29032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa 2activePR devine afiliatul lui Fleishman-Hillard în România

2activePR devine afiliatul lui Fleishman-Hillard în România

Pin It
2activePR a devenit oficial, partenerul afiliat al reţelei internaţionale Fleishman-Hillard în România. Semnarea contractului de afiliere a venit ca un pas natural după doi ani de colaborare ale celor două părţi semnatare şi va lua forma unei alianţe strategice, în urma căreia agenţia locală va beneficia de expertiza internaţională a reţelei.

“Clienţii internaţionali ai Fleishman-Hillard sunt din ce în ce mai interesaţi de zona Europei Centrale şi de Est, motiv pentru care este extrem de important să avem cei mai buni parteneri în regiune. Ne-am întâlnit cu o serie de agenţii de PR din România şi am fost încântaţi să alegem 2activePR drept agenţia afiliată a FH în România. Decizia noastră de a încheia acest parteneriat cu 2activePR s-a bazat pe o serie de factori. În primul rând, iniţiativa antreprenorială din 2000 a doamnei Corina Bârlădeanu, a fost o mişcare extrem de îndrăzneaţă, care s-a transformat într-o reţetă de succes. Mai mult, portofoliul de clienţi, echipa de consultanţi şi performanţele  excepţionale în comunicare, precum şi rezultatele de business, au fost ceilalţi factori importanţi”, declară Nick Andrews, Senior Vice-President & Partner al Fleishman – Hillard, responsabil pentru relaţiile cu partenerii afiliaţi din Europa.

“Suntem pur şi simplu mândri de afilierea cu Fleishman Hillard. Sunt un nume de prestigiu al PR – ului mondial şi nu putem fi decât încântaţi că standardul de lucru pe care l-am impus noi, ca agenţie 100% românească, îndeplineşte criteriile de calitate ale reţelei. Un motiv suplimentar de bucurie ar fi faptul că această afiliere funcţionează şi am testat-o în cei 2 ani anteriori de colaborare. Există alchimie, valori comune, comunicare pe aceeaşi frecvenţă de undă, şi mai mult decât atât, există proiecte şi clienţi comuni, sprijin şi încredere reciproce. Ce ne-am putea dori mai mult?”, a concluzionat Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.

Despre 2activePR

2activePR s-a lansat pe piaţa locală de PR încă din 2000. Agenţia oferă servicii complete de consultanţă în comunicare corporate şi de marketing, management de criză, campanii de informare şi educare, platforme şi proiecte CSR, servicii de event management şi marketing.

Echipa 2activePR reuneşte 14 consultanţi cu expertiză şi cunoştinţe solide în PR, media, BTL, marketing şi advertising. Portofoliul de clienţi include următoarele companii şi branduri: Adesgo, Adidas, Albalact, Anchor Grup, Bristol Myers-Squibb, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Huennebeck, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Timişoreana, Ursus şi Villeroy&Boch. În 2009, 2activePR a câştigat conturile Timişoreana, Romstal şi Adesgo.

Cifra de afaceri a agenţiei 2activePR în 2008 a fost de peste 760.000 euro, în creştere cu aproape 30% faţă de anul precedent.

Despre Fleishman-Hillard


Fondată în 1946, Fleishman-Hillard este astăzi una dintre agenţiile de relaţii publice de top la nivel mondial. Fleishman-Hillard Inc. şi-a câstigat renumele folosindu-se de comunicarea strategică, pentru a le oferi clienţilor lor ceea ce aceştia din urmă apreciază mai mult: un impact valoros, pozitiv şi măsurabil asupra performanţei organizaţiilor lor.

Compania este recunoscută pentru standardele de excelenţă în client service şi o cultură puternică bazată pe munca în echipă, integritate şi angajament profund. Cu sediul central în St. Louis, reţeaua operează în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud şi America Latină, având peste 80 de birouri. Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita site-ul Fleishman-Hillard: www.fleishman.com.  FH este parte a grupului de comunicare Omnicom,  una dintre cele mai mari reţele internaţionale de advertising, marketing şi comunicare corporatistă din lume, oferind servicii de ATL, BTL, media planning şi buying, relaţii publice şi multe alte servicii de comunicare, pentru mai mult de 5.000 de clienţi din peste 100 de ţări.

Calitatea serviciilor şi profesionalismul demonstrat al reţelei Fleishman Hillard s-a materializat de-a lungul anilor în peste 87 premii Silver Anvils, 76 premii CIPRA/SABRE, “Agenţia internaţională a anului 2006” (potrivit Holmes Report),  premiul “Cea mai bună agenţie pentru care să lucrezi” (pentru 6 ani consecutiv, din 2000 până în 2006), primul loc în “Quality Reputation” (pentru 12 ani consecutivi) şi primul loc în “Brand Awareness” (pentru 3 ani consecutivi).
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP