02032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Larisa Toader lansează prima carte publicitară din România

În cursul anului 2010 va fi publicată prima carte de comunicare folosită drept suport publicitar. Intitulată „Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz”, cartea oferă companiilor interesate o modalitate neconvenţională de promovare, asumându-şi totodată rolul de instruire a studenţilor şi tinerilor specialişti de relaţii publice.

Citeste mai mult...

Standard.ro devine platformă de bloguri, opinii şi comentarii de business a portalului MONEY.ro

standard-logoStandard.ro se lansează astăzi într-un nou format editorial care va reuni opiniile şi dezbaterile unor jurnalişti de business reputaţi şi profesionişti din mediul de afaceri românesc, sub coordonarea editorială a lui Radu Sovianu şi a lui Lucian Davidescu.

Citeste mai mult...

HyperActive devine partenerul de marketing interactiv pentru Lowe şi Initiative

Lowe & Partners şi Initiative devin acţionari HyperActive, preluând în părţi egale un pachet de 80% din acţiunile companiei, în timp ce restul de 20% din acţiuni rămân în proprietatea lui Alex Vişa.

Citeste mai mult...

Mediaedge:cia Romania a castigat contul de media Bricostore

Mediaedge:cia (MEC) Romania a castigat contul de media al Bricostore in urma unei licitatii riguroase, organizata la sfarsitul anului trecut. La licitatie au mai participat agentiile Zenith Media si Media Investment. Mediaedge:cia va oferi clientului Bricostore un set complet de servicii de comunicare media, de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei, optimizarea strategiei, cumparare, planificare si implementare media, online, cercetare si retail.

Citeste mai mult...

BUNĂTĂRIE - bunătăţi din grâne cum erau odată, un brand născocit de Pygmalion - Advertising Facilitator

bunatarieAgenţia Pygmalion – Advertising Facilitator a finalizat procesul de branding pentru “Bunătărie”, brand aflat în portofoliul Europa Star Service - un producător de produse de panificaţie şi un viitor jucător pe piaţa lanţurilor de magazine dedicate alimentaţiei sănătoase.

Citeste mai mult...

Exerciţiu de PR în Senegal

senegalO statuie din Senegal realizată de preşedintele statului, Abdoulaye Wade, creează controverse în lumea PR-ului. Realizată cu scopul de a creşte turismul, statuia poate fi privită ca şi un simbol al rupturii între creştinii şi muslmanii din Senegal.

Citeste mai mult...

Mediaedge:cia a castigat contul de media al Erste Group pentru regiunea Europa Centrala si de Est

Mediaedge:cia (MEC) a castigat contul de media al Erste Group pentru regiunea Europa Centrala si de Est, decizia apartinand echipei din bordul de conducere al Erste Group, formata din 15 membri executivi, din care face parte si Daniel Pana, Director Executiv al Erste Group Romania.

Citeste mai mult...

Cetatenii Tarii lui Andrei au ales primele proiecte castigatoare

34 de proiecte au concurat in luna decembrie pe TaraluiAndrei.ro pentru o finantare de 5000 de euro oferita de Petrom. In fiecare luna, cetatenii Tarii lui Andrei pot propune proiecte pentru comunitatile lor, iar Petrom premiaza lunar unul dintre acestea. Cele 34 de idei inscrise in competitie, in luna decembrie, au venit din toata tara si au constat in propuneri de amenajare sau reabilitare a spatiilor verzi din incinta unitatilor scolare, programe educationale si campanii de constientizare pe teme de mediu, actiuni de plantare sau ecologizare etc. Toate proiectele sunt votate lunar de catre toti utilizatorii site-ului.

Citeste mai mult...

GMP PR – singura agenţie din România premiată la European Excellence Awards

Cea mai bună lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerată campania Lipton Raspberry, creată de GMP PR pentru Pepsi Lipton International. Premiul a fost acordat în cadrul galei European Excellence Awards, la Viena.

Citeste mai mult...

Deloitte: Programul EU Gateway continuă în 2010 cu o nouă abordare privind tehnologiile verzi

Programul EU Gateway, lansat în iulie 2008, continuă cu sesiuni de aplicări pentru companii specializate în tehnologii în sistemul medical şi de sănătate (Japonia, deadline - 15 ianuarie), tehnologii de construcţii şi tehnologii energetice şi de mediu (Coreea de Sud, deadline - 29 ianuarie). Un element de noutate este o nouă abordare a tehnologiilor verzi.

Citeste mai mult...

The Public Advisors finalizează un proiect de comunicare cu parfum interbelic: LA CRIZANTEMA DE AUR 2009

Agenţia de comunicare şi relaţii publice The Public Advisors tocmai a dus la bun sfârşit un proiect care face parte din brandingul cultural al oraşului Târgovişte: Festivalul Naţional de Creaţie şi Interpretare a Romanţei Crizantema de Aur.

Citeste mai mult...

Lowe semnează campania Delikat "Ghici cine vine la masă?"

În luna iulie a acestui an, agenţiile Lowe şi Lowe PR au câştigat licitaţia Delikat pentru activarea promoţională „Ghici cine vine la masă?”, un mecanism original ce îmbină componenta de recompensare a consumatorilor cu o platformă creativă de VIP endorsement şi elemente de comunicare a identităţii de brand.

Citeste mai mult...

2activePR gestionează contul de PR al British Airways

Începând cu luna octombrie a acestui an, 2activePR gestionează contul de PR al companiei British Airways România, în urma unui pitch internaţional câştigat de Fleishman-Hillard, reţeaua la care este afiliată 2activePR.

Citeste mai mult...

Petrom isi premiaza Olimpicii in ajunul sarbatorilor de iarna

Astazi a avut loc cea de-a 24-a Gala de premiere a programului „Olimpicii Petrom” initiat de FSLI Petrom (Federaţia Sindicatelor Libere Independente) si sustinut de Petrom. Mariana Gheorghe, CEO Petrom si Liviu Luca, Presedinte FSLI Petrom au premiat performanta a 105 olimpici cu rezultate exceptionale la concursuri nationale si internationale din diverse domenii: sport, arta, stiinta si tehnologie, literatura etc. Pe langa cei 105 premianti ai acestei editii, au fost acordate si alte distinctii speciale pentru performante deosebite.

Citeste mai mult...

SOS Satele Copiilor şi Europa FM dăruiesc poveşti de Crăciun

SOS Satele Copiilor şi Europa FM anunţă lansarea campaniei sociale „Doneaza o cărte de Crăciun”, prin care îşi propun să ajute copii dezavantajaţi din fiecare regiune a ţării, prin colectarea şi donarea de cărţi.

Citeste mai mult...

Campania de informare "Mesaje pentru Marea Neagra" a atins peste 4 milioane de persoane

Campania "Mesaje pentru Marea Neagra", initiata si derulata pro bono de 4 ACE-pr&publicity, pentru sustinerea Institutului National de Cercetare - Dezvoltare Marina "Grigore Antipa” din Constanta, a avut ca scop, pe langa strangerea de fonduri si echipamente pentru Institut, informarea si sensibilizarea publicului cu privire la dezastrul ecologic care ameninta Marea Neagra.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP