2009 - anul programelor CSR in educatie pentru Petrom
- Miercuri, 16 Septembrie 2009 18:07 |
- PR Romania
Locuri de joacă moderne pentru copii oferite de E.ON şi Fundaţia “Pentru Societate”
- Marți, 15 Septembrie 2009 11:26 |
- PR Romania
ECDL ROMANIA sprijina integrarea sociala a tinerilor cu sindromul DOWN
- Joi, 27 August 2009 20:33 |
- PR Romania
Campania sociala “Imparte! E mai mult decat o felie de paine!” a fost extinsa la nivel national
- Luni, 14 Septembrie 2009 18:24 |
- PR Romania
Sortimentul de paine ales ca vehicul pentru campanie este French Toast, cu cele patru variante ale sale - clasic, integral, graham si secara. Produsele beneficiaza de ambalaje dedicate, special create pentru aceasta campanie si care pot fi recunoscute cu usurinta in rafturile magazinelor. Pe fiecare pachet de French Toast participant la campanie este prezent mesajul “Fa o fapta buna! Doneaza o felie de paine”, precum si pasii care trebuie urmati pentru a realiza actul de donatie.
Fundatia "Clujul are Suflet" a schimbat viata a peste 400 de tineri
- Miercuri, 26 August 2009 17:09 |
- PR Romania
MOL România lansează campania “5 secunde pentru siguranţa dumneavoastră"
- Luni, 14 Septembrie 2009 11:33 |
- PR Romania
MOL România lansează campania educaţională “5 secunde pentru siguranţa dumneavoastră”. Timp de 2 săptămâni clienţii companiei vor primi informaţii referitoare la regulile esenţiale ce trebuie respectate pentru a evita o serie de incidente în benzinării, precum şi sfaturi practice care îi vor ajuta să îşi eficientizeze consumul de carburant.
Sanatatea Media Group a creat noua identitate corporate pentru Spitalul de Copii Grigore Alexandrescu
- Miercuri, 26 August 2009 12:04 |
- PR Romania
Romanian PR Week 2009: Relaţiile Publice. Quo vadis?
- Joi, 10 Septembrie 2009 15:08 |
- PR Romania
Pornind de la convingerea că Relaţiile Publice pot deveni disciplina care combină cu succes

ONG-urile sunt asteptate sa inscrie proiecte la Romanian PR Award
- Duminică, 23 August 2009 22:00 |
- PR Romania
Număr record de înscrieri la Romanian PR Award 2009
- Joi, 10 Septembrie 2009 10:23 |
- PR Romania

Premiul "Henkel - A brand like a friend" in premiera la Junior PR Award
- Marți, 18 August 2009 11:47 |
- PR Romania
Ca partener al competitiei Junior PR Award, Henkel Romania ii provoaca pe tinerii aspiranti la o cariera in PR sa pozitioneze "A brand like a friend". Compania va premia cea mai reusita campanie de comunicare conceputa in scopul lansarii, (re)pozitionarii sau promovarii de produse si servicii catre clienti, companii sau consumatori individuali. Sunt avute in vedere, de asemenea, campanile de PR ca parte a campaniilor de marketing integrat.
Enel a fost inclusa in indicele Dow Jones pentru durabilitate 2010
- Vineri, 04 Septembrie 2009 10:45 |
- PR Romania
real - Hypermarket premiaza "ideile fara egal" la Junior PR Award
- Joi, 13 August 2009 11:35 |
- PR Romania
real- Hypermarket Romania premiaza pentru al doilea an consecutiv "ideile fara egal" ale celei mai creative campanii comerciale pentru industria de retail inscrise la Junior PR Award. Premiul consta intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 500 de euro si in oferirea posibilitatii de efectuare a unui stagiu de practica in cadrul companiei. Inscrierile se fac pana la data de 7 septembrie 2009.
Zentiva îşi reconfirmă poziţia de partener oficial al Festivalului şi Concursului Internaţional „George Enescu”
- Vineri, 28 August 2009 11:10 |
- PR Romania
IMAGE deruleaza programe de relatii publice Casino Palace
- Miercuri, 12 August 2009 11:33 |
- PR Romania
Termen de inscriere prelungit pentru Romanian PR Award! Luni, 7 Septembrie, ora 18.00
- Joi, 27 August 2009 20:55 |
- PR Romania
