16042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut

MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut

Pin It

Colaj McCannPR

Agenția MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut și marchează această schimbare printr-o nouă identitate de brand. Convinsă că marketingul și comunicarea corporativă nu mai pot fi separate, MCCANNPR iese din zona de confort a PR-ului tradițional și își propune să ajute brandurile să gândească, să acționeze și să opereze ca un publisher.

“Când influențatorii nu mai sunt jurnaliștii, ci înșiși consumatorii, societatea are nevoie de jurnalism valoros, iar brandurile trebuie să sară în ajutor. Trăim într-o economie a sharing-ului, unde conținutul este moneda de schimb și mesajele de brand concurează cu memele cu pisicuțe și selfiuri pentru atenția consumatorului. Ce distinge PR-ul tradițional de cel bazat pe conținut? Vrem să ajutăm clienții să-și transforme brandurile în companii media, să creeze și să răspândească permanent informație care are un impact real asupra vieții consumatorilor, să interacționeze cu comunitățile prin experiențe memorabile și pe toate canalele imaginabile” - Imola Zoltan, Co-founder și Managing Director MCCANNPR

„PR-ul are toate avantajele să ajute brandurile să devină publisheri, poate mai mult decât orice altă divizie dintr-o agenție full service. PR-ul și-a construit un obicei din a evalua riscul de comunicare al unei idei creative puternice, dar potential controversate. PR-ul are background-ul jurnalistic să poată transforma informația în sursă de inspirație, obisnuința de a interacționa cu toate tipurile de stakeholderi, si experiența de a întoarce o criză de comunicare în favoarea companiei. PR-ul are viziunea strategică pentru a crea orice experiență de brand cu simțul răspunderii. Are și conexiunile, și ‘ochiul’, să poată colabora cu cei mai talentați creatori de conținut din industriile creative. Ce ne lipsea era experiența în digital și cercetare. Așa că ne-am unit forțele cu Nielsen Consumer Insights și Agentia de Digital 648, și ne-am format propriul departament de creație – pentru a putea oferi servicii integrate, coordonate de PR.«Contact is content» și în comunicare“ - Andreea Leonte, Creative & Strategy Director MCCANNPR

„Deseori presiunea informației din jur necesită o strategie complexă, impecabil pusă la punct, și o cumulare de resurse din domenii variate. PR-ul ca motor al brandingului și succesului în business este un succes dovedit inclusiv în domeniul software, iar modelul propus de McCann PR adaugă un element esențial - amestecul de succes dintre conținut, cercetare, digital și tehnică impecabilă. Cu aceste direcții în minte, 648 Group consideră că orice brand care dorește să se evidențieze pozitiv în oceanul informațional are nevoie de această abordare nouă și atent șlefuită” - Lucian Bălănescu, Managing Partner 648, Partener MCCANNPR

„În Era Digitală, când granițele dintre lumea reală și cea virtuală devin din ce în ce mai neclare, mai greu de definit, suntem de părere că este foarte important să explorăm diferitele moduri în care aceste lumi se intersectează. Din acest punct de vedere, McCannPR ne oferă în mod constant provocări care ne determină să ne extindem modul de a privi oportunitățile, prin viziunea lor cu privire la trendurile emergente de pe piață. Credem cu tărie că McCann PR este un pionier într-o nouă epocă digitală din domeniul publicității și vedem în parteneriatul dintre Nielsen și această companie de top o punte solidă între aceste două lumi” - Nielsen Consumer Insights România, Partener MCCANNPR

Procesul de rebranding a fost realizat de Storience şi a inclus dezvoltarea unei noi strategii de brand, a unui slogan și a unei noi identități vizuale care este aplicată în diverse materiale începând de astăzi.

Noul slogan MCCANNPR România – Foresight. Insight. Excite – sumarizează eficient noua strategie de brand, iar noul logo adaugă o convingătoare demonstrație vizuală. Un 1C\N inițial se dublează, „deschizându-se” într-un MCCANN personalizat, căruia i se alătură particula PR. Astfel, informația aparent fără sens începe să capete semnificație și să spună o poveste chiar sub ochii privitorului.

Storience a creat și noul site web al agenției, precum și materialele de papetărie. Astfel, logoul dinamic digital trece în lumea fizică, având versiuni embosate și decupate în materialele tipărite pe care este aplicat.

„Pentru Storience, acest rebranding a fost o ocazie unică de a transforma identitatea unui brand global cu prezență locală. Soluția grafică identificată de noi este nereplicabilă de alt brand, fiindcă se potrivește doar cu numele agenției. Deschiderea șirului de caractere 1C\N în MCCANN vorbește despre modul în care o agenție dinamică și creativă precum MCCANNPR creează semnificație prin conținut original”, spune Adriana Liuțe, Managing Partner la Storience.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP