29012023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Cannes Lions şi-a anunţat câştigătorii la secţiunea PR

Anul acesta, Cannes Lions, cel mai reputat festival de comunicare la nivel internaţional,  a adus cu sine două noutăţi importante pentru industria românească de PR: participarea Elizei Rogalski, Managing Partner al agenţiei Rogalski Grigoriu, în juriul care a evaluat campaniile participante şi intrarea pe shortlist a unei campaniei româneşti "Accidentele se pot întâmpla oricui! Ai mai multă grijă în trafic!". Campania este una socială, realizată de Arsenoaie & Mătăşel pentru Poliţia Capitalei.

Citeste mai mult...

Marea Ecologizare - un proiect marca EcoAssist

In luna mai 2009, Asociaţia EcoAssist a derulat proiectul de ecologizare a 4 arii protejate din Romania, intitulat MAREA ECOLOGIZARE. Peste 200 de voluntari din toate colturile tarii au strans 14 camioane de gunoi (aproximate la 135 mc) plus 885 de saci (capacitati 73 - 240 litri). Ariile protejate in care voluntarii au intervenit sunt: Parcul Natural Bucegi, Parcul National Piatra Craiului, Rezervatia Biosferei Delta Dunarii si Parcul Natural Apuseni.

Citeste mai mult...

2activePR comunică pentru Romstal

2activePR a fost desemnată câştigătoarea contului Romstal în urma unui pitch finalizat la începutul acestui an. 2activePR va derula atât activităţi de comunicare corporate, cât şi de produs pentru întreg portofoliul Romstal.

Citeste mai mult...

Mediaedge:cia gestioneaza contul de media al SSL Romania

In urma unei colaborari initiate la nivel regional, Mediaedge:cia (MEC) Romania va coordona contul de media al SSL Romania, oferind servicii de planificarea comunicarii si implementare media pentru brand-urile Durex si Scholl.

Citeste mai mult...

Petrom premiaza performanta la a 23-a editie a programului „Olimpicii Petrom”

Astazi, a avut loc la Hotel Ramada Plaza din Bucuresti, cea de-a 23-a Gala de premiere a programului "Olimpicii Petrom" initiat de FSLI Petrom (Federaţia Sindicatelor Libere Independente) si sustinut de Petrom. Mariana Gheorghe, CEO Petrom si Liviu Luca, Presedinte FSLI Petrom au premiat performanta a 96 de olimpici cu rezultate exceptionale la concursuri nationale si internationale din diverse domenii: sport, arta, stiinta si tehnologie, literatura, biologie etc. Pe langa diplomele de merit, olimpicii sunt rasplatiti cu premii in bani si participarea intr-o tabara de vara.  Membrii programului care obtin performante deosebite pe parcursul a 3 sau 5 ani consecutivi sunt rasplatiti cu burse lunare de studiu.

Citeste mai mult...

Sectorul constructiilor isi uneste fortele pentru sustinerea cauzei Hospice

Companiile din sectorul constructiilor au participat sambata, 13 iunie, la un turneu amical de fotbal gazduit de FC Steaua Bucuresti. Denumit „Bucharest Football Project, Phase II: Score Against Pain”, turneul a fost organizat cu scopul strangerii de fonduri pentru Hospice Casa Sperantei, un ONG pionier in domeniul acordarii de servicii paliative in Romania. Evenimentul a reunit 13 echipe din partea companiilor din sectorul constructiilor si real estate. Echipele au venit din partea Alukönigstahl, Bouygues, Corporate Office Solutions, Cushman & Wakefield, DTZ Echinox, Epstein Architecture, Gardiner & Theobald, MEP Construct, Procema Engineering, Tebodin, Summa Construction, alte doua echipe fiind formate adhoc din profesionisti din domeniu.

Citeste mai mult...

100 de produse italiene, vedetele „Festivalului Italian” la real,- Hypermarket

Peste 100 de produse alimentare italiene vor putea fi achizitionate in real,- Hypermarket la preturi promotionale, incepand cu 4 iunie, pe parcursul a doua saptamani. Produsele sunt cuprinse in programul general al „Festivalului Italian”, care isi propune sa promoveze in Romania produsele „Made in Italy”.

Citeste mai mult...

