17042021

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Vel Pitar lanseaza campania sociala “Imparte! E mai mult decat o felie de paine!”

Cu ajutorul consumatorilor sai, pentru fiecare paine speciala de 300g, Vel Pitar va dona o felie oamenilor nevoiasi din Bucuresti. Mecanismul campaniei presupune ca orice client care a achizitionat o paine speciala de 300g, sa intre pe site-ul www.imparte.ro, sa introduca codul de pe sticker si sa aleaga catre ce institutie directioneaza felia de paine: un centru de plasament, un centru de ingrijire pentru persoane varstnice sau o cantina sociala.

Citeste mai mult...

15 studenţi participă pe perioada verii la programul de internship din cadrul Proiectului Autostrada Transilvania

Pe perioada vacanţei de vară studenţeşti, respectiv între 1 iulie – 30 septembrie, 15 studenţi ai Universităţii Tehnice din Cluj-Napoca vor participa în cadrul programului „Practica de vară” (Summer Internship) desfăşurat pe şantierul Autostrada Transilvania. Programul de internship este la cea de-a patra ediţie, înregistrând în acest an cel mai mare număr de participanţi de până acum.

Citeste mai mult...

2activePR devine afiliatul lui Fleishman-Hillard în România

2activePR a devenit oficial, partenerul afiliat al reţelei internaţionale Fleishman-Hillard în România. Semnarea contractului de afiliere a venit ca un pas natural după doi ani de colaborare ale celor două părţi semnatare şi va lua forma unei alianţe strategice, în urma căreia agenţia locală va beneficia de expertiza internaţională a reţelei.

Citeste mai mult...

Copiii învaţă regulile de circulaţie împreună cu Devin

Devin - Apa pură de izvor - continuă campania educaţională adresată atât copiilor cât şi părinţilor pentru creşterea responsabilităţii şi a siguranţei rutiere în România. În luna iunie, în parcul Herăstrău, cei mici şi cei mari au avut un weekend special dedicat siguranţei rutiere.

Citeste mai mult...

IMAGE şi L’Oréal celebrează 100 de ani de frumuseţe

L’Oréal România a ales agenţia de relaţii publice IMAGE pentru gestionarea comunicării corporate la împlinirea a 100 de ani de existenţă a companiei-mamă. IMAGE furnizează companiei L’Oréal România servicii de media relations, comunicare internă, organizare de evenimente şi suport pentru dezvoltarea unui proiect de CSR.

Citeste mai mult...

F5 Realitatea-Caţavencu lansează portalul MONEY.ro, vizând poziţia 1 pe segmentul online business publishing în maxim un an de la lansare

F5 lansează MONEY.ro, primul portal de business multibrand integrat din România, care oferă, în timp real, informaţii relevante pentru fiecare categorie de cititori de presă online de business, înglobând tot conţinutul specific produs de grupul Realitatea-Caţavencu, indiferent de sursă, dar şi cel realizat exclusiv de redacţia portalului.

Citeste mai mult...

Cannes Lions şi-a anunţat câştigătorii la secţiunea PR

Anul acesta, Cannes Lions, cel mai reputat festival de comunicare la nivel internaţional,  a adus cu sine două noutăţi importante pentru industria românească de PR: participarea Elizei Rogalski, Managing Partner al agenţiei Rogalski Grigoriu, în juriul care a evaluat campaniile participante şi intrarea pe shortlist a unei campaniei româneşti "Accidentele se pot întâmpla oricui! Ai mai multă grijă în trafic!". Campania este una socială, realizată de Arsenoaie & Mătăşel pentru Poliţia Capitalei.

Citeste mai mult...

Campania de Prevenire a Traficului de Copii din Macedonia este câştigătoarea marelui premiu al Fundaţiei ERSTE pentru Integrare Socială 2009

Premiul Fundaţiei ERSTE pentru Integrare Socială 2009 a onorat un număr de 20 de proiecte inovative în domeniul integrării sociale în Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Kosovo, Macedonia, Muntenegru, România, Serbia şi Slovenia. S-au mai acordat 3 premii speciale, după cum urmează: două premii din partea Juriului şi un premiu al practicienilor pe care toţi câştigătorii l-au acordat unui singur proiect care a participat la competiţie. În cadrul Ceremoniei de decernare a premiilor care a avut loc pe 25 iunie, la fostul Palat Regal, actualul Muzeu Naţional de Artă din Bucureşti, avându-i ca prezentatori pe renumiţii actori Maia Morgenstern şi Miki Manojlovic, câştigătorii au primit premii în valoare totală de 295.000 EURO. La competiţia din acest an au fost înscrise peste 1.300 proiecte din opt ţări.

Citeste mai mult...

Marea Ecologizare - un proiect marca EcoAssist

In luna mai 2009, Asociaţia EcoAssist a derulat proiectul de ecologizare a 4 arii protejate din Romania, intitulat MAREA ECOLOGIZARE. Peste 200 de voluntari din toate colturile tarii au strans 14 camioane de gunoi (aproximate la 135 mc) plus 885 de saci (capacitati 73 - 240 litri). Ariile protejate in care voluntarii au intervenit sunt: Parcul Natural Bucegi, Parcul National Piatra Craiului, Rezervatia Biosferei Delta Dunarii si Parcul Natural Apuseni.

Citeste mai mult...

"Parcurile Viitorului", proiectul de responsabilitate sociala Petrom, isi premiaza castigatorii la Constanta

Andrei Deacu, Delia Roxana Moldoveanu si Catalina Ionita, absolventi ai Universitatii de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu” din Bucuresti au castigat marele premiu al concursului de idei din cadrul proiectului „Parcurile Viitorului”, concurs lansat de Petrom in luna martie a acestui an.  Conceptul castigator a pus in evidenta ideea de miscare tectonica, imprimata sitului de tensiunea dintre partea industriala si cartierul rezidential. Cei trei tineri au fost felicitati de initiatorii proiectului si de autoritatile locale, in cadrul Galei de premiere care a avut loc pe 25 iunie, la Constanta. Radu Mazare, primarul orasului Constanta le-a inmanat personal premiul.

Citeste mai mult...

Mediaedge:cia gestioneaza contul de media al SSL Romania

In urma unei colaborari initiate la nivel regional, Mediaedge:cia (MEC) Romania va coordona contul de media al SSL Romania, oferind servicii de planificarea comunicarii si implementare media pentru brand-urile Durex si Scholl.

Citeste mai mult...

GERMANOS şi Nokia demarează a doua ediţie a campania "Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!" în favoarea utilizării sistemelor hands free la volan

Germanos, cel  mai mare retailer telecom din România, parte a grupului COSMOTE, lansează ediţia 2009 a campaniei „Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!”, menită să educe şoferii români cu privire la utilizarea unui sistem „mâini libere”, dacă vorbesc la telefon în timp ce conduc autovehicul, reducând astfel riscul producerii unui accident. Campania, aflată la cea de-a doua ediţie, este organizată în parteneriat cu Nokia, Asociaţia Naţională a Instructorilor Auto din România şi Radio România Actualităţi, partener media.

Citeste mai mult...

Sectorul constructiilor isi uneste fortele pentru sustinerea cauzei Hospice

Companiile din sectorul constructiilor au participat sambata, 13 iunie, la un turneu amical de fotbal gazduit de FC Steaua Bucuresti. Denumit „Bucharest Football Project, Phase II: Score Against Pain”, turneul a fost organizat cu scopul strangerii de fonduri pentru Hospice Casa Sperantei, un ONG pionier in domeniul acordarii de servicii paliative in Romania. Evenimentul a reunit 13 echipe din partea companiilor din sectorul constructiilor si real estate. Echipele au venit din partea Alukönigstahl, Bouygues, Corporate Office Solutions, Cushman & Wakefield, DTZ Echinox, Epstein Architecture, Gardiner & Theobald, MEP Construct, Procema Engineering, Tebodin, Summa Construction, alte doua echipe fiind formate adhoc din profesionisti din domeniu.

Citeste mai mult...

EON sustine campania "Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea”

În urma campaniei „Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea” necesarul de sânge a fost acoperit în cinci judeţe din nord-vestul României. Campania susţinută de Grupul E.ON,  în calitate de sponsor principal, s-a desfăşurat în judeţele: Maramureş, Satu Mare, Sălaj, Alba şi Mureş şi a mobilizat peste 11.000 de donatori, cantitatea totală de sânge recoltat depăşind 5.000 de litri.

Citeste mai mult...

Depozitul de Papetărie se implică în colectarea de fonduri pentru Spitalul de copii Marie Curie

Depozitul de Papetărie (www.dpap.ro), unul dintre principalii jucători de pe piaţa distribuţiei de produse de birotică şi papetărie, s-a implicat în campania de strângere de fonduri „Paşi către Viaţă”, care urmăreşte dotarea secţiei de oncologie pediatrică de la spitalul clinic de copii Marie Curie, din Bucureşti, cu o sală post-operatorie sterilă prin intermediul evenimentelor Soup Nights.

Citeste mai mult...

McCann PR îşi lansează site-ul corporate www.mccannpr.ro

Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR: “Este un site cu o puternică funcţie informativă, dedicat în special clienţilor care pot afla foarte uşor cine suntem şi ce facem. Un potenţial client va citi că avem o misiune şi nişte principii etice bine conturate, avem o echipă creativă ale cărei merite au fost recunoscute de către experţi internaţionali şi avem un portofoliu impresionant, câteva dintre cele mai puternice brand-uri mondiale alegând să lucreze cu noi. Design-ul simplu al site-ului reflectă foarte bine brand-ul McCann PR, fresh, optimist, creativ.”

Citeste mai mult...

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web