28032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Costin Ilie preia conducerea editoriala a portalului de stiri REALITATEA.NET

Incepand de astazi, 18 mai, REALITATEA.NET va fi coordonat editorial de Costin Ilie, in calitate de redactor-sef, respectiv de Alexandra Badicioiu-Matei si Viorel Dobran, care avanseaza din pozitiile de editori coordonatori pe cele de redactori-sefi adjuncti.

Citeste mai mult...

DDB Bucharest povesteşte despre mame imaginare

DDB Bucharest a creat noua campanie de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit către organizaţia SOS Satele Copiilor. Campania porneşte de la o statistică dură: 70.000 de copii din România trăiesc fără mamă, fără ca a avea pe cineva care să le fie alături în prima zi de şcoală, la prima lucrare de control sau care să le spună “Noapte bună!”. Cu sprijinul tuturor, SOS Satele Copiilor poate schimba în bine viaţa multor copii.

Citeste mai mult...

Lowe, LOWE PR şi Domestos BactiStop au declanşat operaţiunea BACT045S

Proiectul de lansare a primului dezinfectant solid de toaletă - Domestos BactiStop - a fost adjudecat de agenţiile Lowe şi Lowe PR în urma unei licitaţii derulate la începutul anului.  Desfăşurarea de forţe se va încheia în luna iunie.

Citeste mai mult...

BT lansează Banca Transilvania Tennis Cup

Banca Transilvania susţine, începând cu acest an, şi tenisul, printr-un turneu care va purta marca BT. Este vorba despre turneul naţional Banca Transilvania Tennis Cup, care va avea loc în perioada 15 -21 mai, în Cluj-Napoca, la Winners Tennis Club. Banca Transilvania Tennis Cup face parte din programul competiţional al Federaţiei Române de Tenis, categoria a 3-a.

Citeste mai mult...

Lowe PR a câştigat contul de comunicare Schneider Electric România

Începând cu 1 aprile, Lowe PR coordonează operaţiunile de comunicare ale companiei în sistem integrat, asigurând întreg spectrul de servicii specializate pe segmentele de
business to business, business to consumer, internal communications şi media relations.

Citeste mai mult...

62.39% dintre bărbaţii din România spun: Te plac naturală!

Peste 5000 de bărbaţi s-au alăturat “manifestului pentru frumuseţea naturală” iniţiat de NIVEA Visage împreună cu Dragoş Bucurenci şi Cabral Ibacka. 66.45% dintre ei le-ar spune femeilor iubite că preferă să fie machiate cât mai natural, pe când 21.95% şi-ar dori să nu fie machiate deloc.

Citeste mai mult...

SMARK organizează Strategii Media 2010 – 2 zile de workshop-uri şi dezbateri despre provocările industriei de media

Duncan Southgate de la Millward Brown U.K., Neil Perkin, fondatorul Only Dead Fish UK şi Heather LeFevre, de la Tribal DDB Amsterdam, vin între 20 şi 21 mai la Strategii de Media 2010, cel de-al treilea eveniment SMARK KnowHow.

Citeste mai mult...

Lowe PR lansează Hasbro în România!

Transformers, Monopoly, Nerf, Little Pet Shop, My Little Pony, Play-Doh, Playskool sunt doar câteva dintre jucăriile Hasbro, compania americană care are în portofoliu multe dintre cele mai îndrăgite branduri destinate divertismentului.

Citeste mai mult...

O noua platforma de dezbateri publice, lansata de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si Eventness

Fundatia Principesa Margareta a Romaniei (FPMR) si Eventness au dat startul platformei de dezbatere "Trialog",  printr-o actiune de tip flashmob, menita sa aduca in centrul atentiei implementarea  “Legii 2% pentru ONG-uri”, prima tema de dezbatere din cadrul proiectului.

Citeste mai mult...

DDB Bucharest semnează campania de imagine Alpha Bank 2010

Campania este o nouă etapă de dezvoltare a platformei de comunicare Alpha Bank începută în 2009. Personajele Greierele şi Furnica sunt aduse acum în lumea reală, mai aproape de consumatori şi interesele lor. Indiferent de raportul nostru cu banii, fie că suntem cheltuitori ca Greierele, fie ca suntem economi ca Furnica, Alpha Bank ne oferă soluţii financiare care ne ajută să ne bucurăm de banii noştri.

Citeste mai mult...

YTONG lanseaza campania de comunicare „Ieftin te costa mai mult”.

Propaganda semneaza noua campanie de imagine YTONG, singurul brand premium de bca de pe piata romaneasca, sub conceptul - „Ieftin te costa mai mult”. Demarata la jumatatea lunii martie, campania va rula pana la finalul lui 2010 si va fi declinata pe TV, presa si internet. In acelasi timp, campania de imagine YTONG va fi susţinuta prin activitati de PR cu ajutorul Free Communication, agenţia care gestionează contul de relaţii publice al companiei Xella RO.

Citeste mai mult...

Concluziile dezbaterii: Presa din România: what’s next?

Joi, 29 aprilie, la Facultatea de Litere a avut loc dezbaterea "Presa din România: what’s next?". Moderatorul Bogdan Iancu şi invitaţii Liana Alexandru (Realitatea TV), Eugen Istodor (Academia Caţavencu), Costi Rogozanu (Vox Publica) şi Cristian Ghinea (Dilema Veche) au răspuns întrebărilor adresate de studenţii diferitelor specializări.

Citeste mai mult...

Initiative semnează campania BMW Seria 5

Dezvoltată de Initiative, campania de media pentru promovarea noului model BMW Seria 5 se întinde pe durata a două luni, urmând a se încheia la mijlocul lunii mai.

Citeste mai mult...

Business Club Conferences, 5-7 mai 2010


Academia de antreprenoriat Business Club invita studentii si masteranzii la cele trei zile de conferinte in cadrul carora oameni de succes din intreaga lume vor dezbate teme de actualitate din domeniul afacerilor. Toti cei interesati sunt asteptati in perioada 5-7 mai 2010, in Amfiteatrul I Academiei de Studii Economice pentru a participa la cele noua sesiuni de conferinte si trei panel-uri de dezbateri. Intrarea este libera.

Citeste mai mult...

Conferinţele Business Club, ediţia a doua

Business Club, cea mai dinamică comunitate studenţească, axată pe dezvoltarea spiritului antreprenorial şi a aptitudinilor studenţilor care vor să îşi deschidă o afacere, organizează în perioada 5 – 7 mai, în ASE – Amfiteatrul I, cea de-a doua ediţie a Business Club Conferences. Principalul obiectiv al proiectului este să susţină formarea generaţiei actuale de antreprenori şi să fie o sursă de informare şi educaţie extra-universitară în ştiinţele antreprenoriale. La eveniment vor participa, ca şi la ediţia din 2009, speakeri de top din România şi străinătate, care vor dezbate teme de actualitate din domeniul afacerilor.

Citeste mai mult...

Workshop-uri practice de relaţii publice cu Thomas Achelis, 18 şi 20 Mai

Achelis & Partner Public Relations şi Forum for International Communications organizeaza in data de 18 mai, respectiv 20 mai, modulele de training Internal Communications si Strategic Planning of PR Campaigns. Ambele seminarii vor avea loc la Bucuresti, Hotel JW Marriott.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP