29012023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

380 de copii beneficiari ai campaniei RBS „O săptămână în iunie”

RBS România s-a alăturat campaniei „O săptămână în iunie” iniţiată de divizia internaţională GTS Operations (GTS - Global Transaction Services) a Grupului RBS. În România această campanie şi-a propus să ajute cât mai mulţi copii defavorizaţi.

Citeste mai mult...

Inscrieri la Romanian PR Award pana pe 1 septembrie

logo-award-edt7Inscrierile la cea de-a 7-a editie a competitiei Romanian Public Relations Award incep astazi, 9 iulie, si se vor incheia pe 1 septembrie 2009. Cele mai bune proiecte inscrise in cele 8 sectiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. 32 specialisti in PR, practicieni recunoscuti international, asigura jurizarea competitiei.

Citeste mai mult...

Campania de Prevenire a Traficului de Copii din Macedonia este câştigătoarea marelui premiu al Fundaţiei ERSTE pentru Integrare Socială 2009

Premiul Fundaţiei ERSTE pentru Integrare Socială 2009 a onorat un număr de 20 de proiecte inovative în domeniul integrării sociale în Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Kosovo, Macedonia, Muntenegru, România, Serbia şi Slovenia. S-au mai acordat 3 premii speciale, după cum urmează: două premii din partea Juriului şi un premiu al practicienilor pe care toţi câştigătorii l-au acordat unui singur proiect care a participat la competiţie. În cadrul Ceremoniei de decernare a premiilor care a avut loc pe 25 iunie, la fostul Palat Regal, actualul Muzeu Naţional de Artă din Bucureşti, avându-i ca prezentatori pe renumiţii actori Maia Morgenstern şi Miki Manojlovic, câştigătorii au primit premii în valoare totală de 295.000 EURO. La competiţia din acest an au fost înscrise peste 1.300 proiecte din opt ţări.

Citeste mai mult...

Lowe PR semnează cea mai mare campanie aniversară din istoria locală a brandului Johnson’s baby – 50 de ani „fără lacrimi”

Supranumită şi campania mulţumirilor, aniversarea a 50 de ani de la brevetarea formulei „fără lacrimi” de către Johnson&Johnson se poziţionează ca una dintre cele mai inedite campanii implementate anul acesta.

Citeste mai mult...

"Parcurile Viitorului", proiectul de responsabilitate sociala Petrom, isi premiaza castigatorii la Constanta

Andrei Deacu, Delia Roxana Moldoveanu si Catalina Ionita, absolventi ai Universitatii de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu” din Bucuresti au castigat marele premiu al concursului de idei din cadrul proiectului „Parcurile Viitorului”, concurs lansat de Petrom in luna martie a acestui an.  Conceptul castigator a pus in evidenta ideea de miscare tectonica, imprimata sitului de tensiunea dintre partea industriala si cartierul rezidential. Cei trei tineri au fost felicitati de initiatorii proiectului si de autoritatile locale, in cadrul Galei de premiere care a avut loc pe 25 iunie, la Constanta. Radu Mazare, primarul orasului Constanta le-a inmanat personal premiul.

Citeste mai mult...

F5 X-Media şi ARBOinteractive au încheiat un parteneriat pentru administrarea în comun a spaţiilor publicitare de pe mobisite-urile din protofoliu

“Dacă în vest publicitatea pe mobil înregistrează deja procente importante din share, în România piaţa este abia în formare. Împreună cu ARBOinteractive încercăm să încurajăm consumul pe acest segment şi să arătăm clienţilor că singure sau în complementaritate cu alte media, în funcţie de obiectivele campaniei în cauză, soluţiile de mobile advertising pot livra rezultate foarte bune”, spune Dragoş Gurăroşie, director executiv F5 X-Media.

Citeste mai mult...

GERMANOS şi Nokia demarează a doua ediţie a campania "Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!" în favoarea utilizării sistemelor hands free la volan

Germanos, cel  mai mare retailer telecom din România, parte a grupului COSMOTE, lansează ediţia 2009 a campaniei „Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!”, menită să educe şoferii români cu privire la utilizarea unui sistem „mâini libere”, dacă vorbesc la telefon în timp ce conduc autovehicul, reducând astfel riscul producerii unui accident. Campania, aflată la cea de-a doua ediţie, este organizată în parteneriat cu Nokia, Asociaţia Naţională a Instructorilor Auto din România şi Radio România Actualităţi, partener media.

Citeste mai mult...

Arval şi Renault sunt parteneri într-un proiect ce vizează vehiculele electrice

Renault şi Arval, partenerul principal pe segmentul serviciilor de leasing operaţional al Renault în Europa, au decis să colaboreze în scopul accelerării procesului de identificare a unor soluţii inovative, parte a proiectului european referitor la vehicule electrice al Renault-Nissan. Cele două companii vor dezvolta până în 2011 soluţii inovative şi o ofertă complexă pe segmentul vehiculelor hibrid, continuând astfel să contribuie semnificativ la reducerea emisiilor de carbon.

Citeste mai mult...

EON sustine campania "Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea”

În urma campaniei „Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea” necesarul de sânge a fost acoperit în cinci judeţe din nord-vestul României. Campania susţinută de Grupul E.ON,  în calitate de sponsor principal, s-a desfăşurat în judeţele: Maramureş, Satu Mare, Sălaj, Alba şi Mureş şi a mobilizat peste 11.000 de donatori, cantitatea totală de sânge recoltat depăşind 5.000 de litri.

Citeste mai mult...

Vel Pitar lanseaza campania sociala “Imparte! E mai mult decat o felie de paine!”

Cu ajutorul consumatorilor sai, pentru fiecare paine speciala de 300g, Vel Pitar va dona o felie oamenilor nevoiasi din Bucuresti. Mecanismul campaniei presupune ca orice client care a achizitionat o paine speciala de 300g, sa intre pe site-ul www.imparte.ro, sa introduca codul de pe sticker si sa aleaga catre ce institutie directioneaza felia de paine: un centru de plasament, un centru de ingrijire pentru persoane varstnice sau o cantina sociala.

Citeste mai mult...

McCann PR îşi lansează site-ul corporate www.mccannpr.ro

Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR: “Este un site cu o puternică funcţie informativă, dedicat în special clienţilor care pot afla foarte uşor cine suntem şi ce facem. Un potenţial client va citi că avem o misiune şi nişte principii etice bine conturate, avem o echipă creativă ale cărei merite au fost recunoscute de către experţi internaţionali şi avem un portofoliu impresionant, câteva dintre cele mai puternice brand-uri mondiale alegând să lucreze cu noi. Design-ul simplu al site-ului reflectă foarte bine brand-ul McCann PR, fresh, optimist, creativ.”

Citeste mai mult...

15 studenţi participă pe perioada verii la programul de internship din cadrul Proiectului Autostrada Transilvania

Pe perioada vacanţei de vară studenţeşti, respectiv între 1 iulie – 30 septembrie, 15 studenţi ai Universităţii Tehnice din Cluj-Napoca vor participa în cadrul programului „Practica de vară” (Summer Internship) desfăşurat pe şantierul Autostrada Transilvania. Programul de internship este la cea de-a patra ediţie, înregistrând în acest an cel mai mare număr de participanţi de până acum.

Citeste mai mult...

2activePR devine afiliatul lui Fleishman-Hillard în România

2activePR a devenit oficial, partenerul afiliat al reţelei internaţionale Fleishman-Hillard în România. Semnarea contractului de afiliere a venit ca un pas natural după doi ani de colaborare ale celor două părţi semnatare şi va lua forma unei alianţe strategice, în urma căreia agenţia locală va beneficia de expertiza internaţională a reţelei.

Citeste mai mult...

Copiii învaţă regulile de circulaţie împreună cu Devin

Devin - Apa pură de izvor - continuă campania educaţională adresată atât copiilor cât şi părinţilor pentru creşterea responsabilităţii şi a siguranţei rutiere în România. În luna iunie, în parcul Herăstrău, cei mici şi cei mari au avut un weekend special dedicat siguranţei rutiere.

Citeste mai mult...

IMAGE şi L’Oréal celebrează 100 de ani de frumuseţe

L’Oréal România a ales agenţia de relaţii publice IMAGE pentru gestionarea comunicării corporate la împlinirea a 100 de ani de existenţă a companiei-mamă. IMAGE furnizează companiei L’Oréal România servicii de media relations, comunicare internă, organizare de evenimente şi suport pentru dezvoltarea unui proiect de CSR.

Citeste mai mult...

F5 Realitatea-Caţavencu lansează portalul MONEY.ro, vizând poziţia 1 pe segmentul online business publishing în maxim un an de la lansare

F5 lansează MONEY.ro, primul portal de business multibrand integrat din România, care oferă, în timp real, informaţii relevante pentru fiecare categorie de cititori de presă online de business, înglobând tot conţinutul specific produs de grupul Realitatea-Caţavencu, indiferent de sursă, dar şi cel realizat exclusiv de redacţia portalului.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logo dccom LOGO nou siteGMP logo 2