17042021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Cea de-a saptea editie a Galei Societatii Civile si-a anuntat castigatorii

Marele premiu al celei de-a VII-a editii a Galei Societatii Civile a revenit Asociatiei Kogayon pentru proiectul “Stop vanatorii in parcurile nationale”. Ales din totalul de 174 de proiecte inscrise anul acesta, proiectul Asociatiei Kogayon s-a detasat de celelalte, fiind considerat cel mai bun exemplu al fortei de convingere de care poate dispune societatea civila din Romania.

Citeste mai mult...

Lowe comunică Knorr în România

Câştigat la nivel global de Lowe & Partners, contul în valoare totală de peste 120 de milioane de euro intră şi în portofoliul Lowe România
Echipele celor două părţi au dat startul colaborării începând cu luna martie a acestui an, în urma uneia dintre cele mai importante licitaţii a ultimelor luni. Biroul Lowe din Londra va coordona operaţiunile de comunicare ale brandului. 

Citeste mai mult...

Intertel Communications sprijina cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference

Cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference, care va avea loc pe 13 mai 2009, la hotel Radisson Blu Bucuresti, a reusit sa motiveze cele mai importante firme de mobil marketing din tara sa se implice activ in derularea evenimentului. In randul principalilor parteneri ai acestei conferinte, se numara Intertel Communications, firma dedicata exclusiv activitatilor interactive de marketing.

Citeste mai mult...

real,- Hypermarket îşi extinde sortimentul de produse sub marcă proprie, prin lansarea real,- Quality

Peste 200 de produse real,- Quality sunt deja prezente pe rafturile celor 21 de magazine real,- din toată ţara.

Produsele real,- Quality sunt comparabile cu cele de marca “A brand” din punct de vedere al calităţii, însă sunt comercializate la preţuri mai mici, ceea ce le face foarte atrăgătoare pentru consumatori. Aceştia pot economisi până la 20% prin achiziţionarea produselor real,- Quality, în comparaţie cu produse similare, lideri de piaţă pe segmentul lor, dar care aparţin unor branduri recunoscute.

Citeste mai mult...

Studiul realizat de Braun&Partners in 4 tari indica o lipsa de transparenta a responsabilitatii sociale pe piata romaneasca

Braun & Partners Network a publicat astăzi rezultatele studiului 24/7 privind gradul de transparenţă al companiilor din cele 4 ţări ale grupului din Europa Centrală şi de Est. Metodologia de studiu a evaluat performanţa şi comunicarea responsabilităţii sociale şi a fost aplicată pentru companiile cele mai profitabile din România, Ungaria, Bulgaria şi Polonia. Pentru România s-au folosit primele 25 companii din „Top 100 cele mai valoroase companii din România”, publicat de Ziarul Financiar. Studiul realizat în regiune plasează în frunte Ungaria, urmată de companiile poloneze, în timp ce în România şi Bulgaria se simte o lipsă de comunicare a practicilor de responsabilitate socială corporatistă.

Citeste mai mult...

Lowe PR şi Fundaţia Ithaka susţin egalitatea de şanse pentru femei

Lowe PR a susţinut organizarea conferinţei la nivel înalt “Egalitate de Şanse pentru femei în politica românească: Obstacole şi Provocări”, desfăşurată sub egida Fundaţiei Ithaka, în parteneriat cu Fundaţia Robert Schuman, ca parte a Programului European “Women in Europe-Reaching parity” al Comisiei Europene.

Citeste mai mult...

YTONG – „De 80 de ani, lider mondial în BCA”, campanie dezvoltată de Xella Ro şi Propaganda

Xella Ro, subsidiara din România a companiei germane Xella International (liderul mondial al industriei de BCA – beton celular autoclavizat şi deţinătoarea mărcii premium YTONG) şi agenţia de publicitate Propaganda au lansat campania de comunicare a sistemului YTONG – “De 80 de ani, lider mondial în BCA”. Aceasta se va desfăşura pe parcursul anului 2009 şi va fi declinată în presa scrisă de specialitate (construcţii şi home&deco), new media şi radio. De asemenea, campania YTONG va fi susţinută prin PR cu ajutorul Free Communication, agenţia care gestionează contul de relaţii publice al Xella RO.

Citeste mai mult...

OBI si More Than Pub: doua orase diferite, aceeasi experienta!

Cand primavara si-a intrat cu adevarat in drepturi, OBI si More Than Pub au pornit impreuna intr-o cursa maraton, ce a presupus inaugurarea simultana a doua noi magazine OBI in Arad si Pitesti, pe 1 aprilie. Fara nicio pacaleala.

Citeste mai mult...

Pentru ziua mediului, companiile responsabile isi trimit angajatii sa alerge la “Crosul Padurii” din 30 mai

ViitorPlus si Asociatia Bucharest Running Club invita companiile sa participe in data de 30 mai, cu ocazia Zilei Internationale a Mediului, in Herastrau, la Crosul Padurii, unul din antrenamentele de pregatire pentru a doua editie a maratonului Bucurestiului din toamna. Angajatii companiilor sponsor vor alerga pentru sanatatea lor si pentru a strange fonduri necesare impaduririlor in Romania.

Citeste mai mult...

10 sfaturi pentru combaterea crizei de la Peter Fisk

In premiera pentru Romania, Peter Fisk dezvaluie ce trebuie companiile sa faca pentru a uita de criza economica!

Citeste mai mult...

IHG organizeaza “Marea topaiala” pentru a sarbatori lansarea celei mai mari oferte de cazare gratis din lume

Pentru a marca lansarea ofertei InterContinental Hotels Group (IHG) “ Cea mai mare oferta de cazare gratis din lume”, 20.000 de oameni vor sari in paturi gigantice amplasate in mari capitale ale lumii. La Paris, Londra, Shanghai si New York, mii de oameni vor sari timp de peste 16 ore, pentru a celebra cele 5 milioane de camere gratis si pentru a stabili recordul mondial la “ sarit in pat”. Pentru a vedea detalii despre promotie, accesati www.getafreenight.com/bedjump

Citeste mai mult...

ECDL ROMANIA sustine Cupa Academiei 2009

In perioada 10 – 15 mai 2009 se desfasoara in Bucuresti competitia Cupa Academiei 2009, cel mai mare eveniment sportiv din mediul universitar. ECDL ROMANIA este alaturi de studentii participanti, care au posibilitatea sa interactioneze indiferent de universitatea la care studieaza.

Citeste mai mult...

ViațaLaServiciu.ro are un an de experiență în câmpul muncii

Primul portal de partajare dedicat comunității celor de la serviciu, www.viatalaserviciu.ro, împlinește în această lună un an de existență, timp în care volumul de conținut pus la dispoziția utilizatorilor a crescut semnificativ.  

Citeste mai mult...

Arte pentru blocuri

Tablourile realizate de copiii de la Liceul de Arte Ploiesti in cadrul campaniei Cardinal Motors “Arte pentru Blocuri” vor putea fi vizionate vineri, 15 mai, in cadrul unui vernisaj in aer liber organizat in parcul din centrul orasului incepand cu ora 12.00.

Citeste mai mult...

MOL România şi Fundaţia pentru Comunitate lansează a patra ediţie a programului "Pot ajuta?"

MOL România în parteneriat cu Fundaţia pentru Comunitate anuntă începerea programului de promovare a talentelor, “Pot ajuta?”, iniţiativă aflată în 2009 la cea de-a patra ediţie consecutivă.  Programul este naţional şi este deschis tinerilor cu vârsta cuprinsă între 8 şi 18 ani şi performanţe deosebite în sport sau artă. Aceştia pot aplica în cadrul programului în perioada 4 mai – 12 iunie. Anul acesta, MOL România va oferi 40.000 EUR pentru tinerii sportivi şi 20.000 EUR pentru tinerii artişti.

Citeste mai mult...

Lowe lansează Colecţia cu Parfumuri Fine by Rexona

„Campania este cu adevărat frumoasă şi transmite un mesaj care va revoluţiona industria frumuseţii. Spotul exprimă într-un mod foarte plastic acest mesaj şi cred că şi-ar putea atinge obiectivul chiar şi fără voice over. Luxul accesibil este viziunea de la care s-a pornit în conceperea acestei game revoluţionare. Frumuseţea nu mai este înglobată într-o sticlă de cristal ci este practică. Femeia de pe stradă, femeia în mişcare este cea pentru care a trebuit să regândim luxul, confortul şi frumuseţea. Strada este noul podium al modei Rexona!” spune Anca Diţu, Account Director Lowe.

Citeste mai mult...

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web