25042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

SOS Satele Copiilor şi Europa FM dăruiesc poveşti de Crăciun

SOS Satele Copiilor şi Europa FM anunţă lansarea campaniei sociale „Doneaza o cărte de Crăciun”, prin care îşi propun să ajute copii dezavantajaţi din fiecare regiune a ţării, prin colectarea şi donarea de cărţi.

Citeste mai mult...

Dilemele comunicării Uniunii Europene

50 de români au decis să scrie o carte despre comunicarea Uniunii Europene. Printr-un exerciţiu colectiv, s-a încercat emiterea unor semnale despre ce e bun şi ce e rău în construcţia comunitară, o percepţie a cetăţeanului simplu. Toate acestea sunt cuprinse acum într-o carte, “Dilemele comunicării Uniunii Europene”, iar lansarea sa a avut loc pe 18 noiembrie 2009, la Bruxelles.

Citeste mai mult...

Coca-Cola HBC Romania a castigat 3 premii Aur si un premiu Bronz la competitia Spotlight Awards 2009

Bucuresti, 9 noiembrie 2009. Coca-Cola HBC Romania a obtinut trei premii Aur si un premiu Bronz in cadrul Spotlight Awards 2009, competitie de materiale de comunicare print, video si web organizata de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. Proiectele de comunicare interna ale companiei inscrise in competitie s-au numarat si printre castigatorii sectiunii Realizari Speciale, la categoriile Cel mai creativ, Cel mai bun debut si Cel mai motivant material de comunicare.

Citeste mai mult...

Electrolux şi Lowe PR organizează petreceri tematice şi încurajează mişcarea eco. Totul virtual!

În perioada octombrie - decembrie 2009 Electrolux şi Lowe PR lansează două concursuri online: Dinner Explorer şi Climate Range. Ambele platforme propun o abordare creativă şi interactivă a comunicării brandurilor, consumatorii fiind invitaţi să abordeze experimental valorile Electrolux.

Citeste mai mult...

Citi mobilizează peste 40.000 de voluntari din peste 90 de ţări, pentru „Ziua Comunităţii”

Voluntarii Citibank România s-au alăturat celor peste 40.000 de colegi din peste 90 de ţări pentru a sărbători cea de-a patra ediţie a „Zilei Comunităţii” (Global Community Day), organizată de către Citi.

Citeste mai mult...

Pasiunea pentru Bucureştiul de altădată a adus trei premii pentru Timişoreana şi Metropotam Interbelic la Internetics 2009

Timişoreana a adus bucureştenilor poveştile Micului Paris şi a devenit cea mai premiată marcă din FMCG la Gala Internetics 2009. Campania Metropotam Interbelic a adus mărcii Timişoreana trei premii: la categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, secţiunea „Mâncare şi băutură”, la categoria „Campanii interactive”, secţiunea „Mâncare şi băutură”, şi marele premiu (Aur) la categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”. 

Citeste mai mult...

Gala RoNewMedia a premiat cele mai bune lucrări de web design şi producţie web tv din industria online românească

Aseară, începând cu ora 19:00, la World Trade Center Bucureşti, în cadrul RoNewMedia 4.0, a avut loc Gala de decernare a RoWebDesign şi RoWebTV Awards. Iniţiate de F5, cele două competiţii recompensează cele mai curajoase şi eficiente lucrări în materie de design, respectiv producţie video din web-ul autohton.

Citeste mai mult...

Ultima săptămână de înscrieri la concursul foto-video EcoPaparazzi

Tinerii mai au doar o saptamana la dispozitie pentru a se inscrie in concursul foto-video EcoPaparazzi. Lucrarile trimise trebuie sa surprinda intr-o fotografie sau intr-un filmulet bune si rele practici referitoare la mediul inconjurator. Concursul face parte din proiectul Guerilla Verde, prima caravana educationala de film cu mesaj ecologic, aflata deja la a doua editie (26 octombrie – 2 noiembrie), organizata de catre Media Image Factory.

Citeste mai mult...

Comunicatorii pentru societatea civila - premiati de Ministrul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National

Astazi s-a incheiat oficial primul stagiu al programului “Comunicatori pentru societatea civila”, prin care agentia de comunicare Millenium Communications si Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National si-au propus sa contribuie la rezolvarea unei mai vechi probleme a ONG-urilor din Romania: lipsa de vizibilitate si promovarea insuficienta in randul publicului larg.

Citeste mai mult...

Mediafax Foto distribuie în România fotografiile age fotostock

Mediafax Foto, liderul pieţei româneşti de fotografie de presă, a devenit distribuitor în România al colecţiilor de fotografie ale agenţiei age fotostock, disponibile presei, dar şi agenţiilor de PR şi publicitate, editurilor şi altor companii.

Citeste mai mult...

Ülker la 11 ani de activitate in Romania

Dupa mai mult de 11 ani de activitate intensa si prolifica pe piata romaneasca, Ülker Romania anunta un bilant pozitiv pentru afacerea din tara noastra. Pornind de la investitia de 23 de milioane USD realizata in anul 2006 pentru construirea uneia dintre cele mai mari si mai moderne fabrici de profil din Europa de Est, la care s-au adaugat investitiile ulterioare pentru obtinerea certificatelor ISO 9001, IFS si HACCP si continuand cu lansarea, in anul 2007, a exportului de produse din Romania catre 8 tari europene si Africa, cifra de afaceri a Ülker Romania a crescut de la an la an.

Citeste mai mult...

Sanofi-Aventis şi Zentiva lansează campania Hula Hoop pentru Diabet

Cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului, care va avea loc pe 14 noiembrie, sanofi-aventis şi Zentiva, în parteneriat cu Federaţia Internaţională de Diabet, lansează campania Hula Hoop pentru Diabet, care atrage atenţia asupra importanţei educaţiei şi a PREVENŢIEI, în special printre copii şi tineri. Portalul oficial al campaniei este www.hoop4diabetes.com. Andreea Răducan, campioana olimpică şi mondială la gimnastică, s-a alăturat cauzei.

Citeste mai mult...

ECDL ROMANIA sprijina integrarea sociala a tinerilor cu sindromul DOWN

Vineri  a avut loc conferinta de lansare a proiectului „Prietenii mei de la ADOR”, un proiect prin care elevii de liceu vin in sprijinul tinerilor cu Sindrom Down.
ECDL ROMANIA a fost alaturi de organizatori la eveniment in calitate de partener al proiectului, descurajand discriminarea in ceea ce ii priveste pe cei cu dizabilitati intelectuale.

Citeste mai mult...

Depozitul de Papetărie donează o tablă şcolară la fiecare alta vândută

Depozitul de Papetărie (www.dpap.ro), unul dintre principalii jucători de pe piaţa distribuţiei de produse de birotică şi papetărie, va dona şcolilor din zone declarate oficial ca fiind defavorizate câte o tablă şcolară de fiecare asemenea produs vândut, până la finele anului.

Citeste mai mult...

Digi Cafe VI: succesul în mobile marketing constă în segmentare, gestionarea contextului emoţional şi convergenţa canalelor

Ieri, 29 octombrie, în Club Pat, specialişti din Europa de Nord si România s-au întâlnit la Digi Cafe pentru a discuta despre succesul campaniilor de mobile marketing şi tendinţele din Mobile 2.0. Invitaţi la dezbatere au fost Maia Novolan, director general Syscom Digital; Dan Vîrtopeanu, general manager Voxline Communication; Antonio Eram, fondator şi CEO Netopia System; Marian Costache, managing partner Motion Vision Communication şi Anders Borde, marketing director More Mobile Relations (Norvegia) care a luat parte la întâlnire prin Skype.

Citeste mai mult...

Noua campanie URSUS vorbeşte despre ambiţia de a progresa

Din 1 noiembrie URSUS, Regele Berii în România, aduce un ton nou în comunicare în categoria de bere din România, în linie cu valorile mărcii de a se îmbunătăţi în mod permanent.  După o serie importantă de inovaţii (prima sticlă verde de bere din România, prima sticlă embosată sau primele doze cu aspect mat), URSUS îşi continuă în mod ambiţios evoluţia cu o campanie publicitară progresivă, care marchează un pas înainte în călătoria sa. 

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP