28032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

MOL România lansează campania “5 secunde pentru siguranţa dumneavoastră"

MOL România lansează campania educaţională “5 secunde pentru siguranţa dumneavoastră”. Timp de 2 săptămâni clienţii companiei vor primi informaţii referitoare la regulile esenţiale ce trebuie respectate pentru a evita o serie de incidente în benzinării, precum şi sfaturi practice care îi vor ajuta să îşi eficientizeze consumul de carburant.

Citeste mai mult...

Romanian PR Week 2009: Relaţiile Publice. Quo vadis?

În perioada 29 septembrie - 1 octombrie se va desfăşura la Palatul Parlamentului cea de-a şaptea ediţie a Romanian PR Week. Evenimentul reuneşte Congresul Internaţional PR Week, PR Award Gala Night şi un training tematic de o zi.

Pornind de la convingerea că Relaţiile Publice pot deveni disciplina care combină cu succes logo-week-edt7strategia şi comunicarea, creând o adevărată punte de legătură între organizaţii şi stakeholderii lor, dezbaterile PR Week vin să întărească ideea că PR-ul nu trebuie să se rezume doar la comunicarea deciziilor, ci trebuie integrat în strategia de afaceri, contribuind proactiv la formularea politicilor corporatiste.  Această translatare de la public relations la public engagement permite trecerea de la o formă de influenţă piramidală la una de tip sferic, implicând şi vocile grupurilor cointeresate în procesele decizionale.

Citeste mai mult...

ONG-urile sunt asteptate sa inscrie proiecte la Romanian PR Award

Pentru al doilea an consecutiv, organizatiile non-guvernamentale pot inscrie proiecte in competitia Romanian PR Award la categoria distincta "Organizatii non-guvernamentale. Societate civila". Sectiunea reuneste campanii de comunicare realizate de catre ONG-uri in orice domeniu de interes social si civic: de la drepturile omului, educatie civica si buna functionare a democratiei pana la invatamant si cercetare, cultura, parteneriate public-privat pentru programe de sustenabilitate, sanatate publica, mediu, nevoi comunitare etc.

Citeste mai mult...

Număr record de înscrieri la Romanian PR Award 2009

logo-award-edt7Cea de-a şaptea ediţie a competiţiei Romanian PR Award a înregistrat un număr record de participanţi. Competiţia reuneşte 142 de campanii în cadrul celor 9 categorii de concurs: comunicare corporatistă, comunicare pentru administrarea riscurilor şi oportunităţilor, PR pentru marketing, comunicare internă, responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate, organizaţii non-guvernamentale, comunicare în domeniul public, buget -/creativitate + şi Junior PR Award. Creşterea este de 41% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară.

Citeste mai mult...

Premiul "Henkel - A brand like a friend" in premiera la Junior PR Award

innoCa partener al competitiei Junior PR Award, Henkel Romania ii provoaca pe tinerii aspiranti la o cariera in PR sa pozitioneze "A brand like a friend". Compania va premia cea mai reusita campanie de comunicare conceputa in scopul lansarii, (re)pozitionarii sau promovarii de produse si servicii catre clienti, companii sau consumatori individuali. Sunt avute in vedere, de asemenea, campanile de PR ca parte a campaniilor de marketing integrat.

Citeste mai mult...

Enel a fost inclusa in indicele Dow Jones pentru durabilitate 2010

Roma, 3 septembrie 2009 – Pentru al şaselea an consecutiv, Enel va fi inclusă în 2010 în prestigiosul Indice Dow Jones pentru Durabilitate (DJSI STOXX) şi selectivul Indice Global Dow Jones pentru Durabilitate (DJSI World). DJSI World include doar 10% dintre cele mai importante 2.500 de companii din întreaga lume, selectate în baza criteriilor de durabilitate. Conform SAM şi Dow Jones, Enel este de asemenea „Lider în durabilitate” în sectorul de electricitate din Italia. 

Citeste mai mult...

real - Hypermarket premiaza "ideile fara egal" la Junior PR Award

real- Hypermarket Romania premiaza pentru al doilea an consecutiv "ideile fara egal" ale celei mai creative campanii comerciale pentru industria de retail inscrise la Junior PR Award. Premiul consta intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 500 de euro si in oferirea posibilitatii de efectuare a unui stagiu de practica in cadrul companiei. Inscrierile se fac pana la data de 7 septembrie 2009.

Citeste mai mult...

Zentiva îşi reconfirmă poziţia de partener oficial al Festivalului şi Concursului Internaţional „George Enescu”

Urmând tradiţia de implicare activă în susţinerea valorilor culturale, compania Zentiva, parte a Grupului sanofi-aventis, unul dintre liderii pieţei farmaceutice din România, susţine anul acesta prestigiosul Festival şi Concurs Internaţional “George Enescu”, ajuns la cea de-a XIX-a ediţie.

Citeste mai mult...

IMAGE deruleaza programe de relatii publice Casino Palace

SC. QUEEN INVESTEMENTS INC. SRL a ales agentia de relatii publice IMAGE pentru gestionarea comunicarii in 2009, fiind primul cazinou din Romania care apeleaza la servicii specializate de promovare. IMAGE furnizeaza companiei servicii de consultanta strategica in comunicare si relatii publice. De asemenea, IMAGE dezvolta si implementeaza campania de relatii publice pentru promovarea brandului Casino Palace, lider de piata in Romania, asigurand servicii profesioniste prin crearea si implementarea unui program de comunicare conform cu obiectivele organizatiei si potrivite cu imaginea si brandurile Casino Palace.

Citeste mai mult...

Termen de inscriere prelungit pentru Romanian PR Award! Luni, 7 Septembrie, ora 18.00

logo-award-comunicatCea de-a 7-a editie a Romanian PR Award isi prelungeste data limita de inscrieri in competitie. Agentii de PR, companii, ONG-uri si institutii de stat se pot inscrie la PR Award pâna luni, 7 septembrie 2009, ora 18.00. Studentii sunt asteptati sa-si depuna aplicatiile tot pâna la aceasta data.

Citeste mai mult...

Lowe a fost desemnată agenţia de comunicare a Stem Health Unirea

Lowe, prin intermediul diviziei sale specializate în comunicare medicală - Medic One, şi-a adjudecat contul Stem Health Unirea în urma unei licitaţii concluzionate la începutul lunii iunie a acestui an.

Citeste mai mult...

ECDL ROMANIA sprijina integrarea sociala a tinerilor cu sindromul DOWN

Pana in primavara anului 2010, elevii din trei licee oradene sunt incurajati sa se imprieteneasca si sa ii cunoasca mai bine pe tinerii cu sindromul Down din cadrul Asociatiei Down din Oradea. ECDL ROMANIA este partener al Proiectului “Prietenii mei de la ADOR”, descurajand discriminarea in ceea ce ii priveste pe cei cu dizabilitati intelectuale.

Citeste mai mult...

Junior PR Award premiaza performanta si creativitatea tinerilor comunicatori

Forum for International Communications îi invită pe viitorii specialişti în PR să participe la a cea de-a şaptea ediţie a competiţiei Romanian PR Award, secţiunea Junior. Înscrierile se fac până la data de 1 septembrie 2009.

Citeste mai mult...

Fundatia "Clujul are Suflet" a schimbat viata a peste 400 de tineri

Banca Transilvania, ca parte a comunităţii, a continuat şi continuă să se implice social, indiferent de contexte şi trenduri economice. Obiectivul său, din acest punct de vedere, este să îşi respecte angajamentul de CSR, în mod punctual, transparent şi etic.

Citeste mai mult...

Sanofi-aventis recunoscută pentru eforturile de prevenire a cancerului la locul de muncă

Sanofi-aventis (EURONEXT : SAN şi NYSE : SNY) a anunţat obţinerea acreditării CEO Cancer Gold Standard™ din partea organizaţiei non-profit CEO Roundtable on Cancer, drept recunoaştere a eforturilor extinse ale companiei depuse pentru încurajarea angajaţilor din cadrul tuturor unităţilor din Statele Unite (sanofi-aventis U.S. şi sanofi pasteur) în vederea asumării unui rol activ în ceea ce priveşte propria lor sănătate şi reducerea riscului dezvoltării cancerului. CEO Cancer Gold Standard™ este acordat companiilor care au îndeplinit standarde foarte ridicate în ceea ce priveşte prevenirea, depistarea şi tratamentul cancerului la locul de muncă prin acţiuni concrete în cinci arii bine definite. Odată cu această acreditare, sanofi-aventis devine cea de-a 34-a companie căreia i se acordă această onoare de la începerea programului în 2006.

Citeste mai mult...

Sanatatea Media Group a creat noua identitate corporate pentru Spitalul de Copii Grigore Alexandrescu

În luna iulie, Sănătatea Media Group, prin Divizia de Comunicare şi PR, a preluat contul Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Grigore Alexandrescu. Prima acţiune  strategică a fost redefinirea identităţii corporate a instituţiei medicale şi crearea unui web site, care să corespundă noii viziuni manageriale asupra funcţiei de comunicare.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP