Cannes Lions şi-a anunţat câştigătorii la secţiunea PR
- 23 Iunie 2009 |
- Rebeca Pop
Shortlist-ul festivalului a cuprins 143 de campanii din întreaga lume, dintre care 10 au fost recompensate cu premii Lion gold, 9 cu silver, iar 24 cu bronze. Premiul cel mare, Promo Grand Prix, a fost câştigat de Beacon Communications din Tokyo, iar PR Grand Prix-ul i-a revenit agenţiei Cumminsnitro din Australia, pentru campania "Best Job in the World".
În urma experienţei dobândite la Cannes Lion, Eliza Rogalski a declarat pentru MarkMedia că atributele pe care ar trebui să le aibă campaniile româneşti sunt "originalitate, relevanţa la nivel global şi rezultate."
Festivalul Internaţional Cannes Lion oferă cele mai renumite premii la nivel global pentru industria de comunicare, reuşind să reunească timp de şapte zile, în luna iunie, mii de delegaţi din 90 de ţări şi 250 de membri în cadrul juriului. Evenimentul include, pe lângă faimoasele şi mult râvnitele premii, conferinţe, workshop-uri şi seminarii.