29012023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Mihai Eminescu Trust şi Citibank reînvie meşteşugurile tradiţionale ale satelor din Transilvania

Fundaţia Mihai Eminescu Trust (MET) a lansat proiectul „Sprijin pentru întreprinzătorii din mediul rural”, cu suport financiar din partea Citi Foundation, în cadrul unei ceremonii ce a avut loc duminică, 31 mai, în ansamblul bisericii fortificate din satul Viscri (Patrimoniu Mondial UNESCO).

Citeste mai mult...

Mercedes-Benz: Atenţie! Motor! Acţiune! la TIFF 2009

Între 29 mai şi 7 iunie 2009, la Cluj, Mercedes-Benz răspunde pentru a doua oară invitaţiei de a susţine Festivalul Internaţional de Film Transilvania şi, implicit, arta şi industria cinematografică. Mai mult, devenind maşina oficială a festivalului, Mercedes-Benz îşi reafirmă angajamentul de a încuraja şi promova cea de a 7-a artă, atât la nivel mondial, cât şi în plan autohton.

Citeste mai mult...

OBI si More Than Pub: doua orase diferite, aceeasi experienta!

Cand primavara si-a intrat cu adevarat in drepturi, OBI si More Than Pub au pornit impreuna intr-o cursa maraton, ce a presupus inaugurarea simultana a doua noi magazine OBI in Arad si Pitesti, pe 1 aprilie. Fara nicio pacaleala.

Citeste mai mult...

Cristi Chivu s-a alăturat campaniei pentru Alegerile Parlamentare

“Suntem pe ultima sută de metri cu această campanie gigant. Am purtat mesajele Parlamentului European în toate colţurile ţării şi la toate categoriile de public; de la primii votanţi şi tineri în general, până la presă şi alţi multiplicatori de informaţii. Românii ştiu că urmează să aibă loc acest scrutin şi sunt conştienţi de importanţa lui. Misiunea ce ne revine în aceste ultime săptămâni este aceea de a nu-i lăsa să uite”, declară Daniela Cuciureanu, Senior PR Exec Lowe PR.

Citeste mai mult...

10 sfaturi pentru combaterea crizei de la Peter Fisk

In premiera pentru Romania, Peter Fisk dezvaluie ce trebuie companiile sa faca pentru a uita de criza economica!

Citeste mai mult...

Sonae Sierra prezinta realizarile sale inregistrate in Romania in domeniul responsabilitatii corporatiste

Strategia Sonae Sierra de Responsabilitate Corporatista (CR) continua focusul asupra imbunatatirii performantei celor 9 elemente – cheie care au impact direct asupra mediului: schimbarea climatica, apa, deseurile, utilizarea terenului, furnizorii, comunitatile si vizitatorii, angajatii, masurile de siguranta si sanatate luate in interiorul companiei. In anul 2008, Sonae Sierra a urmarit obiectivele pe termen lung, ajungand astfel sa indeplineasca 63% din target-ul propus si sa inregistreze succese remarcabile in domeniul responsabilitatii corporatiste.

Citeste mai mult...

ECDL ROMANIA sustine Cupa Academiei 2009

In perioada 10 – 15 mai 2009 se desfasoara in Bucuresti competitia Cupa Academiei 2009, cel mai mare eveniment sportiv din mediul universitar. ECDL ROMANIA este alaturi de studentii participanti, care au posibilitatea sa interactioneze indiferent de universitatea la care studieaza.

Citeste mai mult...

Lowe PR şi Electrolux -curatorii celei mai îndrăzneţe expoziţii de electrocasnice

În premieră absolută, prototipurile finaliste ale competiţiei de design industrial Electrolux Design Lab poposesc şi în România, după un turneu european ce a inclus reprezentaţii în ţări precum: Suedia, Franţa, Estonia şi Marea Britanie. Expoziţia din România va fi urmată de altele 4 în Belgia, Austria, Cehia şi Polonia.

Citeste mai mult...

Arte pentru blocuri

Tablourile realizate de copiii de la Liceul de Arte Ploiesti in cadrul campaniei Cardinal Motors “Arte pentru Blocuri” vor putea fi vizionate vineri, 15 mai, in cadrul unui vernisaj in aer liber organizat in parcul din centrul orasului incepand cu ora 12.00.

Citeste mai mult...

Cea de-a saptea editie a Galei Societatii Civile si-a anuntat castigatorii

Marele premiu al celei de-a VII-a editii a Galei Societatii Civile a revenit Asociatiei Kogayon pentru proiectul “Stop vanatorii in parcurile nationale”. Ales din totalul de 174 de proiecte inscrise anul acesta, proiectul Asociatiei Kogayon s-a detasat de celelalte, fiind considerat cel mai bun exemplu al fortei de convingere de care poate dispune societatea civila din Romania.

Citeste mai mult...

Lowe lansează Colecţia cu Parfumuri Fine by Rexona

„Campania este cu adevărat frumoasă şi transmite un mesaj care va revoluţiona industria frumuseţii. Spotul exprimă într-un mod foarte plastic acest mesaj şi cred că şi-ar putea atinge obiectivul chiar şi fără voice over. Luxul accesibil este viziunea de la care s-a pornit în conceperea acestei game revoluţionare. Frumuseţea nu mai este înglobată într-o sticlă de cristal ci este practică. Femeia de pe stradă, femeia în mişcare este cea pentru care a trebuit să regândim luxul, confortul şi frumuseţea. Strada este noul podium al modei Rexona!” spune Anca Diţu, Account Director Lowe.

Citeste mai mult...

Lowe comunică Knorr în România

Câştigat la nivel global de Lowe & Partners, contul în valoare totală de peste 120 de milioane de euro intră şi în portofoliul Lowe România
Echipele celor două părţi au dat startul colaborării începând cu luna martie a acestui an, în urma uneia dintre cele mai importante licitaţii a ultimelor luni. Biroul Lowe din Londra va coordona operaţiunile de comunicare ale brandului. 

Citeste mai mult...

Intertel Communications sprijina cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference

Cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference, care va avea loc pe 13 mai 2009, la hotel Radisson Blu Bucuresti, a reusit sa motiveze cele mai importante firme de mobil marketing din tara sa se implice activ in derularea evenimentului. In randul principalilor parteneri ai acestei conferinte, se numara Intertel Communications, firma dedicata exclusiv activitatilor interactive de marketing.

Citeste mai mult...

real,- Hypermarket îşi extinde sortimentul de produse sub marcă proprie, prin lansarea real,- Quality

Peste 200 de produse real,- Quality sunt deja prezente pe rafturile celor 21 de magazine real,- din toată ţara.

Produsele real,- Quality sunt comparabile cu cele de marca “A brand” din punct de vedere al calităţii, însă sunt comercializate la preţuri mai mici, ceea ce le face foarte atrăgătoare pentru consumatori. Aceştia pot economisi până la 20% prin achiziţionarea produselor real,- Quality, în comparaţie cu produse similare, lideri de piaţă pe segmentul lor, dar care aparţin unor branduri recunoscute.

Citeste mai mult...

Studiul realizat de Braun&Partners in 4 tari indica o lipsa de transparenta a responsabilitatii sociale pe piata romaneasca

Braun & Partners Network a publicat astăzi rezultatele studiului 24/7 privind gradul de transparenţă al companiilor din cele 4 ţări ale grupului din Europa Centrală şi de Est. Metodologia de studiu a evaluat performanţa şi comunicarea responsabilităţii sociale şi a fost aplicată pentru companiile cele mai profitabile din România, Ungaria, Bulgaria şi Polonia. Pentru România s-au folosit primele 25 companii din „Top 100 cele mai valoroase companii din România”, publicat de Ziarul Financiar. Studiul realizat în regiune plasează în frunte Ungaria, urmată de companiile poloneze, în timp ce în România şi Bulgaria se simte o lipsă de comunicare a practicilor de responsabilitate socială corporatistă.

Citeste mai mult...

Lowe PR şi Fundaţia Ithaka susţin egalitatea de şanse pentru femei

Lowe PR a susţinut organizarea conferinţei la nivel înalt “Egalitate de Şanse pentru femei în politica românească: Obstacole şi Provocări”, desfăşurată sub egida Fundaţiei Ithaka, în parteneriat cu Fundaţia Robert Schuman, ca parte a Programului European “Women in Europe-Reaching parity” al Comisiei Europene.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logo dccom LOGO nou siteGMP logo 2