10052021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa EON sustine campania "Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea”

EON sustine campania "Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea”

Pin It
În urma campaniei „Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea” necesarul de sânge a fost acoperit în cinci judeţe din nord-vestul României. Campania susţinută de Grupul E.ON,  în calitate de sponsor principal, s-a desfăşurat în judeţele: Maramureş, Satu Mare, Sălaj, Alba şi Mureş şi a mobilizat peste 11.000 de donatori, cantitatea totală de sânge recoltat depăşind 5.000 de litri.

Campania  „Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea” demarată în urmă cu doar trei luni şi-a atins scopurile propuse şi anume refacerea rezervelor de sânge din spitalele din nord-vestul ţării, dar mai ales sensibilizarea populaţiei cu privire la problema deficitului de sânge.

Astfel, peste 11.000 de persoane din judeţele Maramureş, Satu-Mare, Sălaj, Alba şi Mureş au răspuns afirmativ campaniei de recoltare de sânge, cei peste 5.000 de litri recoltaţi acoperind aproape integral cantitatea necesară la nivel regional pentru perioada de aproximativ trei luni în care s-a derulat campania.

La Centrul de Transfuzii Maramureş s-au prezentat în perioada martie-mai a.c. 2.224 de donatori, care au asigurat peste 95% din necesarul de sânge al acestui judeţ, faţă de numai 56% din necesarul de sânge asigurat în perioada similară a anului trecut.

În judeţul Alba, necesarul de sânge pentru trei luni a fost acoperit integral prin intermediul celor aproape 1.400 de donatori.

În judeţul Mureş s-a înregistrat un număr record de 4.044 de  donatori, can-titatea recoltată acoperind peste 98 % din necesarul de sânge al judeţului în perioada derulării campaniei. Atât numărul donatorilor din acest an cât şi cantitatea recoltată devansează semnificativ valorile înregistrate în aceeaşi perioadă a  anului precedent.

În judeţul Sălaj au fost înregistraţi 1.142 de donatori, necesarul de sânge al judeţului fiind acoperit integral în cele aproape trei luni în care s-a derulat campania.

În judeţul Satu Mare au participat la campanie 2.371 persoane, necesarul de sânge fiind acoperit  în proporţie de 92%.

În cadrul campaniei s-a realizat un sondaj de opinie printre donatorii de sânge. Cele 25.000 de cărţi poştale editate de E.ON au oferit datele statistice despre grupele de vârstă ale donatorilor, motivele pentru care donează sânge şi sugestii de îmbunătăţire a activităţii din Centrele de Transfuzie Sanguină şi altele. După prelucrarea datelor, rezultatele sondajului vor fi făcute publice prin intermediul presei.

„Rezultatele obţinute sunt remarcabile şi reprezintă o dovadă clară a faptului că oamenii devin mai receptivi, înţeleg mesajul campaniei şi, mai mult, acţionează în spiritul unei adevărate solidarităţi umane cu cei aflaţi în suferinţă. Au înţeles că o picătură din sângele donat poate salva o viaţă, viaţa celui de lângă noi. La rândul nostru, în calitate de membri ai comunităţilor, suntem preocupaţi de problemele cu care se confruntă acestea şi ne bucurăm de fiecare dată când vedem că implicarea noastră alături de alte grupuri sau instituţii responsabile contribuie la soluţionarea acestor probleme” a declarat dl. Marc-Daniel Buck, Director General Adjunct E.ON România.

„Campania este una dintre cele mai operaţionale desfăşurată vreodată în Centrele de Transfuzie regionale din nord-vestul României şi una dintre cele mai importante campanii umanitare şi sociale. Fără un partener de talia E.ON eforturile noastre nu ar fi ajuns la rezultate concrete şi la nivelul înregistrat azi. Mulţumim echipei E.ON pentru susţinere şi sugestiile din această perioadă de timp”, a adăugat ziarist Doina Macovei, director al acestei campanii din cadrul Grupului Ziariştilor Donatori de Sânge Maramureş.

Grupul E.ON s-a alăturat, pentru al doilea an consecutiv, Grupului Ziariştilor Donatori de Sânge din judeţul Maramureş, Centrelor de Transfuzie Sanguină din judeţele Maramureş, Satu Mare, Sălaj, Alba şi Mureş care au iniţiat campania de donare de sânge intitulată „Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea”, derulată în perioada 1 martie-20 mai a.c.

Pin It

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web