17052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award

pasare_origami_prawardLa cea de-a XI-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award au fost înscrise 258 de proiecte în cele 28 de categorii de concurs: comunicare corporatistă, PR pentru marketing, comunicare de criză, digital PR şi social media, comunicare internă, CSR, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiară, organizaţii non-guvernamentale, comunicare în domeniul public, comunicarea produselor şi serviciilor financiare, comunicarea produselor şi serviciilor medicale, Tech PR, Buget -/Creativitate +, Cultură/Artă/Fashion/Sport, PR Inhouse-Team of the Year, Small Consultancy of the Year, Website/Intranet/Blog/Pagina facebook, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presă, publicaţii externe, sponsorship, producţii video şi Junior PR Award.

Citeste mai mult...

Publicis Groupe preia capitalul majoritar în cinci agenţii afiliate din România

Grupul Publicis (Euronext Paris: FR0000130577) a anunţat astăzi semnarea unui acord final pentru creşterea participaţiei sale la un procent de 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia,The Practice şi iLeo.

Citeste mai mult...

Graffiti PR câştigă conturile de relaţii publice şi strategie de brand Cargus

Graffiti Public Relations, una dintre cele mai mari agenţii de relaţii publice din România, va oferi soluţii de comunicare şi strategie de brand companiei de curierat intern Cargus pentru următorii trei ani. Parteneriatul a fost semnat în urma unui pitch la care au participat patru dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România.

Citeste mai mult...

Saatchi & Saatchi PR comunică pentru București Mall și Plaza România

Saatchi & Saatchi PR a câștigat contul dezvoltatorului imobiliar Anchor Grup, companie ce deține primele două mall-uri construite în București, Plaza România și București Mall. Agenția se va ocupa de conceperea, dezvoltarea, coordonarea și implementarea campaniilor de comunicare pentru cele două mall-uri.

Citeste mai mult...

5 ani de Saatchi & Saatchi PR: 70 de clienţi şi sute de proiecte

Saatchi & Saatchi PR aniversează 5 ani de la înfiinţare, prilej de rememorare a sutelor de proiecte derulate pentru peste 70 de clienţi, a momentelor frumoase trăite în cadrul echipei şi a relaţiilor de lungă durată construite în această perioadă. Planurile de viitor vizează obţinerea unor competenţe digitale acreditate internaţional pentru întreaga echipă şi extinderea portofoliului de servicii prin adăugarea unor noi expertize. 

Citeste mai mult...

The Public Advisors și PQB lucrează împreună pentru rebrandingul AGERPRES

Agenția de comunicare The Public Advisors și agenția de creație PQB semnează noua strategie de comunicare și rebrandingul pentru AGERPRES, prima agenție de presă din România.

Citeste mai mult...

Strategia de social media a Garanti Bank, distinsă cu “Best in Social Media in CEE Region” de Global Finance

Strategia de social media a Garanti Bank, creată şi implementată de către Oxygen PR, a fost premiată cu distincţia “Best in Social Media in CEE Region” de către prestigioasa revistă de afaceri Global Finance, în cadrul concursului “2013 World's Best Internet Banks Competition”.

Citeste mai mult...

Promenada şi-a desemnat agențiile de comunicare

Papaya Advertising, Godmother, OMD şi Rogalski Damaschin Public Relations sunt agenţiile partenere selectate de Promenada pentru campania de lansare și susținere a brandului în 2013.

Citeste mai mult...

IMAGE Public Relations comunică pentru Danone România

IMAGE Public Relations (IMAGE PR), una dintre primele agenţii de comunicare din România, a demarat un parteneriat cu compania Danone România, liderul pieţei locale de produse lactate proaspete.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award 2013 comunică printr-un concept semnat de Vitrina Advertising

brosuraVitrina Advertising a creat pentru Forum for International Communications noul concept grafic al Romanian PR Award, cea mai importantă competiţie naţională dedicată industriei de Relaţii Publice.

Citeste mai mult...

Medic One comunică lansarea ThermaCare în România, pentru Pfizer Consumer Healthcare

Medic One, prima agenţie din România dedicată exclusiv comunicării în domeniul sănătăţii, va gestiona campania de comunicare aferentă lansării unui nou produs Pfizer Consumer Healthcare pe piaţa românească, este vorba despre ThermaCare. ThermaCare este un bandaj cald terapeutic ce amelioreaza eficient durerile musculare şi articulare, în două variante de prezentare ce se ajustează perfect pe forma corpului.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award intră într-o nou deceniu

pasare_origami_prawardDupă zece ani, povestea Romanian PR Award continuă, mai puternică, mai diversă şi mai "încăpăţânată", reuşind să adune sub aceeaşi umbrelă parteneri prestigioşi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Fiecare cu crezul şi povestea lui de succes, dar cu toţii uniţi de un duh al breslei şi de dorinţa de a da comunicării însemnătatea pe care o merită.

Citeste mai mult...

GolinHarris câştigă contul PeliFilip

Agenţia GolinHarris Bucharest adaugă în portofoliu un nou cont, în urma unui pitch de amploare, şi anume societatea de avocatură PeliFilip, una dintre cele mai importante firme din acest domeniu de pe piaţa românească.

Citeste mai mult...

2active PR a adăugat Oracle România în portofoliul său de clienţi IT

2activePR a preluat din iunie 2013 contul de comunicare al Oracle România, filiala locală a corporaţiei americane Oracle. Selecţia agenţiei de PR s-a făcut în urma unui pitch în care principalele criterii de departajare au fost experienţa în comunicarea IT şi abordarea strategica a industriei.

Citeste mai mult...

Bergenbier şi Staropramen intră în portofoliul 2activePR

2activePR a preluat din luna iunie conturile de PR ale brandurilor Bergenbier şi Staropramen ce aparţin companiei Bergenbier S.A., parte din grupul Molson Coors Central Europe, unul dintre cei mai mari producători de bere din Europa Centrală şi de Est.

Citeste mai mult...

Rogalski Damaschin Public Relations anunţă finalizarea procesului de rebranding

rd_logo“Good advocates” este promisiunea pe care Rogalski Damaschin Public Relations o face astăzi clienţilor, brandurilor, companiilor, consumatorilor, instituţiilor, autorităţilor şi comunităţilor din România.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP