Mihai Eminescu Trust şi Citibank reînvie meşteşugurile tradiţionale ale satelor din Transilvania
- Luni, 01 Iunie 2009 07:16 |
- PR Romania
Fundaţia Mihai Eminescu Trust (MET) a lansat proiectul „Sprijin pentru întreprinzătorii din mediul rural”, cu suport financiar din partea Citi Foundation, în cadrul unei ceremonii ce a avut loc duminică, 31 mai, în ansamblul bisericii fortificate din satul Viscri (Patrimoniu Mondial UNESCO).
Mercedes-Benz: Atenţie! Motor! Acţiune! la TIFF 2009
- Vineri, 29 Mai 2009 09:20 |
- PR Romania
Între 29 mai şi 7 iunie 2009, la Cluj, Mercedes-Benz răspunde pentru a doua oară invitaţiei de a susţine Festivalul Internaţional de Film Transilvania şi, implicit, arta şi industria cinematografică. Mai mult, devenind maşina oficială a festivalului, Mercedes-Benz îşi reafirmă angajamentul de a încuraja şi promova cea de a 7-a artă, atât la nivel mondial, cât şi în plan autohton.
OBI si More Than Pub: doua orase diferite, aceeasi experienta!
- Vineri, 15 Mai 2009 14:29 |
- PR Romania
Cand primavara si-a intrat cu adevarat in drepturi, OBI si More Than Pub au pornit impreuna intr-o cursa maraton, ce a presupus inaugurarea simultana a doua noi magazine OBI in Arad si Pitesti, pe 1 aprilie. Fara nicio pacaleala.
Cristi Chivu s-a alăturat campaniei pentru Alegerile Parlamentare
- Miercuri, 27 Mai 2009 22:00 |
- PR Romania
“Suntem pe ultima sută de metri cu această campanie gigant. Am purtat mesajele Parlamentului European în toate colţurile ţării şi la toate categoriile de public; de la primii votanţi şi tineri în general, până la presă şi alţi multiplicatori de informaţii. Românii ştiu că urmează să aibă loc acest scrutin şi sunt conştienţi de importanţa lui. Misiunea ce ne revine în aceste ultime săptămâni este aceea de a nu-i lăsa să uite”, declară Daniela Cuciureanu, Senior PR Exec Lowe PR.
10 sfaturi pentru combaterea crizei de la Peter Fisk
- Joi, 14 Mai 2009 15:17 |
- PR Romania
In premiera pentru Romania, Peter Fisk dezvaluie ce trebuie companiile sa faca pentru a uita de criza economica!
Sonae Sierra prezinta realizarile sale inregistrate in Romania in domeniul responsabilitatii corporatiste
- Miercuri, 27 Mai 2009 15:05 |
- PR Romania
Strategia Sonae Sierra de Responsabilitate Corporatista (CR) continua focusul asupra imbunatatirii performantei celor 9 elemente – cheie care au impact direct asupra mediului: schimbarea climatica, apa, deseurile, utilizarea terenului, furnizorii, comunitatile si vizitatorii, angajatii, masurile de siguranta si sanatate luate in interiorul companiei. In anul 2008, Sonae Sierra a urmarit obiectivele pe termen lung, ajungand astfel sa indeplineasca 63% din target-ul propus si sa inregistreze succese remarcabile in domeniul responsabilitatii corporatiste.
ECDL ROMANIA sustine Cupa Academiei 2009
- Miercuri, 13 Mai 2009 10:08 |
- PR Romania
In perioada 10 – 15 mai 2009 se desfasoara in Bucuresti competitia Cupa Academiei 2009, cel mai mare eveniment sportiv din mediul universitar. ECDL ROMANIA este alaturi de studentii participanti, care au posibilitatea sa interactioneze indiferent de universitatea la care studieaza.
Lowe PR şi Electrolux -curatorii celei mai îndrăzneţe expoziţii de electrocasnice
- Luni, 25 Mai 2009 12:33 |
- PR Romania
Arte pentru blocuri
- Marți, 12 Mai 2009 12:18 |
- PR Romania
Tablourile realizate de copiii de la Liceul de Arte Ploiesti in cadrul campaniei Cardinal Motors “Arte pentru Blocuri” vor putea fi vizionate vineri, 15 mai, in cadrul unui vernisaj in aer liber organizat in parcul din centrul orasului incepand cu ora 12.00.
Cea de-a saptea editie a Galei Societatii Civile si-a anuntat castigatorii
- Sâmbătă, 23 Mai 2009 19:31 |
- PR Romania
Lowe lansează Colecţia cu Parfumuri Fine by Rexona
- Luni, 11 Mai 2009 20:05 |
- PR Romania
„Campania este cu adevărat frumoasă şi transmite un mesaj care va revoluţiona industria frumuseţii. Spotul exprimă într-un mod foarte plastic acest mesaj şi cred că şi-ar putea atinge obiectivul chiar şi fără voice over. Luxul accesibil este viziunea de la care s-a pornit în conceperea acestei game revoluţionare. Frumuseţea nu mai este înglobată într-o sticlă de cristal ci este practică. Femeia de pe stradă, femeia în mişcare este cea pentru care a trebuit să regândim luxul, confortul şi frumuseţea. Strada este noul podium al modei Rexona!” spune Anca Diţu, Account Director Lowe.
Lowe comunică Knorr în România
- Joi, 21 Mai 2009 12:02 |
- PR Romania
Echipele celor două părţi au dat startul colaborării începând cu luna martie a acestui an, în urma uneia dintre cele mai importante licitaţii a ultimelor luni. Biroul Lowe din Londra va coordona operaţiunile de comunicare ale brandului.
Intertel Communications sprijina cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference
- Luni, 11 Mai 2009 09:10 |
- PR Romania
Cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference, care va avea loc pe 13 mai 2009, la hotel Radisson Blu Bucuresti, a reusit sa motiveze cele mai importante firme de mobil marketing din tara sa se implice activ in derularea evenimentului. In randul principalilor parteneri ai acestei conferinte, se numara Intertel Communications, firma dedicata exclusiv activitatilor interactive de marketing.
real,- Hypermarket îşi extinde sortimentul de produse sub marcă proprie, prin lansarea real,- Quality
- Marți, 19 Mai 2009 15:04 |
- PR Romania
Produsele real,- Quality sunt comparabile cu cele de marca “A brand” din punct de vedere al calităţii, însă sunt comercializate la preţuri mai mici, ceea ce le face foarte atrăgătoare pentru consumatori. Aceştia pot economisi până la 20% prin achiziţionarea produselor real,- Quality, în comparaţie cu produse similare, lideri de piaţă pe segmentul lor, dar care aparţin unor branduri recunoscute.
Studiul realizat de Braun&Partners in 4 tari indica o lipsa de transparenta a responsabilitatii sociale pe piata romaneasca
- Luni, 11 Mai 2009 09:06 |
- PR Romania
Braun & Partners Network a publicat astăzi rezultatele studiului 24/7 privind gradul de transparenţă al companiilor din cele 4 ţări ale grupului din Europa Centrală şi de Est. Metodologia de studiu a evaluat performanţa şi comunicarea responsabilităţii sociale şi a fost aplicată pentru companiile cele mai profitabile din România, Ungaria, Bulgaria şi Polonia. Pentru România s-au folosit primele 25 companii din „Top 100 cele mai valoroase companii din România”, publicat de Ziarul Financiar. Studiul realizat în regiune plasează în frunte Ungaria, urmată de companiile poloneze, în timp ce în România şi Bulgaria se simte o lipsă de comunicare a practicilor de responsabilitate socială corporatistă.
Lowe PR şi Fundaţia Ithaka susţin egalitatea de şanse pentru femei
- Marți, 19 Mai 2009 12:37 |
- PR Romania
Lowe PR a susţinut organizarea conferinţei la nivel înalt “Egalitate de Şanse pentru femei în politica românească: Obstacole şi Provocări”, desfăşurată sub egida Fundaţiei Ithaka, în parteneriat cu Fundaţia Robert Schuman, ca parte a Programului European “Women in Europe-Reaching parity” al Comisiei Europene.