17042021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

MOL România te invită să priveşti traficul cu alţi ochi

MOL România lansează astăzi o nouă promoţie de vară menită să invite la relaxare şi bună dispoziţie. Vedeta campaniei este “bandana”, unul dintre accesoriile momentului, exploatat în mod creativ şi în prezentările de modă internaţionale.

Citeste mai mult...

15 studenţi români au fost selectaţi să participe la Programul Scholar-Leaders al GE Foundation

GE Foundation şi Institute of International Education (IIE) au anunţat câştigătorii din România ai celei de a treia ediţii a programului regional Scholar-Leaders de burse universitare. Ceremonia de premiere a fost organizată în cadrul Universităţii Româno-Americane din Bucureşti. Premiile au fost înmânate de Cristian Colţeanu, GE Regional Executive pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova, şi de Wagaye Johannes, Assistant Director al Biroului European al IIE. Printre distinşii oaspeţi care au luat cuvântul s-au numărat Ovidiu Folcuţ, Rectorul Universităţii Româno-Americane, Julie O’Reagan, Cultural Affairs Officer al Ambasadei SUA la Bucureşti, precum şi Sorin Mândruţescu, Preşedintele Camerei de Comerţ Americane din România.

Citeste mai mult...

Tinerii liceeni pot aplica la FORCE Summer School pana pe 1 Iulie 2009

Asociatia Studentilor Economisti din Romania – ASER, desfasoara scoala de vara FORCE in perioada 4 - 14 August 2009, la Sarata Monteoru, judetul Buzau. Aceasta este destinata tinerilor din clasele X-XI, cu performante educationale sau activitati extra-curriculare deosebite, cu aspiratii inalte,  tineri a caror dorinta este aceea de autocunoastere, autodepasire.

Citeste mai mult...

54.321 de persoane au donat sange in cadrul programului "O sansa pentru viata", in perioada mai 2008-iunie 2009

54.321 de persoane au donat sange in cadrul programului "O sansa pentru viata", in perioada mai 2008-iunie 2009. Prima editie a programului (mai 2008-mai 2009) a generat 50.042 de donatori, contribuind astfel la salvarea a peste 70.000 de vieti omenesti. In numai o luna de la lansarea editiei a doua, 4.279 de tineri, in principal studenti, au donat sange in punctele mobile de recoltare "O sansa pentru viata" si la Centrele de Transfuzii locale.

Citeste mai mult...

Lowe & Partners, dublu medaliată pe scena de la Effie

  • Agenţia a fost marea câştigătoare a categoriei Farmaceutice şi laureată cu bronz în categoria „Non Food Products”
  • Cele mai eficiente branduri comunicate de Lowe în 2008 au fost Canesten Gyn şi Rexona Tattoo

Citeste mai mult...

Copiii sunt influenţaţi negativ de programele de televiziune din România

UNICEF România, Consiliul Naţional al Audiovizualului şi Centrul de Studii Media şi Noi Tehnologii de Comunicare din cadrul Universităţii din Bucureşti au lansat studiul Reprezentarea violenţei televizuale şi protecţia copilului.

Citeste mai mult...

Mihai Eminescu Trust şi Citibank reînvie meşteşugurile tradiţionale ale satelor din Transilvania

Fundaţia Mihai Eminescu Trust (MET) a lansat proiectul „Sprijin pentru întreprinzătorii din mediul rural”, cu suport financiar din partea Citi Foundation, în cadrul unei ceremonii ce a avut loc duminică, 31 mai, în ansamblul bisericii fortificate din satul Viscri (Patrimoniu Mondial UNESCO).

Citeste mai mult...

2activePR comunică pentru Romstal

2activePR a fost desemnată câştigătoarea contului Romstal în urma unui pitch finalizat la începutul acestui an. 2activePR va derula atât activităţi de comunicare corporate, cât şi de produs pentru întreg portofoliul Romstal.

Citeste mai mult...

Mercedes-Benz: Atenţie! Motor! Acţiune! la TIFF 2009

Între 29 mai şi 7 iunie 2009, la Cluj, Mercedes-Benz răspunde pentru a doua oară invitaţiei de a susţine Festivalul Internaţional de Film Transilvania şi, implicit, arta şi industria cinematografică. Mai mult, devenind maşina oficială a festivalului, Mercedes-Benz îşi reafirmă angajamentul de a încuraja şi promova cea de a 7-a artă, atât la nivel mondial, cât şi în plan autohton.

Citeste mai mult...

Petrom premiaza performanta la a 23-a editie a programului „Olimpicii Petrom”

Astazi, a avut loc la Hotel Ramada Plaza din Bucuresti, cea de-a 23-a Gala de premiere a programului "Olimpicii Petrom" initiat de FSLI Petrom (Federaţia Sindicatelor Libere Independente) si sustinut de Petrom. Mariana Gheorghe, CEO Petrom si Liviu Luca, Presedinte FSLI Petrom au premiat performanta a 96 de olimpici cu rezultate exceptionale la concursuri nationale si internationale din diverse domenii: sport, arta, stiinta si tehnologie, literatura, biologie etc. Pe langa diplomele de merit, olimpicii sunt rasplatiti cu premii in bani si participarea intr-o tabara de vara.  Membrii programului care obtin performante deosebite pe parcursul a 3 sau 5 ani consecutivi sunt rasplatiti cu burse lunare de studiu.

Citeste mai mult...

Cristi Chivu s-a alăturat campaniei pentru Alegerile Parlamentare

“Suntem pe ultima sută de metri cu această campanie gigant. Am purtat mesajele Parlamentului European în toate colţurile ţării şi la toate categoriile de public; de la primii votanţi şi tineri în general, până la presă şi alţi multiplicatori de informaţii. Românii ştiu că urmează să aibă loc acest scrutin şi sunt conştienţi de importanţa lui. Misiunea ce ne revine în aceste ultime săptămâni este aceea de a nu-i lăsa să uite”, declară Daniela Cuciureanu, Senior PR Exec Lowe PR.

Citeste mai mult...

100 de produse italiene, vedetele „Festivalului Italian” la real,- Hypermarket

Peste 100 de produse alimentare italiene vor putea fi achizitionate in real,- Hypermarket la preturi promotionale, incepand cu 4 iunie, pe parcursul a doua saptamani. Produsele sunt cuprinse in programul general al „Festivalului Italian”, care isi propune sa promoveze in Romania produsele „Made in Italy”.

Citeste mai mult...

Sonae Sierra prezinta realizarile sale inregistrate in Romania in domeniul responsabilitatii corporatiste

Strategia Sonae Sierra de Responsabilitate Corporatista (CR) continua focusul asupra imbunatatirii performantei celor 9 elemente – cheie care au impact direct asupra mediului: schimbarea climatica, apa, deseurile, utilizarea terenului, furnizorii, comunitatile si vizitatorii, angajatii, masurile de siguranta si sanatate luate in interiorul companiei. In anul 2008, Sonae Sierra a urmarit obiectivele pe termen lung, ajungand astfel sa indeplineasca 63% din target-ul propus si sa inregistreze succese remarcabile in domeniul responsabilitatii corporatiste.

Citeste mai mult...

IMAGE deruleaza programe de relatii publice pentru doua categorii de produse din portofoliul Unilever

Unilever South Central Europe (USCE) a ales agentia de relatii publice IMAGE pentru gestionarea comunicarii in 2009 pentru doua dintre categoriile sale de produse si anume margarina si inghetata.

Citeste mai mult...

Lowe PR şi Electrolux -curatorii celei mai îndrăzneţe expoziţii de electrocasnice

În premieră absolută, prototipurile finaliste ale competiţiei de design industrial Electrolux Design Lab poposesc şi în România, după un turneu european ce a inclus reprezentaţii în ţări precum: Suedia, Franţa, Estonia şi Marea Britanie. Expoziţia din România va fi urmată de altele 4 în Belgia, Austria, Cehia şi Polonia.

Citeste mai mult...

E.ON România a finalizat programul educaţional "Energie pentru viaţă" in judetul Suceava

Programul este o iniţiativă de responsabilitate socială ce îşi propune conştientizarea de către elevi a riscurilor legate de utilizarea necorespunzătoare a energiei electrice acasă şi la şcoală, precum şi a riscurilor ce pot apărea în vecinătatea instalaţiilor electrice aflate în mediul înconjurător.

Citeste mai mult...

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web