Heidi Chocolat şi Pastel Group realizează campania de responsabilitate socială „Cards of Joy”
- 19 Aprilie 2010 |
- PR Romania
„Ne bucurăm că Heidi a avut încredere în noi şi de această dată, dându-ne posibilitatea să dezvoltăm o campanie frumoasă, ce-şi doreşte să aducă faptele bune în atenţia oamenilor şi zâmbete pe chipurile a zece copii”, subliniază Ioana Mucenic, Managing Partner Pastel Group.
Colaborarea dintre Pastel Group şi Heidi Chocolat a început în aprilie, anul trecut. În cadrul noii campanii, oamenii sunt invitaţi să facă fapte bune şi să le înscrie pe site (www.heidi-chocolat.com, secţiunea Cards of Joy). Ei vor cere online un cod, pe care îl vor trimite mai departe prietenilor, pentru a genera un lanţ uman de fapte bune. Pentru fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat într-o tabără de creaţie.
Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare număr de voturi vor fi premiate. Săptămânal, vor fi oferite câte 20 de tablete Heidi, iar câştigătorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolată Heidi.
Despre Pastel Group
Pastel Group este un grup de agenţii ce oferă servicii complete de comunicare. Printre clienţii agenţiei se numără Gabriela Szabo, Petrom S.A. - Grup OMV, L´Oréal România, Unilever Food Solutions, Heidi Chocolat, La Fântâna, HR Management Club, Epson România, Remedio Farmacii, Chello Central Europe, Federaţia Română de Atletism, Fundaţia Casa Campionilor, Direcţia pentru Afaceri Europene, Fundaţia Olimpică Română. La aceştia se adaugă campania socială “Sport pentru Viaţă”, cel mai longeviv şi mai drag proiect al agenţiei.