MOL România lansează campania “5 secunde pentru siguranţa dumneavoastră"
- Luni, 14 Septembrie 2009 11:33 |
- PR Romania
MOL România lansează campania educaţională “5 secunde pentru siguranţa dumneavoastră”. Timp de 2 săptămâni clienţii companiei vor primi informaţii referitoare la regulile esenţiale ce trebuie respectate pentru a evita o serie de incidente în benzinării, precum şi sfaturi practice care îi vor ajuta să îşi eficientizeze consumul de carburant.
Romanian PR Week 2009: Relaţiile Publice. Quo vadis?
- Joi, 10 Septembrie 2009 15:08 |
- PR Romania
Pornind de la convingerea că Relaţiile Publice pot deveni disciplina care combină cu succes strategia şi comunicarea, creând o adevărată punte de legătură între organizaţii şi stakeholderii lor, dezbaterile PR Week vin să întărească ideea că PR-ul nu trebuie să se rezume doar la comunicarea deciziilor, ci trebuie integrat în strategia de afaceri, contribuind proactiv la formularea politicilor corporatiste. Această translatare de la public relations la public engagement permite trecerea de la o formă de influenţă piramidală la una de tip sferic, implicând şi vocile grupurilor cointeresate în procesele decizionale.
ONG-urile sunt asteptate sa inscrie proiecte la Romanian PR Award
- Duminică, 23 August 2009 22:00 |
- PR Romania
Număr record de înscrieri la Romanian PR Award 2009
- Joi, 10 Septembrie 2009 10:23 |
- PR Romania
Premiul "Henkel - A brand like a friend" in premiera la Junior PR Award
- Marți, 18 August 2009 11:47 |
- PR Romania
Ca partener al competitiei Junior PR Award, Henkel Romania ii provoaca pe tinerii aspiranti la o cariera in PR sa pozitioneze "A brand like a friend". Compania va premia cea mai reusita campanie de comunicare conceputa in scopul lansarii, (re)pozitionarii sau promovarii de produse si servicii catre clienti, companii sau consumatori individuali. Sunt avute in vedere, de asemenea, campanile de PR ca parte a campaniilor de marketing integrat.
Enel a fost inclusa in indicele Dow Jones pentru durabilitate 2010
- Vineri, 04 Septembrie 2009 10:45 |
- PR Romania
real - Hypermarket premiaza "ideile fara egal" la Junior PR Award
- Joi, 13 August 2009 11:35 |
- PR Romania
real- Hypermarket Romania premiaza pentru al doilea an consecutiv "ideile fara egal" ale celei mai creative campanii comerciale pentru industria de retail inscrise la Junior PR Award. Premiul consta intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 500 de euro si in oferirea posibilitatii de efectuare a unui stagiu de practica in cadrul companiei. Inscrierile se fac pana la data de 7 septembrie 2009.
Zentiva îşi reconfirmă poziţia de partener oficial al Festivalului şi Concursului Internaţional „George Enescu”
- Vineri, 28 August 2009 11:10 |
- PR Romania
IMAGE deruleaza programe de relatii publice Casino Palace
- Miercuri, 12 August 2009 11:33 |
- PR Romania
Termen de inscriere prelungit pentru Romanian PR Award! Luni, 7 Septembrie, ora 18.00
- Joi, 27 August 2009 20:55 |
- PR Romania
Lowe a fost desemnată agenţia de comunicare a Stem Health Unirea
- Marți, 11 August 2009 16:07 |
- PR Romania
ECDL ROMANIA sprijina integrarea sociala a tinerilor cu sindromul DOWN
- Joi, 27 August 2009 20:33 |
- PR Romania
Junior PR Award premiaza performanta si creativitatea tinerilor comunicatori
- Luni, 10 August 2009 17:34 |
- PR Romania
Fundatia "Clujul are Suflet" a schimbat viata a peste 400 de tineri
- Miercuri, 26 August 2009 17:09 |
- PR Romania
Sanofi-aventis recunoscută pentru eforturile de prevenire a cancerului la locul de muncă
- Vineri, 07 August 2009 11:02 |
- PR Romania
Sanatatea Media Group a creat noua identitate corporate pentru Spitalul de Copii Grigore Alexandrescu
- Miercuri, 26 August 2009 12:04 |
- PR Romania