18052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Digitaldiplomacy.ro - prima platformă de comunicare digitală pentru sectorul public din România

Pe măsură ce accesul la informaţii în mediul online se dezvoltă pentru a cuprinde din ce în ce mai multe domenii, creşte şi necesitatea de conectare a serviciilor publice la platforme de comunicare digitală şi de interacţiune directă şi rapidă cu cetăţenii. În acest context, integrarea noilor media în mixul tradiţional de comunicare al instituţiilor publice devine imperativă. DigitalDiplomacy.ro este prima platformă de comunicare digitală dedicată sectorului public din România, pe care îşi propune să îl sprijine cu informaţii relevante prezentate sub formatul unui blog, acces la mijloace de pregătire a resurselor umane şi consultanţă specializată în gestionarea corectă şi eficientă a comunicării online.

Citeste mai mult...

GolinHarris a câştigat conturile AFI Palace Cotroceni Mall şi AFI Europe România

GolinHarris se va ocupa de strategia de comunicare pentru AFI Europe Romania. AFI Europe Romania este dezvoltatorul şi administratorul mall-urilor AFI Palace, inclusiv AFI Palace Cotroceni şi AFI Palace Ploieşti.

Citeste mai mult...

Şcoala Discovery, cea mai bună campanie din Balcani la Sabre Awards 2013

Grayling România a câştigat Gold Sabre Award la categoria The Balkans pentru proiectul educaţional Şcoala Discovery în cadrul EMEA Sabre Awards 2013. Lansat în ianuarie 2012 de Discovery Networks CEEMEA în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, proiectul Şcoala Discovery este o iniţiativă destinată susţinerii învăţământului ştiinţific din şcolile şi liceele româneşti şi integrării resurselor audio-video şi new media în procesul de educaţie.

Citeste mai mult...

Opţiune de cumpărare şi schimbare de control între acţionarii Rogalski Grigoriu Public Relations

Rogalski Grigoriu Public Relations anunţă că acţionarii săi au semnat un pact de opţiune de cumpărare, document prin care Eliza Rogalski şi Alina Damaschin au opţiunea de a cumpăra de la Dragoş Grigoriu, Corina Grigoriu şi Florina Vărzariu deţinerile acestora integrale, sub condiţia îndeplinirii unor criterii de performanţa financiară, în perioada ce urmează.

Citeste mai mult...

Eliza Rogalski, singurul jurat român la Golden Hammer

eliza_rogalski_3Eliza Rogalski, Founding  Partner al Agenţiei de relaţii publice Rogalski Grigoriu va face parte din juriul Golden Hammer la categoria PR, festival ce va avea loc la Riga (Letonia), între 6 şi 7 iunie 2013. Eliza este singurul jurat român la Golden Hammer şi va alege, alături de membrii juriului din alte 12 ţări, cele mai bune campanii de PR şi advertising ale ultimului an.

Citeste mai mult...

Ţuca Zbârcea & Asociaţii în parteneriat cu Societatea de Ştiinţe Matematice din România pentru susţinerea performanţei locale

Ţuca Zbârcea & Asociaţii este iniţiatoarea unui parteneriat unic în România cu Societatea de Ştiinţe Matematice, având drept scop încurajarea şi susţinerea performanţei noii generaţii în domeniul ştiinţelor matematicii.

Citeste mai mult...

Cafeneaua Veche şi People Public Relationships Agency, Aur la Sabre Awards 2013

Aseară, la Barcelona, campania de relansare a Cafenelei Vechi semnată de People Public Relationships Agency a câştigat Aurul la categoria Food Service în cadrul galei de premiere a Sabre Awards. People Public Relationships Agency a concurat pentru titlu alături de cele mai apreciate agenţii de PR din EMEA şi branduri internaţionale precum STARBUCKS, SUBWAY sau McDonald's.

Citeste mai mult...

Ursus Breweries a încredinţat comunicarea brandului URSUS şi comunicarea corporate echipei Graffiti PR

4 luni (începând din după amiaza de 11 februarie 2013). 3 prezentări (sunt opinii care spun că au fost 4, una fiind un fel de 2 in 1). Peste 200 de slide-uri. 7 consultanţi. Peste 120 de ore de înţeles business, formulat probleme, dezbătut, formulat soluţii, asamblat prezentări, livrat prezentări. Plus nişte ore de negocieri contractualo-administrative.

Citeste mai mult...

THE PRACTICE obţine distincţia Eastern Europe Consultancy of the Year

trofeele_the-practiceAseară, 30 mai 2013, THE PRACTICE a fost desemnată Eastern Europe Consultancy of the Year, în cadrul galei de premiere EMEA SABRE Awards, desfăşurată la Barcelona. Este pentru prima dată când o agenţie românească de relaţii publice primeşte această recunoaştere la nivel internaţional.

Citeste mai mult...

ALD Automotive şi The Public Advisors au pornit la drum împreună

ALD Automotive, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa leasingului operaţional din România a ales agenţia The Public Advisors pentru gestionarea contului de comunicare al companiei.

Citeste mai mult...

S-a lansat cea de-a treia ediţie a programului 'HEINEKEN pentru Comunităţi'

HEINEKEN România a lansat ediţia 2013 a programului „HEINEKEN pentru Comunităţi”, în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest. Obiectivului programului este să susţină şi să dezvolte comunităţile locale în care compania HEINEKEN îşi desfăşoară activitatea.

Citeste mai mult...

Action Global Communications a câştigat două premii EMEA SABRE

Holmes Report a distins Action Global Communications cu două premii cheie la ediţia din acest an a galei Premiilor EMEA SABRE, desfăşurate săptămâna trecută, la Barcelona.

Citeste mai mult...

SmartPoint îşi extinde în Serbia colaborarea cu Elance, cea mai mare platformă de freelancing din lume

SmartPoint, compania independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Croaţia, România, Serbia şi Slovenia), a realizat, la începutul acestui an, campaniile de comunicare pentru creşterea numărului de utilizatori, contractori individuali şi companii pe platforma Elance pe pieţele din România şi Serbia. Elance este platforma de freelancing şi muncă online numărul 1 la nivel mondial.

Citeste mai mult...

Cornel Cojocaru se alătură echipei de comunicare a Băncii Naţionale Române

corneliu_cojocaruCornel Cojocaru, un senior al şcolii autohtone de PR, s-a alăturat echipei de comunicare a Băncii Naţionale Române, reiese dintr-o comunicare Hotnews. Cornel a fost până de curând purtătorul de cuvânt al Băncii Comerciale Române (BCR). În calitatea sa de Director de Comunicare, Cornel a gestionat reputaţia băncii, a Grupului BCR, atât pe plan intern cât şi extern. Figură cunoscută a mass-media romaneşti, Cornel a fost între 1993 şi 1997 redactor în redacţia de ştiri interne a Televiziunii Române, acreditat pe domeniul Finanţe-Bănci şi la Preşedinţia României (din 1998).

Citeste mai mult...

Ursus Breweries extinde colaborarea cu THE PRACTICE

Începând cu luna mai a acestui an, THE PRACTICE a devenit agenţia de relaţii publice pentru mărcile Timişoreana, Ciucaş şi Stejar ale Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc. Decizia Ursus Breweries a fost luată în urma unei licitaţii desfăşurate în primele luni ale lui 2013, proces la care au participat mai multe agenţii importante de relaţii publice. THE PRACTICE coordonează deja comunicarea de PR pentru mărcile internaţionale ale Ursus Breweries (Peroni Nastro Azzurro, din 2011; Redd’s şi Grolsch, din 2012).

Citeste mai mult...

Media Pozitiv oferă servicii de corporate communication pentru Lexmark International Technology România

Lexmark International Technology România a ales să aducă un plus de eficienţă şi diversitate comunicării de brand, apelând la serviciile integrate de comunicare furnizate de agenţia Media Pozitiv.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP