80 de organizații au semnat Carta Diversității din România
- Miercuri, 18 Aprilie 2018 11:57 |
- PR Romania
În cadrul unei ceremonii oficiale care a avut loc astăzi, 18 aprilie, la JW Marriott, 80 de organizaţii au aderat public la principiile Cartei Diversităţii şi și-au anunțat sprijinul în promovarea unei culturi a diversității în România.
The House PR Agency aniversează 3 ani
- Duminică, 18 Martie 2018 20:06 |
- PR Romania
The House PR Agency, o agenție de comunicare ieșită din tiparele clasice, aniversează 3 ani pe piața din România. Un mix eclectic între practicile locale și principiile de business britanice, compania funcționează sub egida unei comunicări eficiente, îmbinate cu creativitatea. La ceas aniversar, The House PR Agency a demonstrat competență în arii de expertiză foarte variate și se bucură de un portfoliu cu clienți mari printre care 4F, Arval part of BNP Paribas, Garanta Asigurări, Seminis, VitalFields, Monsanto.
Irina Roncea va conduce Golin din poziția de Deputy Managing Director
- Joi, 29 Iunie 2017 11:39 |
- PR Romania
Irina Roncea a fost numită Deputy Managing Director Golin România, poziție din care va coordona operațiunile agenției începând cu luna iulie. Monica Botez, după 10 ani în echipa Golin, dintre care ultimii 3 ani ca Managing Partner al agenției, a decis să urmeze un alt drum care începe cu o perioadă sabatică.
Carta Diversității din România își așteaptă semnatarii
- Joi, 18 Ianuarie 2018 12:36 |
- PR Romania
Documentul, considerat de către Platforma Europeană a Diversității unul dintre cele mai eficiente instrumente de recunoștere și valorizare a diversității și egalității de șanse, stabilește o serie de principii generale, asumate voluntar de către semnatari, cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea și egalitatea de șanse la locul de muncă.
Trei studenţi români vor să aducă inteligenţa artificială în industria cosmetică pentru bărbaţi
- Vineri, 19 Mai 2017 10:35 |
- PR Romania
Trei studenţi români vor să revoluţioneze ritualul de îngrijire al bărbaţilor cu o aplicaţie ce foloseşte inteligenţa artificială. Martina Orlea, Vlad Nicoară şi Sergiu Ropota, studenţi în anul I şi II la Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, vor reprezenta România la Finala Internaţională a Competiţiei Brandstorm, organizată de L’Oréal la Paris. Echipa formată din cei trei, intitulată Digistorm, este una dintre cele 6 care au fost selectate în etapa regională pe Europa de Sud Est, dintr-un total de 11 ţări participante, pentru a-şi prezenta ideea inovatoare în faţa juriului internaţional format din executivi L’Oréal.
Volumul „The Golden Book of Romanian Public Relations”, lansat la Librăria Cărtureşti-Carusel
- Miercuri, 29 Noiembrie 2017 08:05 |
- PR Romania
Întemeiat pe cele mai reprezentative exemple de bună practică întâlnite în istoria de 15 ani a competiției Romanian PR Award, volumul "The Golden Book of Romanian Public Relations" este primul demers colaborativ de anvergură al industriei locale de comunicare, reprezentând un efort editorial fără precedent, o încercare de a „strânge rândurile“ și de a reflecta critic asupra conceptelor și valorilor de breaslă.
Comitetul Olimpic si Sportiv Roman si Qualians Romania anunta semnarea unui parteneriat educational
- Vineri, 19 Mai 2017 10:15 |
- PR Romania
Comitetul Olimpic Sportiv Roman si Qualians Romania - companie-lider pe piata de training si consultant in management - au semnat un parteneriat educational pe perioada ciclului olimpic 2017-2020, punctul de plecare fiind legat de sustinerea performantei de varf, a cresterii talentelor si crearii unei legaturi intre lumea sportiva si cea de business.
Romanian PR Award îşi prezintă campaniile nominalizate
- Miercuri, 08 Noiembrie 2017 09:06 |
- PR Romania
Juriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a 15-a ediţie a competiţiei. Proiectele nominalizate se detaşează prin rigoare, creativitate, inovaţie şi impact, consideră membrii juriului. Cea de-a 15-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Elveţia şi România.
Prezenţa Sistemului Coca-Cola în România aduce o valoare adăugată de 448 milioane de euro în economia locală
- Miercuri, 17 Mai 2017 10:29 |
- PR Romania
Coca-Cola anunţă astăzi rezultatele studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, potrivit căruia prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB. Peste jumătate din această sumă, generată de întregul lanţ de valoare Coca-Cola, reprezintă contribuţia la bugetul de stat – 241 milioane euro - şi constituie 0,8% din toate taxele încasate de statul român. Totodată, fiecare loc de muncă la Coca-Cola generează alte 12 locuri de muncă în economie.
Gabriela Lungu a lansat Wings, un laborator creativ nomad
- Vineri, 13 Octombrie 2017 07:28 |
- PR Romania
Gabriela Lungu, unul dintre cei mai cunoscuti experti romani in comunicarea creativa, a lansat WINGS | Creative Leadership Lab – un laborator nomad care zboara peste tot in lume pentru a lucra cu profesionistii si organizatiile cu potential din industriile creative si a le oferi suport.
Geometry Global devine partenerul de comunicare al Metro România pentru următorii 3 ani
- Marți, 09 Mai 2017 15:06 |
- PR Romania
Geometry Global și METRO România au încheiat un parteneriat strategic, pentru următorii 3 ani, în baza căruia Geometry va coordona serviciile de comunicare integrată pentru companie la nivel local. Agenția a preluat acest rol în urma câștigării unui proces complex de licitație, adresând brief-ul METRO cu cea mai potrivită abordare strategică și creativă.
Romanian PR Award la cea de-a 15-a aniversare
- Joi, 07 Septembrie 2017 10:08 |
- PR Romania
Se împlinesc în această toamnă 15 ani de la prima ediţie a competiţiei Romanian PR Award, un proiect „încăpăţânat” şi curajos care a reuşit să adune sub aceeaşi umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi, parteneri entuziaşti şi zeci de colegi care au urmărit îndeaproape evoluţia industriei de relaţii publice.
Școala și Facebook-ul, terenul de joacă al bullying-ului, fenomenul care alarmează tot mai mulți părinți
- Marți, 09 Mai 2017 14:59 |
- PR Romania
GMP PR și Itsy Bitsy lansează campania „Viața secretă a copilului tău”, o inițiativă care își propune să ajute copiii, părinții și profesorii din România să lupte împotriva bullying și cyberbullying (hărțuirea prin intermediul tehnologiei), fenomene extrem de răspândite la nivel mondial, care au luat amploare și în România, cu efecte ce pot fi devastatoare în dezvoltarea celor mici.
O agenție de comunicare s-a lansat pe Vârful Moldoveanu
- Joi, 17 August 2017 19:12 |
- PR Romania
Lansare inedită pe cel mai înalt vârf montan din România. Echipa celei mai noi agenții de PR și Comunicare de la noi a urcat pe Vârful Moldoveanu ca să-și marcheze poziționarea pe piață printr-un eveniment încărcat de simbolism. Momentul reprezintă și startul campaniei Centenar România, prin care agenția își propune să promoveze locurile-simbol ale țării noastre, care și-au păstrat nealterate frumusețea și farmecul de-a lungul istoriei.
Experiență nouă în comunicarea clienților cu Banca Transilvania: robotul Livia, informații non-stop prin Facebook Messenger sau Skype
- Marți, 09 Mai 2017 14:48 |
- PR Romania
Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.
Studentii - invitati sa reprezinte Romania la campionatele internationale de debate
- Vineri, 07 Iulie 2017 12:02 |
- PR Romania
Pe perioada vacantei de vara, Clubul Ethos powered by Telekom invita studentii si masteranzii din universitatile bucurestene sa se inscrie intr-un program special de pregatire pentru urmatoarele campionate universitare de dezbateri formale (“debate”), la nivel european si mondial.