04052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa 2activePR a castigat pitchul Polycom

2activePR a castigat pitchul Polycom

Pin It
Polycom, liderul mondial în soluţii de teleprezenţă, video si voce a ales 2activePR pentru dezvoltarea şi implementarea strategiilor sale de relaţii publice în România. Agenţia a fost câştigătoarea unui pitch organizat în martie, concurând cu 5 alte agenţii în runda finală. 

“Am hotărât că 2activePR este agenţia potrivită pentru noi, întrucât ei au răspuns la majoritatea criteriilor noastre de selecţie. Decizia finală a ţinut cont de experienţa şi întelegerea adecvată a tehnologiei şi a domeniului, creativitatea şi abilitatea de a dezvolta idei care să susţină business-ul local şi notorietatea Polycom”, a declarat Tudor Bercan, Sales Manager Polycom România.

“Este o adevărată reuşită să adaugăm încă un client din zona tehnologică în portofoliul nostru. Ce provocare mai mare pentru o agenţie de PR decât să comunice un portofoliu extins de soluţii de comunicare şi de colaborare unificate, care uşurează conectivitatea oriunde în lume?” , a concluzionat Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.


Despre Polycom

Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM) este liderul mondial în soluţii de teleprezenţă, video şi voce şi o companie vizionară în comunicaţii, care înlesneşte conectivitatea şi colaborarea oamenilor din orice parte a lumii. Pentru mai multe informaţii vizitati www.polycom.com  sau urmăriţi contul de Twitter @AllAboutPolycom.

Despre 2activePR

2activePR s-a lansat pe piaţa locală de PR încă din 2000. Agenţia oferă servicii complete de consultanţă în comunicare corporate şi de marketing, management de criză, campanii de informare şi educare, platforme şi proiecte CSR, servicii de event management şi marketing.

Echipa 2activePR reuneşte 14 consultanţi cu expertiză şi cunoştinţe solide în PR, media, BTL, marketing şi advertising. Portofoliul de clienţi include următoarele companii şi branduri: Albalact, Bristol Myers-Squibb, Holcim, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Pernod Ricard, Timişoreana, URSUS şi Villeroy&Boch. În 2009, 2activePR a câştigat conturile Timişoreana, Romstal, , British Airways, Lenovo şi Pernod Ricard.

Despre Fleishman-Hillard

Fondată în 1946, Fleishman-Hillard este astăzi una dintre agenţiile de relaţii publice de top la nivel mondial. Fleishman-Hillard Inc. şi-a câstigat renumele folosindu-se de comunicarea strategică, pentru a le oferi clienţilor lor ceea ce aceştia din urmă apreciază mai mult: un impact valoros, pozitiv şi măsurabil asupra performanţei organizaţiilor lor. Compania este recunoscută pentru standardele de excelenţă în client service şi o cultură puternică bazată pe munca în echipă, integritate şi angajament profund. Reţeaua operează în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud şi America Latină, având peste 80 de birouri. Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita site-ul Fleishman-Hillard: www.fleishman.com.  FH este parte a grupului de comunicare Omnicom,  una dintre cele mai mari reţele internaţionale de advertising, marketing şi comunicare corporatistă din lume. Calitatea serviciilor şi profesionalismul demonstrat al reţelei Fleishman Hillard s-a materializat de-a lungul anilor în peste 87 premii Silver Anvils, 76 premii CIPRA/SABRE, “Agenţia internaţională a anului 2006” (potrivit Holmes Report),  premiul “Cea mai bună agenţie pentru care să lucrezi” (pentru 6 ani consecutiv, din 2000 până în 2006), primul loc în “Quality Reputation” (pentru 12 ani consecutivi) şi primul loc în “Brand Awareness” (pentru 3 ani consecutivi).

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP