16042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

BDR Associates anunţă o creștere de 25% a cifrei de afaceri în primele 6 luni ale anului 2014

BDR Associates Communication Group, lider al pieței de comunicare strategică din România, anunță o creștere de 25% a cifrei de afaceri, în primele 6 luni ale anului, în ceea ce privește serviciile consultanță si de comunicare strategică, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013. Veniturile BDR Associates au ajuns la peste 2.809.000 Ron, fiind obținute din consultanță specializată oferită clienților din România și din străinătate. Astfel, compania își reconfirmă statutul de lider al agențiilor de comunicare din România și își creează premisele pentru consolidarea prezenței  pe piața din Republica Moldova și alte piețe  externe, care oferă oportunități de proiecte în comunicare.

Citeste mai mult...

The Practice intra oficial in reteaua globala MSLGROUP, cel mai mare jucator in relatii publice din EMEA

Poza grup MSLGROUP PracticeTHE PRACTICE, cea mai premiată agenție de PR din România, devine, începând de astăzi, membru al MSLGROUP, reţeaua de PR şi comunicare a Publicis Groupe. Totodată, agenția va opera sub un nou nume: MSLGROUP The Practice.

Citeste mai mult...

Graffiti PR își modifică structura de management

echipa graffitiprGraffiti Public Relations anunță adoptarea unui nou model de management organizațional. Noua structură presupune transferul conducerii executive al agenției de la Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR în perioada 2009 – mai 2014, către o echipă de șase consultanți. Procesul asigură agenției un model de management bazat pe o structură orizontală și colaborativă.

Citeste mai mult...

GMP PR comunică pentru Noriel

GMP PR gestionează de luna aceasta comunicarea Noriel, liderul pieței de retail de jucării din România. Agenția va oferi consultanță strategică pentru corporate PR, brand PR și evenimente.

Citeste mai mult...

GolinHarris devine Golin

Începând de astăzi, GolinHarris, una din rețelele de relații publice de top la nivel global, devine Golin. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, o matrice de organizare revoluționară, bazată pe modele și instrumente proprii, inovatoare, create special pentru a răspunde schimbărilor din industria de comunicare.

Citeste mai mult...

Zilele bune și nopțile liniștite sunt în centrul atenției în Catalogul IKEA 2015

IKEA România lansează noul Catalog IKEA 2015. 905.000 de exemplare ale noului catalog vor fi distribuite în locuințele din București, Pitești, Ploiești și împrejurimi, între 18 august și 7 septembrie.

Citeste mai mult...

GMP PR îmbolnăvește blogosfera

Pentru a atrage atenția asupra simptomelor uneia dintre bolile cel mai dificil de diagnosticat, lupusul, GMP PR a inițiat o campanie fulger de informare în urma căreia 20.000 de români au accesat site-ul www.infolupus.ro într-o singură zi, cu ocazia Zilei Mondiale a Lupusului.

Citeste mai mult...

THE PRACTICE este noua agenție de PR a McDonald’s România

THE PRACTICE este noua agenție de relații publice a companiei McDonald’s România, în urma unui proces de selecție complex, la care au participat alte 3 agenţii. Licitația a avut loc în perioada mai-iunie 2014, iar agenția THE PRACTICE va gestiona comunicarea internă și externă a McDonald’s România începând cu 1 august 2014.

Citeste mai mult...

Alina Bratu este noul Communication Manager al PRO TV

Începând cu 1 iunie, PRO TV are un nou Communication Manager: Alina Bratu, specialist cu o experiență de peste 10 ani în domeniul comunicării.

Citeste mai mult...

S-a lansat cea de-a patra editie a Programului de Granturi ‘Raiffeisen Comunitati’

Raiffeisen Bank lanseaza a patra editie a Programului de Granturi “Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Este un concurs online de proiecte de responsabilitate sociala, primul de acest gen sustinut de o banca din Romania. In decizia de finantare, voturile sustinatorilor vor conta in proportie de 50%.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa 2013 in care prezinta implicarea companiei in comunitate si impactul proiectelor derulate de banca. “Am avut intotdeauna convingerea ca trebuie sa incercam sa facem mai mult pentru comunitatea in care ne desfasuram activitatea, constient fiind ca performanta noastra in business este strans legata de mediul in care traim" a  spus Steven van Groningen, presedinte&CEO Raiffeisen Bank.

Citeste mai mult...

IMAGE PR comunică pentru Universitatea din Bucureşti campania aniversară de 150 de ani

IMAGE PR comunică pentru Universitatea din Bucureşti campania aniversară de 150 de ani. Anul acesta, Universitatea din București – una dintre cele mai importante instituții de învățământ din țară – aniversează 150 de ani de existenţă. Cu această ocazie, Universitatea din București lansează campania aniversară „De 150 de ani, valorile predau valoare. Aici, la Universitatea din București”.

Citeste mai mult...

Media Fact Book 2014 – Industria de media la începutul erei programatice

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, anunță lansarea Media Fact Book 2014, a 18a ediție a singurei analize care oferă o radiografie obiectivă a pieței de media din România.

Citeste mai mult...

pastel, agenţia românească cu cei mai mulţi accounţi certificaţi în 2014

Şase membri ai echipei pastel, 5 accounţi şi un copywriter, se numără printre tinerii profesionişti din advertising care au primit recent European Advertising Certificate. Astfel, Andreea Oprea - organized account, Alma Ghiulea - dynamic account, Mădălina Ivan - positive account, Andreea Mirică - magnetic account, Ruxandra Mărgoi - involved account  şi Ciprian Sava - sparkling copywriter au participat la cea de-a treia ediţie a programului derulat de Asociaţia Europeană a Agenţiilor de Comunicare (EACA), program finalizat printr-un examen care le-a adus celor şase certificarea.

Citeste mai mult...

23,5 tone de fructe şi legume distribuite celor peste 1.500 de beneficiari ai proiectului 'Mai mult gust, mai multă savoare!'

Luna mai marchează încheierea celui de al doilea an de implementare a proiectului „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”.

Citeste mai mult...

Rogalski Damaschin gestionează comunicarea Bunge Prio în România

Rogalski Damaschin Public Relations gestionează începând din luna iunie comunicarea în România a companiilor din grupul Bunge Prio, unul dintre liderii globali în domeniul agribusiness și alimentar. Agenția va asigura servicii de consultanţă strategică, corporate PR şi consumer PR, gestionând atât reputația brandului corporate cât și interacțiunea cu liderii de opinie și consumatorii celor două branduri lider aflate în portofoliul companiei – Floriol și Unisol.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP