04122023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Sanofi-Aventis şi Zentiva lansează campania Hula Hoop pentru Diabet

Cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului, care va avea loc pe 14 noiembrie, sanofi-aventis şi Zentiva, în parteneriat cu Federaţia Internaţională de Diabet, lansează campania Hula Hoop pentru Diabet, care atrage atenţia asupra importanţei educaţiei şi a PREVENŢIEI, în special printre copii şi tineri. Portalul oficial al campaniei este www.hoop4diabetes.com. Andreea Răducan, campioana olimpică şi mondială la gimnastică, s-a alăturat cauzei.

Citeste mai mult...

Depozitul de Papetărie donează o tablă şcolară la fiecare alta vândută

Depozitul de Papetărie (www.dpap.ro), unul dintre principalii jucători de pe piaţa distribuţiei de produse de birotică şi papetărie, va dona şcolilor din zone declarate oficial ca fiind defavorizate câte o tablă şcolară de fiecare asemenea produs vândut, până la finele anului.

Citeste mai mult...

Digi Cafe VI: succesul în mobile marketing constă în segmentare, gestionarea contextului emoţional şi convergenţa canalelor

Ieri, 29 octombrie, în Club Pat, specialişti din Europa de Nord si România s-au întâlnit la Digi Cafe pentru a discuta despre succesul campaniilor de mobile marketing şi tendinţele din Mobile 2.0. Invitaţi la dezbatere au fost Maia Novolan, director general Syscom Digital; Dan Vîrtopeanu, general manager Voxline Communication; Antonio Eram, fondator şi CEO Netopia System; Marian Costache, managing partner Motion Vision Communication şi Anders Borde, marketing director More Mobile Relations (Norvegia) care a luat parte la întâlnire prin Skype.

Citeste mai mult...

Noua campanie URSUS vorbeşte despre ambiţia de a progresa

Din 1 noiembrie URSUS, Regele Berii în România, aduce un ton nou în comunicare în categoria de bere din România, în linie cu valorile mărcii de a se îmbunătăţi în mod permanent.  După o serie importantă de inovaţii (prima sticlă verde de bere din România, prima sticlă embosată sau primele doze cu aspect mat), URSUS îşi continuă în mod ambiţios evoluţia cu o campanie publicitară progresivă, care marchează un pas înainte în călătoria sa. 

Citeste mai mult...

Dupa Bucuresti, caravana Guerilla Verde ajunge astazi la Vaslui

Ieri a inceput la Bucuresti cea de-a doua editie a caravanei educationale de film cu mesaj ecologic Guerilla Verde, care se va desfasura in perioada 26 octombrie – 2 noiembrie. Celelalte orase in care va ajunge caravana sunt: Vaslui (27 oct), Iasi (28 oct), Piatra-Neamt (29 oct), Bacau (30 oct) si Sibiu (2 nov). Cele doua proiectii din Bucuresti au fost gazduite de Colegiul National “Sf. Sava” si de FJSC in cadrul “Serilor FJSC”. 

Citeste mai mult...

Coca-Cola HBC Romania a castigat 3 premii Aur si un premiu Bronz la competitia Spotlight Awards 2009

Bucuresti, 9 noiembrie 2009. Coca-Cola HBC Romania a obtinut trei premii Aur si un premiu Bronz in cadrul Spotlight Awards 2009, competitie de materiale de comunicare print, video si web organizata de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. Proiectele de comunicare interna ale companiei inscrise in competitie s-au numarat si printre castigatorii sectiunii Realizari Speciale, la categoriile Cel mai creativ, Cel mai bun debut si Cel mai motivant material de comunicare.

Citeste mai mult...

World Wide Fund şi Fundaţia ERSTE anunţă etapa a doua a iniţiativei “Şcoli europene pentru o planetă vie”

Până de curând, resursele naturale au fost mai mult decât suficiente pentru a satisface necesităţile omenirii. Cu toate acestea, Raportul Bianual O Planetă Vie realizat de WWF în 2006 a arătat cum se schimbă acest aspect şi că oamenii consumă cu aproximativ 25% mai multe resurse naturale decât poate înlocui planeta. Potrivit Raportului, până în 2050 vom avea nevoie de o cantitate de resurse naturale dublă faţă de cea pe care o poate oferi astăzi planeta noastră.

Citeste mai mult...

Citi mobilizează peste 40.000 de voluntari din peste 90 de ţări, pentru „Ziua Comunităţii”

Voluntarii Citibank România s-au alăturat celor peste 40.000 de colegi din peste 90 de ţări pentru a sărbători cea de-a patra ediţie a „Zilei Comunităţii” (Global Community Day), organizată de către Citi.

Citeste mai mult...

BCR dă voce copiilor talentaţi

Românilor le place să cânte, iar mulţi dintre ei au şi talent. La asta s-a gândit BCR când a venit cu ideea programului educaţional BCR Speranţe, lansat joi, 22 octombrie. Aceasta este o iniţiativă menită să sprijine educaţia muzicală a unor copii talentaţi, pe care mijloacele financiare modeste îi împiedică să urmeze cursuri de specialitate care le-ar permite să îşi valorifice aptitudinile.

Citeste mai mult...

Gala RoNewMedia a premiat cele mai bune lucrări de web design şi producţie web tv din industria online românească

Aseară, începând cu ora 19:00, la World Trade Center Bucureşti, în cadrul RoNewMedia 4.0, a avut loc Gala de decernare a RoWebDesign şi RoWebTV Awards. Iniţiate de F5, cele două competiţii recompensează cele mai curajoase şi eficiente lucrări în materie de design, respectiv producţie video din web-ul autohton.

Citeste mai mult...

Caravana Guerilla Verde porneste din nou la drum

In perioada 26 octombrie – 2 noiembrie va avea loc cea de-a doua editie a caravanei educationale de film cu mesaj ecologic, Guerilla Verde. Caravana va porni din Bucuresti si se va opri in alte cinci orase din tara: Vaslui (27 oct), Iasi (28 oct), Piatra-Neamt (29 oct), Bacau (30 oct) si Sibiu (2 nov). Fiind un proiect educational dedicat elevilor si studentilor, accesul tinerilor in salile de proiectie este gratuit. Participantii vor avea ocazia sa discute cu reprezentantii ONG-urilor partenere pe marginea subiectelor abordate de filme ca “Home”,  “11th Hour” sau “An Inconvenient Truth”. 

Citeste mai mult...

Comunicatorii pentru societatea civila - premiati de Ministrul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National

Astazi s-a incheiat oficial primul stagiu al programului “Comunicatori pentru societatea civila”, prin care agentia de comunicare Millenium Communications si Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National si-au propus sa contribuie la rezolvarea unei mai vechi probleme a ONG-urilor din Romania: lipsa de vizibilitate si promovarea insuficienta in randul publicului larg.

Citeste mai mult...

Sustenabilitatea vazuta ca oportunitate

“Comunitatea de afaceri are puterea, aptitudinile si interesul pentru a juca un rol semnificativ in societate” (Juan Ramon Silva Ferada, Area General Manager of Sustainability la Acciona) a fost una dintre concluziile celei de-a patra editii a Conferintei Internationale de Responsabilitate Sociala Corporatista – CSR’09 Responsabilitate prin inovatie – desfasurata la Bucuresti in zilele de 20 si 21 octombrie. 

Citeste mai mult...

Ülker la 11 ani de activitate in Romania

Dupa mai mult de 11 ani de activitate intensa si prolifica pe piata romaneasca, Ülker Romania anunta un bilant pozitiv pentru afacerea din tara noastra. Pornind de la investitia de 23 de milioane USD realizata in anul 2006 pentru construirea uneia dintre cele mai mari si mai moderne fabrici de profil din Europa de Est, la care s-au adaugat investitiile ulterioare pentru obtinerea certificatelor ISO 9001, IFS si HACCP si continuand cu lansarea, in anul 2007, a exportului de produse din Romania catre 8 tari europene si Africa, cifra de afaceri a Ülker Romania a crescut de la an la an.

Citeste mai mult...

Angajaţii E.ON învaţă copiii despre energie în cadrul Săptămânii Voluntariatului E.ON

În cadrul activităţilor de voluntariat din săptămâna 19-22 octombrie a.c. aproape 200 de angajaţi E.ON predau  lecţii despre energie copiilor din mai multe oraşe din Transilvania şi Moldova. Pentru a capta interesul şi atenţia copiilor, aceştia vor fi implicaţi de voluntarii E.ON în jocuri interactive şi exerciţii practice privind utilizarea în condiţii de siguranţă a energiei electrice şi a gazelor naturale.

Citeste mai mult...

ECDL ROMANIA sprijina integrarea sociala a tinerilor cu sindromul DOWN

Vineri  a avut loc conferinta de lansare a proiectului „Prietenii mei de la ADOR”, un proiect prin care elevii de liceu vin in sprijinul tinerilor cu Sindrom Down.
ECDL ROMANIA a fost alaturi de organizatori la eveniment in calitate de partener al proiectului, descurajand discriminarea in ceea ce ii priveste pe cei cu dizabilitati intelectuale.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP           GMP logo 2