16042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Graffiti PR își modifică structura de management

Graffiti PR își modifică structura de management

Pin It

echipa graffitiprGraffiti Public Relations anunță adoptarea unui nou model de management organizațional. Noua structură presupune transferul conducerii executive al agenției de la Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR în perioada 2009 – mai 2014, către o echipă de șase consultanți. Procesul asigură agenției un model de management bazat pe o structură orizontală și colaborativă.

Mircea Tomescu, Senior Adviser al Advisory Board Graffiti PR , explică:

“Întotdeauna mi-a fost frică să nu creez o agenție <bonsai> în care tai ramurile îndrăznețe și limitez spațiul de creștere la un ghiveci, pentru ca apoi să contemplez o miniatură strălucită. Sunt 6 ani în care agenția s-a dezvoltat constant ca volum de business, expertiză și număr de consultanți. Acum intră într-o nouă fază de dezvoltare, în care e condusă nu de o singură persoană, ci de o echipă care a crescut împreună. Pentru mine urmează un alt rol, acela de a înțelege mult mai detaliat semnificația comunicării în viziunea de business a clienților, pentru a putea alimenta inovația în produsul agenției.”

Graffiti PR se numără printre cele mai importante agenții de relații publice din România, cu o echipă de 32 de consultanți și o cifră de afaceri în anul 2013 de 2,63 milioane de euro, cea mai mare din istoria agenției.

Noua structură de management este formată din șase consultanți care au contribuit la expansiunea Graffiti PR pe piața de comunicare din România:
•    Bogdan Tomoiagă, Director Executiv cu o experiență de 12 ani în comunicare și 10 ani în Graffiti PR.
•    Roxana Mihalache, Senior Consultant cu 20 de ani experiență în comunicare, 14 ani în PR și 9 ani în echipa Graffiti PR.
•    Paul Kasprovschi, Senior Consultant cu 14 ani în marketing și comunicare și 5 ani în Graffiti PR.
•    Irina Ciocan Stănescu, Senior Consultant cu o experiență de 8 ani în comunicare și 6 ani în Graffiti PR.
•    Dorina Drăgan, Senior Consultant cu o experiență de 10 ani în comunicare și 4 ani în Graffiti PR.
•    Simona Corabu, Senior Consultant cu o experiență de 10 ani în comunicare și 7 ani în Graffiti PR.

Bogdan Tomoiagă, Director Executiv Graffiti PR oferă detalii despre modul în care noua structură de management va aduce mai multă valoare clienților agenției:
„Rămânem aceeași echipă care a adus produsul agenției până aici, dar intrăm într-o nouă etapă operațională, care să permită creșterea agenției în continuare. Trecem la o structură orizontală, împrumutată de la colegii noștri de la Ketchum, structură care ne va permite să fim mai aproape de clienți și deci de produsul final. Ce înseamnă asta? Mai mulți consultanți seniori în contact direct cu clienții, dezvoltarea de parteneriate între clienți sau între diferite zone de expertiză din agenție. E o urmare de altfel firească a maturizării proiectelor pe care le-am introdus în piață alături de clienții noștri. Ne bucurăm să punem bazele, prin Mircea, primului Advisory Board al unei agenții de PR din România. Implicarea unor specialiști din afara industriei de PR în produsul pe care îl construim pentru clienții noștri ne va ajuta să aducem acel plus de relevanță de business de care are nevoie întreaga industrie.”

Planurile de dezvoltare ale agenției în noua structură includ extinderea coordonării regionale, dezvoltarea de platforme de comunicare integrate, deservirea birourilor internaționale Ketchum precum și implementarea strategiilor de sustenabilitate direct în comunitățile în care activează clienții noștri industriali.

Despre Graffiti PR
Cu o echipă de 32 de consultanți în relații publice, strategie de brand, digital și marketing, Graffiti Public Relations este una dintre cele mai mari agenții de relații publice din România. Portofoliul Graffiti PR include clienți precum OMV Petrom, Dacia, Renault, UPC România, P&G, Nestlé, Ursus Breweries, British American Tobacco România, METRO Cash&Carry România, Microsoft, GSK, Tetra Pak, Qualitance, Cargus International, Fundația ERSTE sau EGGER.
Graffiti PR este agenția exclusiv afiliată în România a rețelei Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de pe piața de relații publice.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP