02032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Sanofi-Aventis şi Zentiva lansează campania Hula Hoop pentru Diabet

Sanofi-Aventis şi Zentiva lansează campania Hula Hoop pentru Diabet

Pin It
Cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului, care va avea loc pe 14 noiembrie, sanofi-aventis şi Zentiva, în parteneriat cu Federaţia Internaţională de Diabet, lansează campania Hula Hoop pentru Diabet, care atrage atenţia asupra importanţei educaţiei şi a PREVENŢIEI, în special printre copii şi tineri. Portalul oficial al campaniei este www.hoop4diabetes.com. Andreea Răducan, campioana olimpică şi mondială la gimnastică, s-a alăturat cauzei.

Hula Hoop pentru Diabet promovează stilul de viaţă sănătos. Cercul albastru, simbolul Zilei Mondiale a Diabetului, a fost imaginat sub formă de hula hoop pentru talie sau deget. Cu puţin exerciţiu, înveţi să preiei controlul asupra mişcării hula hoop. Acelaşi lucru este valabil şi în cazul diabetului.

„Campania Hula Hoop pentru Diabet promovează într-un mod foarte distractiv şi interactiv  ideea de viaţă sănătoasă, adresându-se în mod special publicului tânăr, dar nu numai. Mesajele campaniei au fost diseminate în mediul online, prin www.hoop4diabetes.com şi social media, iar cei pasionaţi de shopping şi care îşi petrec timpul liber în mall pot să danseze hula hoop şi totodată să se informeze cu privire la factorii de risc şi metodele de prevenţie. Prin această campanie, intenţionăm o abordare globală, de 360 de grade a diabetului: nutriţie, sport, medicaţie, familie, prieteni, atitudine etc”, explică Oana Belinski, Product Manager sanofi-aventis.

Campania constă în reprezentaţii spontane cu tineri dansatori efectuând mişcări hula hoop în locuri neconvenţionale precum statii de metrou sau mall-uri, evenimente şi concursuri interne adresate angajaţilor companiei, promovare în mediul online şi sesiuni de fotografii şi autografe cu sportivi renumiţi - exemple de ambiţie şi echilibru - precum Andreea Răducan, Gabriela Szabo, Ivan Pazaichin sau Marius Urzică. Sâmbătă, de Ziua Mondială a Diabetului, va avea loc evenimentul oficial în Plaza România, Bucureşti, începând cu ora 13.00.

„Îi aşteptăm pe toţi cei doritori de dans şi hula hoop să participe la evenimentele de sâmbătă din Plaza România. Este distractiv şi, în plus, foarte sănătos. 30 de minute pe zi de dans pot reduce cu 40% riscurile apariţiei diabetului zaharat de tip 2. De asemenea, cei interesaţi de informaţii suplimentare, dar şi de videoclipuri amuzante cu hula hoop, pot accesa www.hoop4diabetes.com” - Andreea Răducan, Fundaţia Olimpică Română.

Unul dintre factorii care au determinat organizarea acestei campanii este avertizarea Federaţiei Internaţionale de Diabet cu privire la riscurile creşterii incidenţei diabetului la nivel mondial. Până în anul 2025, numărul persoanelor care sunt afectate de diabet ar putea ajunge la 380 de milioane. În prezent, circa 250 de milioane de oameni suferă de această afecţiune în toată lumea, dintre care 55,2 milioane în Europa.

„Creşterea cazurilor de diabet de la an la an este alarmantă, iar previziunile pentru viitor nu sunt deloc optimiste. Situaţia actuală este în primul rând dovada unei lipse de informare şi educaţie în cadrul publicului larg, dar şi a unei atitudini pasive generale. Prevenţia diabetului nu presupune deloc un efort deosebit, ci în primul rând asumarea unei vieţi echilibrate din punct de vedere alimentar şi al activităţii fizice”, a declarat Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Preşedinte al Federaţiei Române pentru Diabet. „Ca şi în cazul prevenţiei cancerului sau a bolilor cardiovasculare, în cazul diabetului ar trebui să se aplice Regula celor 60 de minute: mai mult de 60 de minute pe zi pentru activitate fizică şi mai puţin de 60 de minute pentru televizor, computer şi jocuri video”.

„Pornind de la moştenirea remarcabilă pe care o avem în tratamentele împotriva diabetului, sanofi-aventis este de peste 85 de ani un partener responsabil pentru pacienţi şi pentru comunitatea medicală. Astăzi, sanofi-aventis pune la dispoziţia pacienţilor nu doar soluţii terapeutice medicamentoase, ci încearcă să acopere şi ceilalţi factori foarte importanţi în managementul acestei afecţiuni, prin proiecte complexe de educaţie şi prin atragerea atenţiei asupra importanţei prevenţiei în diabetul zaharat. Obiectivul nostru este de a oferi încredere şi de a îmbunătăţi calitatea vieţii pentru persoanele care suferă de diabet”, a declarat Dr. Ovidiu Saltas-Dabija, Director Medical sanofi-aventis.

Sanofi-aventis se implică de peste 85 de ani în tratarea diabetului, încă de la inventarea primei insuline, Insulina Hoechst, care a fost introdusă în Germania în 1923. Compania dispune de cea mai mare capacitate de producţie de insulină din lume, la Frankfurt, cu o suprafaţă de 4,6 milioane m2. Fabrica asigură necesarul de insulină pentru 100 de ţări, printre care şi România.

Despre sanofi-aventis
Sanofi-aventis, companie farmaceutică de vârf la nivel mondial, descoperă, dezvoltă şi oferă soluţii terapeutice pentru îmbunătăţirea vieţii oamenilor. Sanofi-aventis este listată la bursa din Paris (EURONEXT PARIS: SAN) şi New York (NYSE: SNY)
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP