17042021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

BCR dă voce copiilor talentaţi

Românilor le place să cânte, iar mulţi dintre ei au şi talent. La asta s-a gândit BCR când a venit cu ideea programului educaţional BCR Speranţe, lansat joi, 22 octombrie. Aceasta este o iniţiativă menită să sprijine educaţia muzicală a unor copii talentaţi, pe care mijloacele financiare modeste îi împiedică să urmeze cursuri de specialitate care le-ar permite să îşi valorifice aptitudinile.

Citeste mai mult...

Caravana Guerilla Verde porneste din nou la drum

In perioada 26 octombrie – 2 noiembrie va avea loc cea de-a doua editie a caravanei educationale de film cu mesaj ecologic, Guerilla Verde. Caravana va porni din Bucuresti si se va opri in alte cinci orase din tara: Vaslui (27 oct), Iasi (28 oct), Piatra-Neamt (29 oct), Bacau (30 oct) si Sibiu (2 nov). Fiind un proiect educational dedicat elevilor si studentilor, accesul tinerilor in salile de proiectie este gratuit. Participantii vor avea ocazia sa discute cu reprezentantii ONG-urilor partenere pe marginea subiectelor abordate de filme ca “Home”,  “11th Hour” sau “An Inconvenient Truth”. 

Citeste mai mult...

Initiative lansează MEDIA FACT BOOK 2009

•    Conform analizei, până la finalul anului, piaţa locală de media va înregistra o scădere de circa 35-38% faţă de 2008
•    Studiul poate fi descărcat în format digital de la adresa www.mediafactbook.ro

Citeste mai mult...

Sustenabilitatea vazuta ca oportunitate

“Comunitatea de afaceri are puterea, aptitudinile si interesul pentru a juca un rol semnificativ in societate” (Juan Ramon Silva Ferada, Area General Manager of Sustainability la Acciona) a fost una dintre concluziile celei de-a patra editii a Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala Corporatista – CSR’09 Responsabilitate prin inovatie – desfasurata la Bucuresti in zilele de 20 si 21 octombrie. 

Citeste mai mult...

LG Electronics România susţine talentul artistic într-o campanie „fără limite”

LG Electronics România, unul dintre liderii în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, anunţă lansarea campaniei de susţinere a educaţiei elevilor din cadrul liceului de Arte Plastice N. Tonitza din Bucureşti. Astfel, sub tema Artă fără limite, LG invită elevii să creeze picturi tradiţionale sau prin grafică digitală, cele mai bune lucrări urmând a fi premiate şi expuse în cadrul unui vernisaj organizat în luna noiembrie.

Citeste mai mult...

Angajaţii E.ON învaţă copiii despre energie în cadrul Săptămânii Voluntariatului E.ON

În cadrul activităţilor de voluntariat din săptămâna 19-22 octombrie a.c. aproape 200 de angajaţi E.ON predau  lecţii despre energie copiilor din mai multe oraşe din Transilvania şi Moldova. Pentru a capta interesul şi atenţia copiilor, aceştia vor fi implicaţi de voluntarii E.ON în jocuri interactive şi exerciţii practice privind utilizarea în condiţii de siguranţă a energiei electrice şi a gazelor naturale.

Citeste mai mult...

Agenția 4 ACE, alături de Institutul Naţional de Cercetare - Dezvoltare Marină "Grigore Antipa", inițiază campania națională ”Mesaje pentru Marea Neagră”

Campania ”Mesaje pentru Marea Neagră”, inițiată şi derulată pro bono de 4 ACE-pr&publicity, pentru susţinerea Institutului Național de Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” din Constanța, va demara în această săptămână sub sloganul ”Gândește-te la mare, acționează pentru viitor”.

Citeste mai mult...

BCR Speranţe – o şansă pentru copiii cu talent muzical şi mijloace financiare modeste

Banca Comercială Română (BCR) şi partenerii săi sociali lansează proiectul educaţional BCR Speranţe, o iniţiativă menită să sprijine educaţia muzicală a unor copii şi tineri talentaţi dar cu mijloace financiare modeste. Proiectul a fost iniţiat de către BCR şi compania good.bee, cu susţinerea Radio România şi se derulează în strâns parteneriat cu ONG-urile Salvaţi Copiii şi Romani CRISS.

Citeste mai mult...

Sprint in linie dreapta: Conferinta Internationala de Responsabilitate Sociala: CSR’09 „Turning Innovation into Responsibility”

Enel, Cadbury, Ogilvy, Procter & Gamble, World Wildlife Fund International si Intel se alatura grupului de peste 30 de experti in CSR care se intalnesc la Bucuresti pentru cea de-a patra editie a Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala Corporatista CSR’09 „Turning  Innovation into Responsibility”. Evenimentul ce va avea loc la Hotel Radisson SAS Bucuresti in perioada 20-21 octombrie poarta semnatura Saga Business&Community si beneficiaza de sprijinul CSR Europe.

Citeste mai mult...

Lansarea OgilvyEarth

Ogilvy Group România lanseaza o noua specializare, unica pe piaţa locală de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a susţine companiile din România în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe de comunicare orientate către viitor. 

Citeste mai mult...

O zi dedicată responsabilităţii sociale franco – române, la Bucureşti

Organizațiile partenere PARADA, Ateliere Fără Frontiere România şi Samusocial din România, în parteneriat cu Ambasada Franței în România şi CCIFER, cu sprijinul Fondului Social European, au organizat marţi, 6 octombrie, primul seminar de “Responsabilitate socială franco-română în noua Europă”.

Citeste mai mult...

Lansarea OgilvyEarth

Ogilvy Group România lanseaza o noua specializare, unica pe piaţa locală de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a susţine companiile din România în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe de comunicare orientate către viitor. 

Citeste mai mult...

RBS România - implicare pentru educaţie

În cadrul lucrărilor Conferinţei Naţionale AIESEC desfăşurată la Băile Herculane în perioada 17-20 septembrie, RBS România a anunţat continuarea parteneriatului cu organizaţia studenţească pentru anul universitar 2009-2010. Rezultatele obţinute în 2008-2009 au fost superioare din punct de vedere cantitativ celor înregistrate în cadrul primei ediţii a programului. Astfel, peste 1.800 de studenţi din opt centre universitare au participat la training-uri, conferinţe, diverse activităţi de educaţie pentru dezvoltare durabilă.

Citeste mai mult...

IIRUC Service investeşte în sprijinirea copiilor cu nevoi speciale

Parteneriatul încheiat cu fundaţia So.Si.Se.Sa. susţine achiziţionarea unui microbuz pentru transportul persoanelor cu handicap locomotor

IIRUC Service, parte a grupului IT austriac Raiffeisen Informatik, anunţă parteneriatul  încheiat cu fundaţia cultural - umanitară SO.SI.SE.SA. din Bucureşti, prin care compania participă cu donaţii pentru proiectele sociale ale organizatiei non-profit, precum programul de asistenţă acordată persoanelor cu nevoi speciale.

Citeste mai mult...

GDF SUEZ Energy România lansează programul educaţional ,,Întâlnire cu energia’’ în oraşele Buşteni,Sinaia, Galaţi, Târgovişte şi Tg-Jiu

„Întâlnirea cu energia” este un proiect educaţional iniţiat de GDF SUEZ Energy România şi Distrigaz Sud Reţele, ce vizează transmiterea de informaţii elevilor claselor a IV-a, despre sursele de energie în general, cu accent pe gazul natural.

Educaţia constituie una dintre direcţiile strategice de responsabilitate socială ale GDF SUEZ Energy România şi, de această dată, compania şi-a îndreptat atenţia asupra celor mici, căci ei sunt cei care vor trebui să utilizeze în mod raţional resursele energetice şi să protejeze astfel mediul înconjurător. Motivul alegerii acestui segment de vârstă este acela că, în această perioadă, elevii primesc primele noţiuni despre mediul înconjurător, ştiinţă, poluare etc şi sunt în măsură să înţeleagă şi să asimileze cunoştinţele respective.

Citeste mai mult...

CSR si inovatie - prima zi de conferinte CSR'09

Prima zi a Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala Corporatista, eveniment marca Saga Business&Community, a reunit 15 vorbitori romani si internationali care au impartasit mediului de afaceri romanesc din expertiza lor in CSR.

Citeste mai mult...

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web