24042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Romanian Public Relations Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a şaptea ediţii

Romanian Public Relations Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a şaptea ediţii

Pin It
logo-award-edt7The PRACTICE a fost desemnată "Agenţia de PR a Anului" în cadrul celei de-a şaptea ediţii a competiţiei Romanian PR Award, care şi-a desemnat laureaţii, într-o gală festivă desfăşurată miercuri seară, 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. În afara competiţiei, juriul i-a acordat Guvernatorului Băncii Naţionale, Mugur Isărescu, distincţia Comunicatorul Anului.

În total, s-au acordat 6 premii de aur, 19 premii de argint şi 1 premiu special, distribuite pe cele 8 categorii de concurs, şi 13 premii pentru echipele studenţeşti participante la Junior PR Award.

"Provocările pe care le întâlnesc organizaţiile de astăzi sunt mai complexe ca niciodată. Succesul cere abilităţi pe măsură pentru eleborarea şi implementarea strategiilor de comunicare. Companiile, organizaţiile non-profit şi agenţiile finaliste la cea de-a şaptea ediţie a competiţiei dovedesc că ştiu să atingă, prin programele lor de comunicare, nevoile şi interesele publicului. Campaniile nominalizate au utilizat în mod eficient instrumente şi tactici de comunicare care le-au permis să-şi atingă obiectivele. Pentru mine, ca preşedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu să îmi confrunt experienţa cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni români de relaţii publice. Le mulţumesc tuturor competitorilor şi îi felicit pe cei care au reuşit nominalizări în competiţie", a declarat Peter Debreceny, Preşedintele juriului şi Chairman al Institute for Public Relations (SUA).

Câştigătorii în ordine alfabetică pe categorii de concurs sunt:

Categoria "Comunicare Corporatistă"

Golden Award for Excellence

•    RBS Romania & Lowe PR: ABN Amro devine RBS Romania - campanie de rebranding

Silver Award for Excellence

•    Romtelecom & DC Communication: Proiectul de transformare Romtelecom
•    L’Oréal Romania & Image PR: Centenarul L’Oréal

Categoria "Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor şi oportunităţilor"

Silver Award for Excellence

•    Blue Air & Pleon Graffiti: Blue Air - Crisis Communication
•    Hochland România & THE PRACTICE: Puterea unui pahar cu apă

Categoria "PR pentru marketing"

Golden Award for Excellence

•    GUSTO – PHOENIX & THE PRACTICE: Lansarea Pufuleţilor Gusto

Silver Award for Excellence

•    Quadrant Amroq Beverages (Prigat) & THE PRACTICE: Olimpiada Oamenilor Obisnuiţi
•    Star Foods/ Lay’s & Pleon Graffiti: Lay’s – mai bun pentru tine

Categoria "Comunicare internă"

Golden Award for Excellence

•    CEC Bank & Brandient, Papaya Advertising: Campania internă pentru lansarea brandului CEC Bank

Silver Award for Excellence

•    Cosmote & V+O Communication: Green Office – Protejează mediul înconjurător începând cu propriul birou
•    RBS Romania & Lowe PR: Make It Happen! Campanie de comunicare internă

Categoria "Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate"


Golden Award for Excellence

•    Germanos Romania V + O Communication: Campania Safe Drive - Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!

Silver Award for Excellence

•    Praktiker Romania: Colorează un zâmbet - o campanie pentru spitalele de copii
•    BCR & Junior Achievement Romania: Finanţele Mele - program de educaţie financiară pentru tineri

Categoria "Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă"

Golden Award for Excellence

•    WWF Romania: Campania "Earth Hour"

Silver Award for Excellence

•    EcoAssist Fundatia UPS: MAREA ECOLOGIZARE - Program de Ecologie
•    Habitat for Humanity Cluj: De 10 ani HABITĂM ÎMPREUNĂ pentru o viaţă mai bună
•    Salvaţi Copiii România: Sigur.info - promovarea utilizării în condiţii de mai mare siguranţă a Internetului şi a noilor tehnologii on-line de către copii

Special award for continous excellence

•    World Vision Romania: Faza a doua a campaniei "Vreau în clasa a noua!"

Categoria "Comunicare în domeniul public"

Silver Award for Excellence

•    Saatchi & Saatchi PR: "HOLA, SOY RUMANO"
•    Parlamentul European & Lowe PR: Tu decizi!

Categoria "Buget - / Creativitate +"

Golden Award for Excellence

•    Asociaţia Inima Copiilor: "Inima Copiilor pentru Marie Curie"

Silver Award for Excellence

•    Business Software Alliance & McCann PR: Campanie împotriva pirateriei
•    Crucea Rosie Română & Lowe PR: Donează timp!
•    Fundaţia Sensiblu & GMP PR: Acasă nu eşti la închisoare
•    Polirom: Întreabă-mă despre FIRMIN

La Gala PR Award au mai fost acordate premiile Junior PR Award, la care s-au adăugat premiile speciale oferite de parteneri: premiul EcoMOL, un premiu MOL pentru excelenţă în comunicarea de mediu, premiul "Idei fără egal", acordat de real,- Hypermarket şi premiul "A brand like a friend", oferit de Henkel Romania.

Cea de-a 7-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional, reunind competenţe în comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie, Italia, Turcia şi România. Juriul a fost prezidat de Peter Debreceny, Chairman al Institute for Public Relations (SUA). Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA).

Parteneri şi sponsori
Evenimentele Romanian PR Week se desfăşoară sub patronajul Camerei Deputaţilor şi sunt susţinute de Institute for Public Relations (IPR), Camera de Comerţ a României, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, Henkel, MOL Romania, real,- Hypermarket, Hotnews.ro, Dacia, Publica, Casa de traduceri, Polirom, Curtea Veche, Grafică & Tipar, Nick Negustorul de Vinuri, Volkswagen şi Tritonic, şi de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Money.ro, Revista Cariere, PR Romania, Markmedia.ro, Wall-Street, 9AM, Focus Vest, Corporate News, Stiriong.ro, Calendar Evenimente, Port.ro şi pr progress.

Despre organizator
Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. Fundaţia coordonează în prezent o cercetare naţională de "Etică în PR", o serie de programe educaţionale, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi training-uri de formare profesională şi o serie de întâlniri informale între profesioniştii domeniului. În martie 2006, fundaţia a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste. În aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.

Contact
Dana Oancea
Project Manager
Forum for International Communications
Tel. 0722964382
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
www.praward.ro

30 Septembrie 2009
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP