02032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Petrom va colabora în următorii 3 ani cu agenţiile GMP şi Graffiti BBDO în proiecte de responsabilitate socială

Petrom a ales Graffiti BBDO şi GMP pentru dezvoltarea şi comunicarea platformei sale de responsabilitate socială (CSR). Cele două agenţii au fost selectate în urma unei licitaţii organizate în luna martie, la care au fost invitate 9 agenţii.

Citeste mai mult...

Heidi Chocolat şi Pastel Group realizează campania de responsabilitate socială „Cards of Joy”

Pastel Group coordonează în perioada 16 aprilie – 16 iunie campania de responsabilitate socială „Cards of Joy”. Iniţiativa propusă de Pastel este unică în România: oamenii se implică public într-o cauză socială în care nu trebuie să investească financiar, ci doar moral, prin realizarea unor mici fapte bune.

Citeste mai mult...

“Eu cand vreau sa fluier, fluier”, cel mai bun Thriller de la Beaunne

"Eu cand vreau sa fluier, fluier" a castigat Premiul pentru cel mai bun film din sectiunea New Blood a Festivalului International de Thriller din Beaunne, Franta. Ceremonia de decernare a avut loc duminica seara, in Beaunne, unde actorul George Pistereanu a fost prezent pentru a ridica premiul. 

Citeste mai mult...

11 Legende ale fotbalului de altădată, ambasadori ai celei mai recente campanii Timişoreana

Timisoreana, sponsorul principal al Cupei României readuce în prim plan Fotbalul Adevărat. Campania are ca ambasadori 11 Legende ale fotbalului de altădată, care vor juca un meci demonstrativ cu suporterii în deschiderea finalei Cupei României de pe 26 mai de la Iaşi.
Campania este susţinută şi de un ambalaj într-o ediţie specială inedită, pe doze fiind prezente chipurile celor 11 legende ale fotbalului românesc.

Citeste mai mult...

192 de proiecte intră în competiţia Galei Societatii Civile, ediţia a VIII-a

Cele 192 de proiecte inscrise in competitie si implementate in anii anteriori de catre organizatii neguvernamentale, grupuri de initiativa si persoane fizice au atras fonduri in valoare de aproximativ 13 de milioane de euro.  Anul acesta in competitie au intrat 136 de reprezentanti ai societatii civile (125 de ONG-uri, 5 grupuri de initiativa si 6 persoane fizice).

Citeste mai mult...

Doi sunt mai buni decât unul şi funia împletită în trei nu se rupe uşor. Acord de parteneriat între Asociaţia Habitat for Humanity România şi Fundaţia World Vision România

Asociaţia Habitat for Humanity România şi Fundaţia World Vision România au semnat ieri, 15 aprilie la Bucureşti, un acord de parteneriat pe termen lung, în vederea desfăşurării unor proiecte comune, care să mărească impactul iniţiativelor celor două organizaţii asupra copiilor, familiilor şi comunităţilor în care acţionează.

Citeste mai mult...

Toţi pentru unu - TPU.ro devine reţeaua socială româneasca numărul 1, devansând Neogen.ro

În doar 15 luni de la lansare, platforma de întrebări şi răspunsuri Toţi pentru unu TPU.ro realizează un dublu record, devenind cea mai vizitată reţea socială românească şi proiectul online cu cea mai rapida creştere din .RO, de la 0  la peste 1 milion de clienţi unici.

Citeste mai mult...

Ursus Breweries îşi integrează serviciile de digital media

Ursus Breweries, lider pe piaţa berii din România, anunţă integrarea serviciilor sale de digital media pentru toate mărcile din portofoliu. Această mutare vine în urma unui pitch organizat în luna martie a acestui an.

Citeste mai mult...