Depozitul de Papetărie se implică în colectarea de fonduri pentru Spitalul de copii Marie Curie

Depozitul de Papetărie (www.dpap.ro), unul dintre principalii jucători de pe piaţa distribuţiei de produse de birotică şi papetărie, s-a implicat în campania de strângere de fonduri „Paşi către Viaţă”, care urmăreşte dotarea secţiei de oncologie pediatrică de la spitalul clinic de copii Marie Curie, din Bucureşti, cu o sală post-operatorie sterilă prin intermediul evenimentelor Soup Nights.

Citeste mai mult...

IMAGE deruleaza programe de relatii publice pentru doua categorii de produse din portofoliul Unilever

Unilever South Central Europe (USCE) a ales agentia de relatii publice IMAGE pentru gestionarea comunicarii in 2009 pentru doua dintre categoriile sale de produse si anume margarina si inghetata.

Citeste mai mult...

MOL România te invită să priveşti traficul cu alţi ochi

MOL România lansează astăzi o nouă promoţie de vară menită să invite la relaxare şi bună dispoziţie. Vedeta campaniei este “bandana”, unul dintre accesoriile momentului, exploatat în mod creativ şi în prezentările de modă internaţionale.

Citeste mai mult...

E.ON România a finalizat programul educaţional "Energie pentru viaţă" in judetul Suceava

Programul este o iniţiativă de responsabilitate socială ce îşi propune conştientizarea de către elevi a riscurilor legate de utilizarea necorespunzătoare a energiei electrice acasă şi la şcoală, precum şi a riscurilor ce pot apărea în vecinătatea instalaţiilor electrice aflate în mediul înconjurător.

Citeste mai mult...

15 studenţi români au fost selectaţi să participe la Programul Scholar-Leaders al GE Foundation

GE Foundation şi Institute of International Education (IIE) au anunţat câştigătorii din România ai celei de a treia ediţii a programului regional Scholar-Leaders de burse universitare. Ceremonia de premiere a fost organizată în cadrul Universităţii Româno-Americane din Bucureşti. Premiile au fost înmânate de Cristian Colţeanu, GE Regional Executive pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova, şi de Wagaye Johannes, Assistant Director al Biroului European al IIE. Printre distinşii oaspeţi care au luat cuvântul s-au numărat Ovidiu Folcuţ, Rectorul Universităţii Româno-Americane, Julie O’Reagan, Cultural Affairs Officer al Ambasadei SUA la Bucureşti, precum şi Sorin Mândruţescu, Preşedintele Camerei de Comerţ Americane din România.

Citeste mai mult...

Tinerii liceeni pot aplica la FORCE Summer School pana pe 1 Iulie 2009

Asociatia Studentilor Economisti din Romania – ASER, desfasoara scoala de vara FORCE in perioada 4 - 14 August 2009, la Sarata Monteoru, judetul Buzau. Aceasta este destinata tinerilor din clasele X-XI, cu performante educationale sau activitati extra-curriculare deosebite, cu aspiratii inalte,  tineri a caror dorinta este aceea de autocunoastere, autodepasire.

Citeste mai mult...

54.321 de persoane au donat sange in cadrul programului "O sansa pentru viata", in perioada mai 2008-iunie 2009

54.321 de persoane au donat sange in cadrul programului "O sansa pentru viata", in perioada mai 2008-iunie 2009. Prima editie a programului (mai 2008-mai 2009) a generat 50.042 de donatori, contribuind astfel la salvarea a peste 70.000 de vieti omenesti. In numai o luna de la lansarea editiei a doua, 4.279 de tineri, in principal studenti, au donat sange in punctele mobile de recoltare "O sansa pentru viata" si la Centrele de Transfuzii locale.

Citeste mai mult...

Lowe & Partners, dublu medaliată pe scena de la Effie

  • Agenţia a fost marea câştigătoare a categoriei Farmaceutice şi laureată cu bronz în categoria „Non Food Products”
  • Cele mai eficiente branduri comunicate de Lowe în 2008 au fost Canesten Gyn şi Rexona Tattoo

Citeste mai mult...

Copiii sunt influenţaţi negativ de programele de televiziune din România

UNICEF România, Consiliul Naţional al Audiovizualului şi Centrul de Studii Media şi Noi Tehnologii de Comunicare din cadrul Universităţii din Bucureşti au lansat studiul Reprezentarea violenţei televizuale şi protecţia copilului.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logo dccom LOGO nou siteGMP logo 2