29012023

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Lowe a fost desemnată agenţia de comunicare a Stem Health Unirea

Lowe, prin intermediul diviziei sale specializate în comunicare medicală - Medic One, şi-a adjudecat contul Stem Health Unirea în urma unei licitaţii concluzionate la începutul lunii iunie a acestui an.

Citeste mai mult...

Junior PR Award premiaza performanta si creativitatea tinerilor comunicatori

Forum for International Communications îi invită pe viitorii specialişti în PR să participe la a cea de-a şaptea ediţie a competiţiei Romanian PR Award, secţiunea Junior. Înscrierile se fac până la data de 1 septembrie 2009.

Citeste mai mult...

De la marketing-ul de turma la marketing-ul direct

„De ce marketing direct si nu marketing de turma?” este intrebarea pe care probabil si-o adreseaza multi dintre specialistii in marketing…. si pe care o s-o auzim tot mai des,  cat de curand. De ce unul si nu celalalt…cu atat mai mult cu cat ambele forme sunt unelte ale unui proces permanent, prin care oamenii sunt incurajati sa ia o decizie de cumparare, ambalat  frumos sub eticheta publicitatii? Pai, foarte simplu…pentru ca atata timp cat nu faciliteaza sau garanteaza vanzarea unui produs, atunci nu este marketing.

Citeste mai mult...

Sanofi-aventis recunoscută pentru eforturile de prevenire a cancerului la locul de muncă

Sanofi-aventis (EURONEXT : SAN şi NYSE : SNY) a anunţat obţinerea acreditării CEO Cancer Gold Standard™ din partea organizaţiei non-profit CEO Roundtable on Cancer, drept recunoaştere a eforturilor extinse ale companiei depuse pentru încurajarea angajaţilor din cadrul tuturor unităţilor din Statele Unite (sanofi-aventis U.S. şi sanofi pasteur) în vederea asumării unui rol activ în ceea ce priveşte propria lor sănătate şi reducerea riscului dezvoltării cancerului. CEO Cancer Gold Standard™ este acordat companiilor care au îndeplinit standarde foarte ridicate în ceea ce priveşte prevenirea, depistarea şi tratamentul cancerului la locul de muncă prin acţiuni concrete în cinci arii bine definite. Odată cu această acreditare, sanofi-aventis devine cea de-a 34-a companie căreia i se acordă această onoare de la începerea programului în 2006.

Citeste mai mult...

OKI Printing Solutions comunică prin 4 ACE

KI Printing Solutions, unul dintre cei mai importanți furnizori internaționali de soluții de printing, va comunica începând din această lună prin agenția de PR 4 ACE .

Citeste mai mult...

Constantenii aleg numele viitorului parc construit de Petrom in cadrul programului "Parcurile Viitorului"

Peste 200 de constanteni au participat astazi la actiunea de dialog comunitar initiata de Petrom si Primaria Constanta cu ocazia demararii lucrarilor la noul parc ce urmeaza a fi amenajat in cartierul CET - situat intre Bd. Aurel Vlaicu si strada Caraiman, in apropierea grupurilor scolare „Cooperatie” si „Dimitrie Leonida”. Viitorul parc va avea o suprafata de 15.000 metri patrati si va cuprinde spatii verzi, locuri de joaca si relaxare, terenuri de sport (tenis, ping-pong, skateboard, fotbal) si surse de energie alternativa.

Citeste mai mult...

McCann PR a obtinut distinctia “Creative team of the year” la International Stevie Awards

Agenţia McCann PR a câştigat International Stevie Award la categoria “Creative team of the year” pentru al 2-lea an consecutiv, campania premiată fiind “Bookfest. Cărţile au răspunsuri”.

Citeste mai mult...

Volei pe nisip langa Ateneul Roman din Bucuresti in cadrul programului "Pentru un stil de viata sanatos"

Locuitorii capitalei sunt aşteptaţi începând de astăzi, 30 iulie, şi până în data de 1 august 2009, la o partidă de volei pe nisip, pe un teren special amenajat lângă Ateneul Român. Toţi cei care vor să se bucure de vară şi să facă mişcare pentru sănătatea lor au acum ocazia să joace o partidă de volei într-un cadru inedit, chiar în centrul Bucureştiului.

Citeste mai mult...

Petrom ii invita pe copiii cu varste intre 10 si 13 ani in „Tabara din Tara lui Andrei”

Vara aceasta, Petrom ii asteapta pe copiii cu varste intre 10 si 13 ani in „Tabara din Tara lui Andrei”. Tabara eco-civica se desfasoara la Durau, in judetul Neamt, in perioada 6-11 septembrie si are ca scop formarea si educarea copiilor participanti in spiritul protejarii mediului si a comunitatii in care traiesc. Pentru a castiga unul dintre cele 60 de locuri scoase la concurs de Petrom, copiii trebuie sa se inscrie, impreuna cu parintii lor, in perioada 15 iulie – 15 august pe site-ul www.taraluiandrei.ro. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti, iar numele acestora vor fi afisate pe site pe 20 august. 

Citeste mai mult...

MOL sustine 100 de tineri talentati in cadrul programului "Pot ajuta?"

MOL România şi Fundaţia pentru Comunitate au anunţat câştigătorii ediţiei 2009 a programului ”Pot ajuta?”.  Printre câştigători se numără Anamaria Tămîrjan, gimnastă medaliată cu bronz la jocurile olimpice de la Beijing, Vasile Alexandru Ghilea, lider în 2008 al clasamentului european de tenis şi Bernadett Bálint, cea mai bună jucătoare de tenis de masă din Europa în categoria sa. De asemenea, lista câştigătorilor îl include şi pe violonistul Francesco Ionaşcu, care a fost premiat la nenumărate concursuri naţionale şi internaţionale.

Citeste mai mult...

Serban Copot de la Animal X -ambasadorul campaniei "Play to Stop - Europe for Climate"

Comisia Europeană si MTV Networks International au lansat astăzi campania Play to Stop – Europe for Climate, care se va desfășura pe parcursul a șase luni si al cărei obiectiv este sensibilizarea tinerilor fată de pericolele pe care le prezintă schimbările climatice; campania va mobiliza publicul tânăr în perspectiva conferinței privind climatul care va avea loc anul acesta, în luna decembrie, la Copenhaga. Play to Stop vizează 11 state membre si va cuprinde videoclipuri, un concert al formației Moby la Stockholm, două concerte ale altor artisti la Budapesta si la Copenhaga, transmisiuni pe internet si jocuri, precum si materiale editoriale privind schimbările climatice. Conferința privind schimbările climatice de la Copenhaga, la care se vor aborda modalitățile de continuare a Protocolului de la Kyoto, se deschide la 7 decembrie.

Citeste mai mult...

GE prezinta cel de-al cincilea Citizenship Report, Resetting Responsibilities

Raportul include prezentarea operaţiunilor derulate de către GE la nivel global în anul fiscal 2008,  precum şi trecerea în revistă a iniţativelor GE în domeniul responsabilităţii corporatiste, din perspectiva a patru teme-cheie: energiei şi schimbările climatice, demografie,  pieţe de creştere şi pieţe financiare. Documentul include şi o perspectivă detaliată asupra relaţiei dintre companie şi societate, în contextul unei recesiunii globale, reflectând importanţa responsabilităţii corporatiste, ca parte integrantă a strategiei de afaceri a GE.

Citeste mai mult...

IQads lanseaza a cincea editie AdPlay

IQads a lansat a cincea editie AdPlay, un concurs IQads, oferit de MasterCard, singurul care testeaza abilitatea participantilor de a recunoaste reclame, sloganuri si informatii despre branduri.

Citeste mai mult...

2activePR a câştigat contul Lenovo

La numai o lună de la comunicarea oficială a afilierii la reţeaua internaţionala Fleishman-Hillard, 2activePR îşi adauga încă un client în portofoliul agenţiei. Agentia a fost desemnată câştigătoarea contului de PR al Lenovo România în urma unui pitch finalizat în luna iunie a acestui an. 2activePR va derula constant activităţi de comunicare corporate şi de produs.

Citeste mai mult...

Industria muzicala din Romania adopta sectorul non-profit

Trupele SISTEM, Hi-Q, Vita de Vie, The Amsterdams si Interzis au decis sa adopte cate un ONG, ca urmare a apelului lansat prin proiectul „Adopta un ONG”, initiat pentru a creste vizibilitatea sectorului non-profit din Romania.

Citeste mai mult...

Lowe PR dezvolta pro bono campania "Batranete frumoasa"

Fundaţia Principesa Margareta a României a lansat pe 18 iulie campania „Bătrâneţe frumoasă” din cadrul proiectului “Voluntari – Ambasadori ai schimbării”. Această iniţiativă este prima campanie naţională de strângere de fonduri în beneficiul vârstnicilor, pentru a le oferi acestora sprijin atât material (dotarea căminelor de bătrâni, bani şi asistenţă la domiciliu), cât şi emoţional (activităţi de intergeneraţionalitate, educative, creative sau sportive).

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central    GFPR new logo web            logo SMP          chapter4 logo dccom LOGO nou siteGMP logo 2