THE PRACTICE susţine proiectul Start&Grow, oferind participanţilor, timp de 8 luni, consultanţă în comunicare şi PR

Agentia THE PRACTICE este consultantul in relatii publice si comunicare al proiectului Start&Grow - initiat de www.stratups.ro si sprijinit de Microsoft, cu scopul de a sustine dezvoltarea unor afaceri promitatoare, oferindu-le gratuit acestora cele mai bune resurse de business. Astfel, in cadrul proiectului Start&Grow, THE PRACTICE va oferi timp de 8 luni, consultanta in comunicare si relatii publice pentru toate cele 4 start-up-uri selectate de organizatori.

Citeste mai mult...

IMAGE PR, dublu nominalizata la EMEA SABRE Awards 2010

Agentia de relatii publice IMAGE PR este dublu nominalizata la EMEA SABRE Awards 2010, una dintre cele mai prestigioase competitii de PR organizate pentru aceasta zona.

Citeste mai mult...

Fundaţia Clujul Are Suflet a ajutat peste 650 de tineri să aibă o viaţă mai bună

Rezultatele înregistrate de Clujul Are Suflet (CAS), în cei 2 ani de implementare a proiectului, sunt mai mult decât optimiste: peste 650 de tineri au acum o viaţă mai bună datorită faptului că au beneficiat, din partea fundaţiei, de sprijin, servicii educative, precum şi de activităţi de consiliere sau destinate socializării.

Citeste mai mult...

S-a adoptat astăzi un nou set de principii privind publicitatea online

Grupurile media, regiile de vânzări interactive şi companiile online AdEvolution, Apropo Media, ARBOinteractive, Digital Ads, F5, Intact Interactive, InternetCorp, Neogen, Sanoma Hearst România şi Splendid Interactive anunţă că au decis de comun acord adoptarea unui set de principii care să guverneze gestionarea campaniilor de performance marketing pe toate site-urile pe care le editează şi/sau le reprezinta din punct de vedere al vânzării spaţiilor de publicitate.

Citeste mai mult...

2activePR a castigat pitchul Polycom

Polycom, liderul mondial în soluţii de teleprezenţă, video si voce a ales 2activePR pentru dezvoltarea şi implementarea strategiilor sale de relaţii publice în România. Agenţia a fost câştigătoarea unui pitch organizat în martie, concurând cu 5 alte agenţii în runda finală. 

Citeste mai mult...

Portalul CSR Romania se relansează cu sprijinul Microsoft şi E.ON România

Doar un click îi mai desparte pe practicienii de CSR de cele mai recente analize, interviuri şi resurse online în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste (CSR). Cu un design flexibil şi aerisit, noul portal dispune de o structură mai bine definită, conţinutul editorial fiind grupat în secţiuni şi sub-secţiuni noi. În plus, utilizatorii portalului îşi pot configura parţial pagina de start, adăugând sau eliminând sub-secţiuni sau ordonând secţiunile afişate pe Home în funcţie de preferinţele editoriale. Conţinutul editorial este conectat în timp real cu principalele reţele sociale, asigurând astfel un feedback din partea cititorilor. De asemenea, site-ul oferă mai multe posibilităţi de interacţiune cu utilizatorii, platforma de comentarii fiind integrată în aproape fiecare pagină a site-ului.

Citeste mai mult...

Orkla Foods România comunică prin Action Global Communications

Action Global Communications gestionează contul de comunicare al Orkla Foods România, una dintre cele mai importante companii din domeniul FMCG. Cu o experienţă de peste 10 ani de comunicare pentru clienţi din cele mai diverse domenii, Action Global Communications va furniza Orkla Foods România servicii complete de PR şi consultanţă strategică pentru comunicare externă şi internă.

Citeste mai mult...

Oameni noi la TBWA \ MERLIN

2010, an in care agentia vrea sa se reinventeze, este anul noutatilor pentru TBWA\MERLIN. Dupa ce la inceputul lunii martie s-au mutat intr-un sediu nou, mall-ul creativ The Ark din Calea Rahovei 196A, agentia continua seria noutatilor prin cooptarea unor nume noi in echipa TBWA\ MERLIN.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP