02032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

THE PRACTICE comunică pentru Starbucks

starbucksÎncepând cu acest an, agenţia THE PRACTICE parte a Publicis Consultants | Worldwide gestionează comunicarea din România pentru Starbucks, o marcă iconică, iubită în întreaga lume, liderul mondial în comercializarea şi producerea cafelelor selectate special, cu mai mult de 14.000 de cafenele în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, America Latină şi Coasta Pacifică. Starbucks a pătruns pe piaţa din România în 2007 printr-un joint venture cu Marinopoulos Coffee Company S.A., având deschise până în prezent şapte locaţii.

Citeste mai mult...

Mediaedge:cia a castigat contul de media STRAUSS Romania

Compania Strauss Romania va lucra cu Mediaedge:cia (MEC) Romania in urma unui amplu proces de evaluare desfasurat pe parcursul a doua luni. Dupa o colaborare de 9 ani, in ultimii 2 ani MEC s-a ocupat doar de implementarea serviciilor outdoor (OOH).

Citeste mai mult...

Antonia Tucheac se alătură echipei V+O Communication

O nouă colegă s-a alăturat echipei V+O Communication de la 1 februarie 2010, în funcţia de PR Account Manager. Cu o experienţă de opt ani în presa de business, dintre care doi ani ca şef al departamentului Media&Comunicare al cotidianului de afaceri Business Standard, unde a scris despre pieţele de PR, marketing şi media buying, Antonia Tucheac îşi începe cariera în PR alături de V+O Communication.

Citeste mai mult...

La Fântâna şi Pastel Group câştigă locul 3 la EBWA Aqua Awards

European Bottled Watercooler Association (EBWA) a oferit locul 3 la categoria „Best promotion of healthy hydration” campaniei La Fântâna, realizată de Pastel Group. Campania câştigătoare a vizat un public-ţintă nişat, viitoarele şi proaspetele mămici, pe care le informează despre importanţa apei în viaţa lor şi a celor mici şi despre beneficiile watercooler-ului La Fântâna.

Citeste mai mult...

Trenkwalder Sobis a ales V+O Communication

Trenkwalder Sobis (www.trenkwalder.ro), una dintre cele mai mari companii de resurse umane cu 11 filiale la nivel naţional, a ales să colaboreze cu agenţia de relaţii publice V+O Communication în ceea ce priveşte serviciile de consultanţă în comunicare.

Citeste mai mult...

Florin Serban cotat mai bine decat Polanski la festivalul de film de la Berlin

florin_serban_berlin

Filmul „Eu cand vreau sa fluier, fluier” a fost aplaudat indelung ieri seara in cadrul premierei de la festivalul de film din Berlin. Dupa ce a urmarit in liniste deplina filmul, publicul a aplaudat in ritmul melodiei de pe genericul de final si echipa filmului a urcat pe scena.

Citeste mai mult...

Vodafone Romania sprijina si in acest an programul „O sansa pentru viata” prin noi donatii

Vodafone Romania a donat Centrului de Transfuzii Bucuresti o ambulanta complet echipata pentru transportul sangelui si al elementelor sanguine, in cadrul programului national de donare de sange „O sansa pentru viata”. Programul este organizat impreuna cu Asociatia REACT si in parteneriat cu Ministerul Sanatatii, Institutul National de Hematologie si Uniunea Nationala a Studentilor din Romania.

Citeste mai mult...

«Eu cand vreau sa fluier, fluier » sambata, pe covorul rosu

george-_filmIn primul weekend al Festivalului International de Film de la Berlin, pe data de 13 februarie, va avea loc premiera mondiala a filmului « Eu cand vreau sa fluier, fluier ». « Prima proiectie va fi pentru mine cea mai importanta si emotiile mele intr-acolo se indreapta. Public adevarat, intr-o sala adevarata, pentru prima data. Nimic nu se compara cu asta.» declara regizorul filmului, Florin Serban, care va fi prezent in cadrul Festivalului, alaturi de echipa romana printre care se numera actorii George Pistereanu, Ada Condeescu, Clara Voda si producatorii Catalin si Daniel Mitulescu.

Citeste mai mult...

Presage a fost aleasa agentia de comunicare corporativa a Fabryo Corporation

Incepand cu luna ianuarie 2010, Presage | Public Relations & Public Affairs se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma  unui pitch organizat in luna decembrie 2009. Presage va dezvolta si implementa la nivel national un program complex de comunicare a identitatii si valorilor corporate ale Fabryo Corporation.

Citeste mai mult...

SmartPoint comunică pentru eMAG

SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Croaţia, România, Serbia şi Slovenia) a semnat parteneriatul pentru serviciile de comunicare cu eMAG, cel mai mare magazin online din România.

Citeste mai mult...

Forţe proaspete susţin dezvoltarea Pastel Group

Grupul de comunicare Pastel Group a primit cu bucurie trei noi membrii în echipă: Radu Vasile, Diana Bucuroiu şi Cristina Mihalache. Radu Vasile s-a alăturat diviziei Pastel Graphics în calitate de Art Director, Diana Bucuroiu este noul PR Manager al grupului, iar Cristina Mihalache, Senior Project Manager.

Citeste mai mult...

GAV devine partenerul Yacht Club Regal Roman

Agentia de publicitate GAV a devenit partenerul in zona de creatie al Yacht Club Regal Roman. Primul proiect desfasurat impreuna a fost rebrandingul YCRR, cu scopul de a revigora imaginea Clubului, pastrand caracteristicile traditionale ale identitatii istorice. In continuare, GAV va sprijini Balul YCRR, un eveniment anual dedicat membrilor Clubului, care se va desfasura pe 11 februarie 2010, in prezenta membrilor Casei Regale - Alteta Sa Regala Margareta, Principesa Mostenitoare a Romaniei si Alteta Sa Regala Principele Radu Duda.

Citeste mai mult...

MOL Romania oferă 150.000 de euro pentru proiecte in cadrul programului "Spaţii Verzi"

MOL România şi Fundaţia pentru Parteneriat lansează, pentru al 5-lea an consecutiv, concursul de proiecte pentru programul ,,Spaţii verzi”. În acest an, investiţia MOL România pentru cele două categorii ale programului, Arii naturale protejate şi Spaţii verzi urbane este de 150.000 Euro.

Citeste mai mult...

Salvaţi Copiii trage un nou semnal de alarmă asupra pericolelor din mediul on-line

Cu ocazia Zilei Europene a Siguranţei pe Internet, Salvaţi Copiii, în calitate de coordonator naţional al programului Sigur.info – „Internet mai sigur pentru copii”, reatrage atenţia opiniei publice, autorităţilor, părinţilor şi copiilor asupra riscurilor asociate utilizării Internetului.

Citeste mai mult...

Initiative are o nouă formulă managerială

După mai bine de 14 ani alături de Initiative, din care opt petrecuţi la conducerea agenţiei, Octav  Popescu devine Vicepreşedinte Initiative urmând să coordoneze operaţiunile de media şi digital la nivelul întregului grup. Noul Managing Director al agenţiei este Steve Dallas, unul dintre cei mai buni specialişi internaţionali în media.

Citeste mai mult...

COSMOTE România introduce noul slogan global "Lumea noastră eşti tu"

In urma adoptării unui slogan nou, COSMOTE România introduce “Lumea noastră eşti tu”, precum şi o noua campanie de imagine, orientată şi inspirată de lumea reprezentată de clienţii săi. Noul slogan consolidează angajamentul companiei pe piaţă şi vine în întâmpinarea clienţilor şi ale nevoilor lor reale.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP