de mediu din România.
Se lansează “Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport”
- Joi, 26 Aprilie 2018 10:43 |
- PR Romania
Adrenallina Sports PR & more, prima agenție de PR din România dedicată comunicării în zona sport, viață sănătoasă, wellness, organizează joi, 10 mai, ediția a 3-a Conferinței Sports Marketing în România.
The Golden Book of Romanian Public Relations
- Marți, 05 Iunie 2018 11:26 |
- Dana Oancea
Dragi cititori,
Mai avem pe stoc ultimele exemplare din volumul pe care l-am coodonat cu mare bucurie - The Golden Book of Romanian Public Relations (15 ani de practică și reperele unei industrii). Cartea a fost lansata pe 21 noiembrie la Carturesti si, spre bucuria mea, tirajul este aproape epuizat. Mai sunt doar cateva zeci de exemplare la noi si cateva la Carturesti.
Lidl România susține „Găina care a născut pui vii”, un proiect de educare a liceenilor despre fake news organizat de Școala de Valori & WizeGen
- Joi, 26 Aprilie 2018 10:06 |
- PR Romania
"Găina care a nascut pui vii", un proiect de media literacy inițiat de Ana-Maria Diceanu, specialist în comunicarea de criză și jurnalistul Tudor Mușat alături de Școala de Valori & WizeGen își propune să ajungă anul acesta la 1000 de elevi din toată țara pentru a-i ajuta să descifreze corect mesajele din media de astăzi.
Oxygen a fost selectată agenția de comunicare corporate a Moncler în România
- Miercuri, 30 Mai 2018 09:32 |
- Dana Oancea
Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, să ofere la nivel local consultanță strategică de comunicare, servicii de relații publice și relații cu presa pentru compania de modă de lux Moncler.
Orange semnează Carta Diversității
- Miercuri, 25 Aprilie 2018 12:06 |
- PR Romania
Orange România a semnat Carta Diversității în cadrul ceremoniei oficiale organizate de Romanian Diversity Charter pe 18 aprilie 2018. Astfel, Orange își ia angajamentul de a continua investiția în proiecte de diversitate, incluziune și egalitate la locul de muncă.
Ana-Maria Diceanu lansează Brain 4 Strategy, agenție de consultanță în PR
- Luni, 28 Mai 2018 06:36 |
- PR Romania
Specialistă în comunicarea corporate și gestionarea situațiilor de criză, Ana-Maria Diceanu lansează o agenție care vine să completeze peisajul pieței de consultanță PR din România. Brain 4 Strategy oferă servicii în cinci zone principale: managementul reputației, comunicare financiară, comunicare de criză, training media și simulări de criză, măsurare și evaluare. Abordarea multidisciplinară în dezvoltarea strategiei de PR oferă clienților certitudinea unei comunicării coerente ce plasează reputația și rezultatele în prim plan.