17042021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

„Toate pânzele sus” în regia Lowe PR şi AEG by Electrolux

Brandul AEG by Electrolux a fost sponsorul echipajului de yachting al lui Lucian Mîndruţă şi partener oficial al Regattei României 2009

Prin acest proiect implementat de echipa Lowe PR, brandul AEG a fost prezent la toate momentele importante ale Regattei României, de la Skippers Briefing şi competiţia propriu-zisă, până la festivitatea de înmânare a premiilor şi petrecerea ce a urmat.
Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux România, a înmânat premiul Overall al Regattei România echipajului Magic Time.

Citeste mai mult...

Lowe PR, 100% rată de succes la PR Award 2009. Şi ne străduim mai mult!

„Am urcat aseară de 4 ori pe scenă ca nominalizaţi. Şi tot de 4 ori am plecat cu premii. Toate proiectele pe care le-am înscris în concurs au fost premiate. Pentru noi, acesta este cel mai mare succes. Spune ceva despre nivelul de performanţă pe care Lowe PR l-a atins, despre capacitatea de a ne autoevalua munca şi despre clienţii pentru care derulăm campanii autentice, reale, cu rezultate palpabile.” declară Hortensia Năstase, Managing Director Lowe PR.

Citeste mai mult...

Brand Connection susţine pro bono campania de voluntariat şi imagine a Crucii Roşii Române

În fiecare an, Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, oferă sprijin şi ajută la îmbunătăţirea vieţii  a mii de oameni din întreaga ţară. În cursul anului 2008, a venit în sprijinul a peste 162.000 de persoane (au beneficiat de ajutor aproximativ 34.000 de persoane afectate de inundaţii, incendii sau alunecări de teren şi peste 70.000 de bătrâni, bolnavi, copii instituţionalizaţi, familii cu venituri mici sau fără venituri, în timp ce, peste 56.000 de persoane au participat la programe de educaţie pentru sănătate).

Citeste mai mult...

Etică, transparenţă şi fair-play în PR-ul românesc

logo-week-edt7În premieră în România, Forum for International Communications şi prestigiosul Institute for Public Relations din SUA au prezentat în cadrul dezbaterii PR Week "Etica în PR: repere, tendinţe şi controverse" rezultatele studiului "Media Transparency and Media Practices in Romania: Results of a Nation-wide Survey of Practitioners". Katerina Tsetsura, autoarea metodologiei studiului, a participat la congresul PR Week, fiind unul dintre cei doi cercetatori coordonatori ai proiectului Global Media Transparency.

Citeste mai mult...

Interactions castiga al patrulea brand Nestle din portofoliu: JOE

Echipa Interactions a dezvoltat, pe baza conceptului creat de Scala JWT, proiectul online www.indraznestesitu.ro, care se anunta a fi una dintre cele mai mari initiative de retea sociala sustinuta de un brand. In calitatea de agentie specializata in CRM si comunicare digitala, Interactions va gestiona de asemenea, pe tot parcursul campaniei, procesul de comunicare cu membrii comunitatii construite in jurul www.indraznestesitu.ro. JOE este al patrulea brand Nestle din portofoliul Interactions, dupa Maggi, Nescafe si Nesquik.

Citeste mai mult...

Romanian Public Relations Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a şaptea ediţii

logo-award-edt7The PRACTICE a fost desemnată "Agenţia de PR a Anului" în cadrul celei de-a şaptea ediţii a competiţiei Romanian PR Award, care şi-a desemnat laureaţii, într-o gală festivă desfăşurată miercuri seară, 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. În afara competiţiei, juriul i-a acordat Guvernatorului Băncii Naţionale, Mugur Isărescu, distincţia Comunicatorul Anului.

Citeste mai mult...

2009 - anul programelor CSR in educatie pentru Petrom

Petrom desfasoara anul acesta mai multe programe de responsabilitate sociala de sustinere a educatiei din Romania. Pana acum, 6.000 de copii si sute de profesori beneficiaza de investitia companiei in acest domeniu: 180 de copii din mediul rural incep scoala in cladiri noi, dotate cu calculatoare si materiale didactice, 837 au participat la cea mai mare tabara de educatie eco-civica si peste 5000 de elevi au participat la un concurs national de proiecte pentru comunitatile in care traiesc. Anul acesta, Petrom sustine si realizarea primului audit energetic national pentru scolile generale din Romania.

Citeste mai mult...

Viitor Plus lanseaza Recicleta, un program pilot de colectare a deseurilor de hartie in birourile din Floreasca

RECICLETA este un proiect ViitorPlus, primul proiect neutru în carbon, care are ca scop colectarea deseurilor de hartie din birouri spre a fi reciclate.

Citeste mai mult...

Locuri de joacă moderne pentru copii oferite de E.ON şi Fundaţia “Pentru Societate”

Începând de astăzi, 15 septembrie, copiii de la Grădiniţa nr. 6 situată pe Aleea Curcubeului nr. 4 din municipiul Botoşani au la dispoziţie un loc de joacă  plăcut, într-un mediu sigur. Iniţiativa proiectului de reamenajare şi dotare a spaţiului de joacă  din Botoşani aparţine E.ON România în parteneriat cu Fundaţia” Pentru Societate” care au suportat toate costurile aferente pentru patru spaţii similare, în valoare totală de 545.000 de euro.

Citeste mai mult...

Catavencu.ro vrea sa afle ce amintiri au romanii din “Epoca de Aur”

Catavencu.ro le ofera sansa supravietuitorilor Epocii de Aur sa isi spuna povestea, care poate deveni astfel o legenda urbana a regimului trecut.

Visul romanesc de glorie socialista a lasat multe amintiri romanilor. Amintiri romantice, fara curent electric dar la lumina lumanarii. Amintirea supei din gheare, pentru ca statul la coada nu le aducea intotdeauna pe masa puiul in carne si oase. Romanii au pus umarul la cladirea socialismului sorbind din ceasca si ultimul strop de nechezol, reusind insa sa-l fenteze cu ajutorul umorului tipic si caracteristic.

Citeste mai mult...

Campania sociala “Imparte! E mai mult decat o felie de paine!” a fost extinsa la nivel national

Vel Pitar extinde la nivel national campania sociala “Imparte! E mai mult decat o felie de paine!”. Incepand de astazi, 11 septembrie 2009, consumatorii Vel Pitar din toata tara pot dona o felie de paine oamenilor nevoiasi.
Sortimentul de paine ales ca vehicul pentru campanie este French Toast, cu cele patru variante ale sale - clasic, integral, graham si secara. Produsele beneficiaza de ambalaje dedicate, special create pentru aceasta campanie si care pot fi recunoscute cu usurinta in rafturile magazinelor. Pe fiecare pachet de French Toast participant la campanie este prezent mesajul “Fa o fapta buna! Doneaza o felie de paine”, precum si pasii care trebuie urmati pentru a realiza actul de donatie.

Citeste mai mult...

RBS România – Supergrounds: un loc de joacă dintr-o şcoală din Timişoara în aşteptarea transformării

În 2009, RBS aduce în România Supergrounds, o iniţiativă a RBS Group parte a programului de investiţii în comunitate, în cadrul căruia o şcoală primară beneficiază de sprijin financiar oferit de bancă pentru recondiţionarea spaţiului de joacă.

Citeste mai mult...

MOL România lansează campania “5 secunde pentru siguranţa dumneavoastră"

MOL România lansează campania educaţională “5 secunde pentru siguranţa dumneavoastră”. Timp de 2 săptămâni clienţii companiei vor primi informaţii referitoare la regulile esenţiale ce trebuie respectate pentru a evita o serie de incidente în benzinării, precum şi sfaturi practice care îi vor ajuta să îşi eficientizeze consumul de carburant.

Citeste mai mult...

The Public Advisors comunica stilul si eleganta bijuteriilor Tamara

Începând cu luna septembrie, agenţia de relaţii publice The Public Advisors a fost aleasă pentru a realiza comunicarea unui cunoscut brand de bijuterii de lux din Bucureşti: Tamara.

Citeste mai mult...

Romanian PR Week 2009: Relaţiile Publice. Quo vadis?

În perioada 29 septembrie - 1 octombrie se va desfăşura la Palatul Parlamentului cea de-a şaptea ediţie a Romanian PR Week. Evenimentul reuneşte Congresul Internaţional PR Week, PR Award Gala Night şi un training tematic de o zi.

Pornind de la convingerea că Relaţiile Publice pot deveni disciplina care combină cu succes logo-week-edt7strategia şi comunicarea, creând o adevărată punte de legătură între organizaţii şi stakeholderii lor, dezbaterile PR Week vin să întărească ideea că PR-ul nu trebuie să se rezume doar la comunicarea deciziilor, ci trebuie integrat în strategia de afaceri, contribuind proactiv la formularea politicilor corporatiste.  Această translatare de la public relations la public engagement permite trecerea de la o formă de influenţă piramidală la una de tip sferic, implicând şi vocile grupurilor cointeresate în procesele decizionale.

Citeste mai mult...

Profesorul Emerit Dennis L. Wilcox sustine dezbaterea "Cum tratam criza economica din PR"

Joi, 24 septembrie, Profesorul Emerit Dennis L. Wilcox, autorul celebrei cărţi ”Relaţii Publice. Strategii şi tactici”, va susţine dezbaterea: “Cum tratăm criza economică din PR”.
Acesta va vorbi despre modalităţile de minimalizare a actualei crize economice, pornind de la studii de caz actuale.

Citeste mai mult...

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web